Als je weg wil als mod Sm dan laat ik die keuze aan jouw.
Sm haar berichtjes zijn altijd objectief en eenvoudig, ook gaat ze niet een discussie aan over haar besluit ( binnen het topic..ik weet niet of ze nog pb-t ofzo) Top! Vooral doorgaan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Apple"]
Paintje: de taakomschrijving van de moderator is op dit moment nog niet duidelijk aangegeven. Bedoeling is om bij het herschrijven van de Boktregels hier ook aandacht aan te besteden. Het is idd iets waar al vaker vragen over gekomen zijn.
[/quote]
[quote="Paintje schreef:Hoe kun je beoordelen of iemand zijn taak goed invult, als je de taakomschrijving niet kent?
Cowgirl schreef:Er zijn 2 mensen die gestemd hebben dat je wegmoet.
Wie zijn dat?
Sugarmiss schreef:Het is niet de bedoeling op de discussie ook hier voort te zetten, want daar hou ik het andere topic wel voor open. Dus een korte reden waarom wel of waarom niet is voldoende.
Sugarmiss"]
[quote="Sugarmiss schreef:Het is niet de bedoeling op de discussie ook hier voort te zetten, want daar hou ik het andere topic wel voor open. Dus een korte reden waarom wel of waarom niet is voldoende.
Blaze"]
Wat dacht je te bereiken met die poll SM??? Denk je nu werkelijk dat dit indruk maakt??De uitkomst wist ik al van te voren(en jij ook) 80% van de stemmen zijn mensen die of zelden op WN komt of niets schrijven of die zo weinig verstand hebben van paarden en western dat ze inderdaad denken dat wat jij te melden hebt uit ervaring komt.(we weten wel beter)
[/quote]
in ieder geval was een stem van mij. En ik kom veel op WN. Voor het overige vind ik dat de mate waarin Sugarmiss al dan niet verstand heeft van paarden in het algemeen of western rijden in het bijzonder, niet relevant. Nog afgezien van het feit of ik dat wel of niet met je eens ben.
Het gaat er mij om of ik vind dat zij haar taak als moderator netjes (lees passend bij mijn waarden en normen daarover) uitoefent. Daarbij hoort wat mij betreft een eigen mening, zolang die binnen de bokt-regels past.
Voor wat betreft de mate waarin een poll wel of niet werkt, zijn we het ook niet over eens Blaze. Er zijn niet zoveel modellen denkbaar in dit geval. Er bestaan vormen van (al dan niet verlichte) dictatuur en vormen van (al dan niet rechtstreekse of representatieve) democratie. Als je een andere methode wilt voorstellen, ben ik een en al oor (of oog in deze specifieke bokt-situatie.
[quote="Blaze schreef:Of SM blijft of gaat daar draait het toch helemaal niet om. Het gaat om het feit of ze haar moddie status op een goede manier gebruikt volgens bepaalde mensen.Nee dat doet ze niet ,ze is vooringenomen en partijdig..
Anya schreef:[En dat terwijl ik toch net als jij een modelbokker ben
[/quote]
Blaze schreef:80% van de stemmen zijn mensen die of zelden op WN komt of niets schrijven
Marianne schreef:
Nou, nou deze discussie is aangezwengeld door iemand die 65 hele Bokt berichten heeft geplaatst. Kan je toch ook je vraagtekens bij zetten. Zo'n mening neem ik iig niet erg serieus.
Nou haar mening neem ik wel serieus,want zij heeft wel verstand van waar het eigenlijk omgaat
Ik moet nog even stemmen maar dat wordt denk ik "blijven". Ik ben het zeker niet altijd met SM eens en erger me ook wel eens aan haar posts.
Mee eensmaarja nogmaals ik vond die 0 zo zielig.
Mijn mening zal toch niet veranderen door een of andere poll. Al prijst men haar de hemel in,ik weet wat ik zie en lees(en hoor)
Maar ik vind haar zeker niet de slechtste moderator. Ze behandelt ons vrijwel nooit als kleine kinderen (in tegenstelling tot bijvoorbeeld BartVB en nog een paar moderators).
Nouja![]()
En ze steekt veel tijd in dit forum waardoor het hier nog nooit zo'n puinhoop is geworden als op horses. Vergeet niet dat daar vooral het western forum altijd uit de klauw liep. SM heeft hier in feite dus het lastigste forum te modereren.
Lastig??? wat is er nu lastig aan het modereren van mensen die met naam en toenaam bekend zijn??? Op horses was het een ander verhaal
Ferrymaid schreef:Buiten het feit of SM wel of niet moet moderaten moet ik nog zien wie er de tijd en energie in zal steken mocht zij verdwijnen. om welke reden dan ook.
Ben benieuwd wie denkt dat hij/zij dat ook kan.