[WN] christmas sale bij Arthur's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Duhelo

Re: christmas sale bij Arthur's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-12 12:07

bekenden gaan wij wss niet vinden, maargoed, wij gaan proberen zeker te gaan (zouden er broeken en laarzen in korting staan ook? nu rij ik nog met engels materiaal nl)
wss gaan we de vrijdag of de zaterdag.

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 12:40

Ze hebben altijd basisbroeken in de aanbieding en de meeste laarzen zijn dacht ik ook afgeprijsd.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 12:42

Alleen de gangbare maten zijn snel uitverkocht bij de betere merken.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-12 22:38

het hoeft niet perse een beter merk te zijn hoor, als ik een paar laarzen heb is dat al goed. (buiten rij ik toch met mijn gewone chaps ed :P )

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:12

Ik ga dit jaar ook weer, samen met een vriendin. Ik heb in principe niks nodig maar even snuffelen is altijd leuk :P Misschien een leuk hoofdstel erbij en een paar nieuwe beschermers is ook niet verkeerd :D en ohja, een nieuwe broek en even shoppen voor een ander zadel maar dat is geen must.

Als iedereen nou een dag aangeeft waarop je gaat, dan kunnen we er misschien een meeting van maken?

aeolusnr1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 20:55

Ben het hier niet mee eens, als je een zadel wil dat goed past moet je met je paard naar de winkel gaan, is idd mssn een behoorlijke rit, maar tjaaa zo een beetje een beschrijving geven en op het gedacht van ..... zomaar een zadel kopen is eigenlijk ook niet echt verstandig te noemen.
Ik heb ook bij Arthur een western zadel gekocht , ik had toen mijn paard mee, en ben zeer tevreden, Arthur heeft echt zijn tijd erin gestoken en echt duidelijk hulp verleend.

Delaja schreef:
Cassidy schreef:
Om te beginnen kan iedereen fouten maken, dus op grond van een foto een zadel laten opsturen, is niet beste manier om een zadel aangemeten te krijgen.

Verder zeg je dat je paard tenger is. Ik weet niet hoe oud je paard is en hoe goed getraind maar hou er rekening mee dat een paardenrug kan veranderen door de bespiering die er op komt, en een paard in de groei kan ook breder worden.

Wat wil je: een zadel die op dat moment net goed ligt en waar je een half jaar later weer een ander zadel voor mag omdat je paard bespiering heeft gekregen, of een zadel waar je eventueel even mee doorkunt?
Het blijft een hele dunne lijn die je daar bewandelt. Want jij was ook niet tevreden geweest als je een zadel had gekregen dat na een half jaar te krap was geworden.

Wat betreft de sale: ik kan zeer zeker aanraden om daar een ritje Vorstenbosch aan te besteden. En niet bang zijn dat er na de eerste of tweede dag niets meer over is, want Arthur heeft VEEL!

Nogmaals: Ik ben pas met dit zadel gaan rijden nadat Arthur op stal is geweest en het zadel op mijn paard heeft goedgekeurd!
Uiteraard begrijp ik dat een paard flink kan veranderen, dat is ook de reden dat ik het eerste halfjaar dat we western reden met een boomloos zadel heb gereden.
Het is ook niet zo dat het zadel te krap was omdat ze breder werd. Ze zat al behoorlijk breed in de spieren destijds en daar is maar een klein beetje bij gekomen. En in zo'n geval vind ik een full quarter boom die dus aan de schoft aan beide kanten ruim! een cm te breed is niet acceptabel. Het zadel was dus, zelfs nu ze volledig in de spieren zit en zelfs een klein beetje te dik is, gewoon veel te breed!

Maar goed, dit gaat nu wel erg offtopic.
Wat betreft de sale: die is zeker leuk alleen de zadels zou ik gewoon laten liggen.

edit: tekst verduidelijkt.

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 08:55

Hoe moeilijk is het om te lezen?
Ik heb het zadel gekocht zonder mijn paard mee te nemen omdat Arthur had beloofd dat het omgeruild mocht worden als het niet pastte. HIJ IS EEN AANTAL WEKEN LATER KOMEN KIJKEN en heeft het zadel toen goedgekeurd op de rug van mijn paard, pas daarna ben ik er mee gaan rijden!

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 09:38

Maar hoe dan ook.. daar is een ander topic voor!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:47

Kunnen we hier gewoon ontopic blijven?

