[WN] Poll*: Sugarmiss als Moderator

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

De huidige Moderator van WN

Poll eindigt op

-mag blijven
165 (85%)
-moet vervangen worden
11 (5%)
-geen mening
18 (9%)

Totaal aantal stemmen: 194

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 11:20

ik kan geen enkele reden bedenken waarom SM weg moet.

Als je weg wil als mod Sm dan laat ik die keuze aan jouw.

Sm haar berichtjes zijn altijd objectief en eenvoudig, ook gaat ze niet een discussie aan over haar besluit ( binnen het topic..ik weet niet of ze nog pb-t ofzo) Top! Vooral doorgaan!

OK dan!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 11:41

Nou natascha, dan heb ik jou ook verkeerd begrepen. Omdat je verwees naar het VR topic dacht ik dat je ook zeker een bepaalde moddie bedoelde.
Maar SM, van mij mag je ook gewoon blijven, zou niet weten waarom niet eigenlijk.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 12:36

Ik zie niet in waarom je weg zou moeten.

Daarnaast is de keuze ook geheel aan jezelf.
Er wordt ook wel een enorm ophef gemaakt hoor.

Er zijn 2 mensen die gestemd hebben dat je wegmoet.
Wie zijn dat?

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 13:36

Blijven! No body is perfect dus iedereen kan fouten maken en het WN forum op bokt heeft toch altijd goed gefunctioneerd onder leiding van SM?! Dus waarom iemand anders. Ik heb dus op bllijven gestemd Haha!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 13:37

Tsjah die geven hun mening niet!

Maar voor mij moet Sugarmiss ook blijven!! Ze staat altijd klaar met raad en daad en komt ook met tips en wetenswaardigheden OK dan!

Dus ik zie geen reden in waarom ze weg zou ,moeten gaan maar dat is mijn reden.

Zoals Barry Stevens altijd zei "Vooral Doorgaan" OK dan!

Ach gut

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 13:37

Ik zie geen reden waarom Sugarmiss zou moeten verdwijnen. Een moderator heeft een eigen mening en die mag ook gegeven worden.

Paintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:00

Apple"]
Paintje: de taakomschrijving van de moderator is op dit moment nog niet duidelijk aangegeven. Bedoeling is om bij het herschrijven van de Boktregels hier ook aandacht aan te besteden. Het is idd iets waar al vaker vragen over gekomen zijn.
[/quote]

[quote="Paintje schreef:
Hoe kun je beoordelen of iemand zijn taak goed invult, als je de taakomschrijving niet kent?

Gezien bovenstaand antwoord op de vraag wat de taak van een Bokt-moderator is, vind ik niet dat we kunnen bepalen of de moddies, zo ook SM, hun werk wel of niet goed doen. Daar is het een te vaag begrip voor. Ik hoop dat daar op korte termijn meer duidelijkheid in komt.

Qua mening sluit ik me bij Blaze, Freckless en Natascha dH aan.

Ik hoop alleen dat de objectiviteit niet al te ver te zoeken is, nu dat alle meningen zo gekleurd zijn.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:10

Cowgirl schreef:
Wie zijn dat?

daar was ik er een van Cool waarom!!!!!!!!!!!!(ik had toch gemeld dat ze van mij mocht blijven) ach ik vond het zielig dat de middelste nog op 0 stond.

Maar ok nog ff dit Cool

Wat dacht je te bereiken met die poll SM??? Denk je nu werkelijk dat dit indruk maakt??De uitkomst wist ik al van te voren(en jij ook) 80% van de stemmen zijn mensen die of zelden op WN komt of niets schrijven of die zo weinig verstand hebben van paarden en western dat ze inderdaad denken dat wat jij te melden hebt uit ervaring komt.(we weten wel beter Cool )
Of SM blijft of gaat daar draait het toch helemaal niet om. Het gaat om het feit of ze haar moddie status op een goede manier gebruikt volgens bepaalde mensen.Nee dat doet ze niet ,ze is vooringenomen en partijdig.Ze kan goed omgaan met de info op internet en daarop is haar kunnen geeikt.
Laat ik wat mij persoonlijk betreft ff heel duidelijk zijn,of ze nu moddie is of niet zal mij nimmer er van weerhouden mijn mening te verkondigen op de manier zoals ik al jaren doe.Ik neem haar niet serieus (en zij mij ook niet Cool ) en dat wil ik graag zo houden.

