Zeker doen Natsuki!! En als het met paypal lukt halen ze me ook binnen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ze is niet zo groot, maar wel lekker stevig en compact. Kent basis reining manoeuvres, ze stopt best okay en kan ook spinnen, geen topper, maar wel eentje waar je zonder problemen de WRAN mee kan starten en met training vast nog meer. Braaf op buitenritten (echt heerlijk paardje buiten al heeft ze er nog niet zoveel ervaring mee), redelijk goed papier, heeft reeds een veulen gehad en is een goede moeder en voor zover ik weet een redelijk correct paardje (al zou ik zeker wel laten keuren). Prijs is rond de €7500, dus wel flink wat boven je budget. Is een paardje waar ik best wel gek op ben, maar past helaas momenteel niet in mijn leven. Rijd er wel elke week 100km voor (enkel) om er eens mee te gaan rijden
Dus ja, ik heb mijn hart er wel een klein beetje aan verloren, haha. Interesse? PB gerust

Ed_Pin schreef:Ik heb dan over je 'budget' heen gelezen. SORRY!
Waar mijn zus haar paardje gekocht heeft (bleiswijk, particulier)
heeft nog een Solid paint merrie staan van bijna 3 jaar nu, wordt nu rustig ingereden..
2500 euro geloof ik. als het goed is moet die ook op marktplaats staan.
emilyslaluna schreef:Ben ik de enige die westernpaarden veeeel duurder vind dan dressuurpaarden? Als je kijkt naar een budget van 5000 euro. Je kan dus schijnbaar moeilijk een normaal quarter vinden maar met 5000 kan je zeker een erg goed dressuurder vinden. Of lijkt dat maar zo?
quarterH schreef:emilyslaluna schreef:Ben ik de enige die westernpaarden veeeel duurder vind dan dressuurpaarden? Als je kijkt naar een budget van 5000 euro. Je kan dus schijnbaar moeilijk een normaal quarter vinden maar met 5000 kan je zeker een erg goed dressuurder vinden. Of lijkt dat maar zo?
nou, dat ligt er helemaal aan.
Top dressuur paarden zijn weer veeel duurder dan top westernpaarden, bij ons gaan ze dan niet voor een paar miljoen weg :p
maar het 'basis paard' is inderdaad in de western duurder dan in de dressuur...
maar je hebt wel altijd een paard met papier ed, dat is in de dressuur ook niet toch?
je vind ook quarters voor 1000 euro hoor, maar daar is dan wel meestal 'iets' mee (of lichamelijk, of al oud of mentaal problemen enz)
smiley schreef:Ed_Pin schreef:Ik heb dan over je 'budget' heen gelezen. SORRY!
Waar mijn zus haar paardje gekocht heeft (bleiswijk, particulier)
heeft nog een Solid paint merrie staan van bijna 3 jaar nu, wordt nu rustig ingereden..
2500 euro geloof ik. als het goed is moet die ook op marktplaats staan.
Volgens mij bedoel je deze? http://www.bokt.nl/markt/ad/149869/mooi ... int-merrie
Annekexxx schreef:Mijn zoektocht met een budget van max 5000 EUR blijkt toch echt moeilijk.
Zijn er mensen die met dit budget een braaf westernpaardje hebben gekocht met basiskennis reiningmanoeuvres en ervaring met buitenritten? (Want ik vind het er redelijk hopeloos uitzien, tussen 5 en 10 jaar).
haha. Ik hoop dat je meer succes hebt!