knap gedaan. ik snap alleen het doel niet helemaal waarom dit bij western wordt geplaatst.
sliding
Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-13 21:43
Omdat @quarterH er altijd zo de nadruk erop wordt gelegd bij ,de meeste, westernruiters, dat de dressuurruiters de paarden " in de krul" trekken en niet kunnen "loslaten". En ik dit een leuk voorbeeld vond dat dit niet , altijd, opgaat.
dan nog snap ik je doel niet. discussie oproepen? vind het nu niet echt een positieve insteek zeg maar.. maar goed. het zou een leuk filmpje zijn bij het dressuurdeel om te laten zien hoe het inderdaad ook kan.
Jongens hee.... Waarom is dit filmpje in godsnaam hier neer gezet?! Wat is de zin van deze discussie? Sorry hoor, maar ik krijg sterk het idee dat dit provoceren om het provoceren is.... Live and let live.... Er zijn veel ergere dingen in de wereld. Ik ga maandag een goede vriend van me begraven omdat hij op z'n 25ste moest overlijden aan een longontsteking... Het leven is echt te kort om dit soort discussies te voeren!
EeCee
Geplaatst: 06-10-13 09:11
Fantastisch filmpje! Ik krijg het idee dat mensen verwachten dat een dressuurpaard zonder hoofdstel ook in een krul hoort te lopen. Nee dus, dit paardje loopt heerlijk op z'n eigen benen en bepaald zelf wel wanneer hij z'n rug gaat gebruiken voor welke manouvre. Gebruikt z'n staart voor sturing en evenwicht (goh, lijkt wel natuurlijk ) en heeft vooral FUN!!! Zo ook de ruiter Heerlijk!
Lara_Silver
Geplaatst: 06-10-13 09:14
Zo hee gaan je lekker Gimme_Spurs? De TS deelt een leuk filmpje en nu is dat meteen om te provoceren of een discussie uit te lokken? Als je te emotioneel bent, ga dan niet op internet om daar vervolgens alles te overdrijven. Zegt zo veel meer over jou dan over de TS.
Ik ben niet emotioneel, wil alleen zeggen dat dingen af en toe in perspectief geplaatst moeten worden. Ik lees een drie pagina lange discussie over een superleuk filmpje. TS deelt een leuk filmpje en de reacties zijn niet van de lucht. Dat zou voor mij al voldoende zijn zo'n filmpje niet te plaatsen. Maar goed, als ik mensen voor het hoofd stoot met mijn berichtje spijt me dat.