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:10

Ik vind dat je mag blijven. Af en toe ben je streng.. maar daar kijk ik wel doorheen Knipoog

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:16

Blijven.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:20

van mij mag je blijven hoor, ik kom regelmatig (5x in de week ofzo...) op wn, en natuurlijk soms erger ik me wel eens ofzo, maar ik vind dat je het goed doet, en iedereen heeft een mening dus..

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 14:31

Sugarmiss schreef:
Het is niet de bedoeling op de discussie ook hier voort te zetten, want daar hou ik het andere topic wel voor open. Dus een korte reden waarom wel of waarom niet is voldoende.

Jammer dat sommigen niet kunnen lezen of zich er gewoon niet aan willen houden.
Het hele stuk van Blaze en de reactie van Paintje zouden een bijdrage kunnen leveren in het andere item nl.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:37

Cowgirl
Wie zijn dat?

Sugarmiss"]
[quote="Sugarmiss schreef:
Het is niet de bedoeling op de discussie ook hier voort te zetten, want daar hou ik het andere topic wel voor open. Dus een korte reden waarom wel of waarom niet is voldoende.

Jammer dat sommigen niet kunnen lezen of zich er gewoon niet aan willen houden.
Het hele stuk van Blaze en de reactie van Paintje zouden een bijdrage kunnen leveren in het andere item nl.
[/quote]

inkoppen Schijnheilig

Paintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:40

GoedVetMan"]
[quote="Sugarmiss schreef:

inkoppen Schijnheilig
[/quote]

Nope! Ik heb de poll zelf niet aangeraakt Schijnheilig , mijn antwoord stond er niet tussen. Dat kunnen de moddies vast wel nagaan Knipoog .

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:50

Ik hoop dat SM blijft! volgens mij doet ze het prima zoals ze het nu doet. Ik denk niet dat een ander het beter kan, maar als er personen zijn die denken dat wel te kunnen laten ze zich dan vooral aanmelden om mod te worden.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:55

Blaze"]
Wat dacht je te bereiken met die poll SM??? Denk je nu werkelijk dat dit indruk maakt??De uitkomst wist ik al van te voren(en jij ook) 80% van de stemmen zijn mensen die of zelden op WN komt of niets schrijven of die zo weinig verstand hebben van paarden en western dat ze inderdaad denken dat wat jij te melden hebt uit ervaring komt.(we weten wel beter Cool )
[/quote]

in ieder geval was een stem van mij. En ik kom veel op WN. Voor het overige vind ik dat de mate waarin Sugarmiss al dan niet verstand heeft van paarden in het algemeen of western rijden in het bijzonder, niet relevant. Nog afgezien van het feit of ik dat wel of niet met je eens ben.
Het gaat er mij om of ik vind dat zij haar taak als moderator netjes (lees passend bij mijn waarden en normen daarover) uitoefent. Daarbij hoort wat mij betreft een eigen mening, zolang die binnen de bokt-regels past.

Voor wat betreft de mate waarin een poll wel of niet werkt, zijn we het ook niet over eens Blaze. Er zijn niet zoveel modellen denkbaar in dit geval. Er bestaan vormen van (al dan niet verlichte) dictatuur en vormen van (al dan niet rechtstreekse of representatieve) democratie. Als je een andere methode wilt voorstellen, ben ik een en al oor (of oog in deze specifieke bokt-situatie.

[quote="Blaze schreef:
Of SM blijft of gaat daar draait het toch helemaal niet om. Het gaat om het feit of ze haar moddie status op een goede manier gebruikt volgens bepaalde mensen.Nee dat doet ze niet ,ze is vooringenomen en partijdig..

Ik heb nooit de indruk gehad dat Sugarmiss in haar moddieschap partijdig is. Ook ik krijg meldingen van fout geplaatste berichten... Schijnheilig waarschuwingen voor slowchat etcetera. En dat terwijl ik toch net als jij een modelbokker ben Clown

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:01

Anya schreef:
[En dat terwijl ik toch net als jij een modelbokker ben Clown
[/quote]

Och hemel..................we krijgen nu inmiddels wel steeds meer verschillende soorten bokkers;

-normale bokkers
-normaal boktvolk
- model bokkers
-moddies met bijbehorende moddie powerrrrrrr
en Blaze, want dat is en blijft een aparte categorie, Cool Knipoog .

Whoehahahaha!!!!!!