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:48

Nog een maandje *\o/*

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 16:08

komt er iemand uit de buurt van Hellevoetsluis die daar heen gaat?

chelsea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 20:51

Jaaaaa wij gaan er natuurlijk ook heen!! Vanuit Amsterdam (vrees dat ik geen plekje vrij heb in de auto:()
Ben er denk ik 2 weken even wezen kijken voor t eerst en ik had gewoon hoofdpijn zoveel en mooie spullen heeft hij!! Ik hoop zo dat ik deze maand lekker wat over houd om lekker te kunnen shoppen bij Adje :D

Ps. Ik ben heel tevreden over Arthur zijn pas werk bij mijn paard. :):$

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 23:50

mirgino schreef:

Er hebben al wat mensen uit jouw buurt hier gereageert in het topic,misschien kunnen jullie iets afspreken? ;)

Ik heb bij deze nog twee plekjes vrij in mijn auto,voor wie mee wil die kan ik eventueel oppikken op treinstation Breda.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 23:52

Lous schreef:
mirgino schreef:

Er hebben al wat mensen uit jouw buurt hier gereageert in het topic,misschien kunnen jullie iets afspreken? ;)

Ik heb bij deze nog twee plekjes vrij in mijn auto,voor wie mee wil die kan ik eventueel oppikken op treinstation Breda.

Ik kan er niet heen,maar wil vragen of iemand iets voor me mee wil nemen :j

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 12:53

Ik ga denk ik ook weer dit jaar. Het is vooral heel gezellig wat Spatter al zegt. En ik heb in Bunschoten bij het Quarter NK in zijn stalletje een mooie riem gezien voor mijn buggle, maar niet in mijn maat, dus die moet ik sowieso nog even halen. Verder heb ik niet veel nodig, maar ik weet wel dat ik altijd met meer thuiskom als dat er op mijn lijstje staat... O:)

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 21:36

Delaja schreef:
Ik ben naar huis gestuurd met een zadel dat volgens hem zou passen. Op stal foto's gemaakt en aan mensen met meer ervaring laten zien (ik reed destijds pas een half jaar western). Zij zeiden al dat het zadel wat ver naar boven kwam van achter dus ik zadel terug in de kast gelegd en gelaten voor wat het was. Arthur kwam een paar weken later bij ons op stal voor een stalgenoot en heeft nog even gekeken. Volgens hem moest ik het zadel verder naar voor leggen en lag het prima.
Nu is Eveline van Eurohorse geweest omdat ik toch wel erg twijfelde. Zij heeft de boommaat opgemeten en komt op een veel kleinere boom uit dan Arthur mij heeft gegeven. Het banketstaaf is dat mijn paard eerder wat slanker was dus het zadel dat ik van Arthur mee heb gekregen heeft vanaf het begin af aan al niet goed gelegen omdat de boom gewoon aan beide kanten van de schoft ruim een cm te breed was! Niet zo gek dat dat zadel naar achter schoof en klepperde.
Ik ben daar echt boos om, heb veel geld aan dat zadel uitgegeven en ik ging er als nieuweling in de westernwereld van uit dat Arthur toch wist wat hij deed maar niet dus.

Ik heb ook een zadel bij hem gekocht en ben er super super tevreden met en past goed op mijn paarden :)

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 21:38

Miracle_ schreef:
sliding schreef:

:? echt niet!!
Eerste en tweede kerstdag zijn een verplichte vrije dag (tenzij je in ploegendienst werkt).

Wat dacht je van de horeca ;)

Wat dacht je van verpleging! :)

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 12:17

hahaha dat on topic blijven werkt ook niet helemaal :+

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 22:30

Ik rijd vanuit leerdam naar arthur :j
heb nog 2 plekjes over in de auto voor wie een beetje lekker gek is :D
Het is wel een swiftje dus kan niet heel de winkel mee terug nemen dan :+

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 02:00

quartel schreef:
Ik rijd vanuit leerdam naar arthur :j
heb nog 2 plekjes over in de auto voor wie een beetje lekker gek is :D
Het is wel een swiftje dus kan niet heel de winkel mee terug nemen dan :+

O, echt heb er beeld bij. Swift is een prima auto hoor. Maar zie zo 5 mensen flink shoppen en dan inladen a la IKEA :D :P := _O-

IndianVegas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:06

Ik ga ook met een stalgenootje. We willen eigenlijk de 29e gaan.

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 13:13

Wanneer is dit precies? Wij hebben ineens de gedachten om op wintersport te gaan... precies dan, zal je zien.
Ik dacht dat het ook nog een dag in het nieuwe jaar is?? en voor de kerst dan? is ie dan ook open?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 13:16

Het is tussen de periode na kerst en oud en nieuw van 27 december tot en met 31 december. Weet alleen niet of ze zondag ook open zijn.

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:41

Jammer dat het nog niet op de site staat...:(
Anders ga ik lekker voor mijn avond dienst! Wellis waar minder tijd maar ik moet en zal dit jaar gaan! :D

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 15:07