Geweldig............ Clown .

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:03

Anya, je moet me toch echt eens vertellen hoe je dat doet. Je kan het elke keer weer zo goed verwoorden! Chapeau!! OK dan!

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:27

Tuurlijk moet Sugarmiss blijven.
Wie geen fouten maakt, maakt meestal niets!!!!
Al heb ik niet echt iets kunnen ontdekken wat ik als grove fout van Sugar zou bestempelen.
Ik heb diep respect voor haar werk als moddie en moet er niet aan denken om het te moeten doen. Zeker niet als je zo de grond in getrapt wordt omdat er een aantal mensen het er niet mee eens zijn.
Als je het niet eens bent met het beleid blijf je toch lekker weg!

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:56

HaHa HaHa Tong uitsteken
Daar gaan we weer.
Bevestiging alom
Heb je een discussie die een aantal niet aanstaat. Over het verkondigen van meningen nog wel. Moet je van bokt vertrekken als je een andere mening toebedaan bent. Zie je nou wel!!!!!!
I rest my case OK dan!

Maclee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 17:00

Blaze schreef:
80% van de stemmen zijn mensen die of zelden op WN komt of niets schrijven

Nou, nou deze discussie is aangezwengeld door iemand die 65 hele Bokt berichten heeft geplaatst. Kan je toch ook je vraagtekens bij zetten. Zo'n mening neem ik iig niet erg serieus.

Ik moet nog even stemmen maar dat wordt denk ik "blijven". Ik ben het zeker niet altijd met SM eens en erger me ook wel eens aan haar posts.

Maar ik vind haar zeker niet de slechtste moderator. Ze behandelt ons vrijwel nooit als kleine kinderen (in tegenstelling tot bijvoorbeeld BartVB en nog een paar moderators).

En ze steekt veel tijd in dit forum waardoor het hier nog nooit zo'n puinhoop is geworden als op horses. Vergeet niet dat daar vooral het western forum altijd uit de klauw liep. SM heeft hier in feite dus het lastigste forum te modereren.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 18:24

Marianne schreef:

Nou, nou deze discussie is aangezwengeld door iemand die 65 hele Bokt berichten heeft geplaatst. Kan je toch ook je vraagtekens bij zetten. Zo'n mening neem ik iig niet erg serieus.

Nou haar mening neem ik wel serieus,want zij heeft wel verstand van waar het eigenlijk omgaat

Ik moet nog even stemmen maar dat wordt denk ik "blijven". Ik ben het zeker niet altijd met SM eens en erger me ook wel eens aan haar posts.

Mee eens Cool maarja nogmaals ik vond die 0 zo zielig.
Mijn mening zal toch niet veranderen door een of andere poll. Al prijst men haar de hemel in,ik weet wat ik zie en lees(en hoor)

Maar ik vind haar zeker niet de slechtste moderator. Ze behandelt ons vrijwel nooit als kleine kinderen (in tegenstelling tot bijvoorbeeld BartVB en nog een paar moderators).

Nouja *LOL*

En ze steekt veel tijd in dit forum waardoor het hier nog nooit zo'n puinhoop is geworden als op horses. Vergeet niet dat daar vooral het western forum altijd uit de klauw liep. SM heeft hier in feite dus het lastigste forum te modereren.

Lastig??? wat is er nu lastig aan het modereren van mensen die met naam en toenaam bekend zijn??? Op horses was het een ander verhaal

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:08

Natuurlijk moet SM blijven modderen! OK dan!

Ferrymaid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 20:01

Buiten het feit of SM wel of niet moet moderaten moet ik nog zien wie er de tijd en energie in zal steken mocht zij verdwijnen. om welke reden dan ook.
Ben benieuwd wie denkt dat hij/zij dat ook kan. Cool

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 20:11

Ferrymaid schreef:
Buiten het feit of SM wel of niet moet moderaten moet ik nog zien wie er de tijd en energie in zal steken mocht zij verdwijnen. om welke reden dan ook.
Ben benieuwd wie denkt dat hij/zij dat ook kan. Cool

Kunnen zijn er wel meerdere, maar willen is een ander verhaal. Bij de meesten van ons zit er nog een heel gezin te wachten, bestaande uit man/ vrouw en kids en een kudde huisdieren......die heeeeel veel aandacht willen hebben, Clown . En een baas die het NIET leuk vindt wanneer je te veel zit te internetten ipv serieus te werken.