Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik schitterde in afwezigheid
ik zou naar hardenberg een pleasure clinic maar is die doos van mij gister thuis bij het uitladen (na de wedstrijd in hardenberg) een beetje dom van de klep af gekomen, been dik en een wondje
was balen nu kon ik dus niet meerijden.
)!" title="Koffie (of thee
)!" /> om op te warmen
Azhari schreef:Hallo allemaal, er waren schijnbaar veel bokkers en heb dapperdier herkent. (misschien wel meer onbewust. Ik was diegene die riep dat je een lintje had. Nee, ik hield je echt niet voor de gek.
Het was weer ouderwets gezellig.
Reining ging goed en we gingen turbo-en in het railwork na de horsemanship, maar ben super tevreden.
Ik snap het niet helemaal. Moet je eindigen met je paard in zijn richting, of echt naar hem toerijden? Schijnt in het regelement te staan, maar aangezien ik een hekel heb aan regeltjes lezen...
dapperdier schreef:En nog een tip die ik van de jury kreeg was dat ik aan het einde van de proef naar de jury toe moest rijden?Ik snap het niet helemaal. Moet je eindigen met je paard in zijn richting, of echt naar hem toerijden? Schijnt in het regelement te staan, maar aangezien ik een hekel heb aan regeltjes lezen...

calemity_jane"]
peppysan had het vast koud na z'n dag in de kou met een pen
[/quote]
Potlood, en ja ik had het best koud, maar een warme douche hielp wel.
[quote="romkabouter schreef:Kan de echte PeppySan zich NU bekend maken?
dapperdier schreef:AHAAHAH nu weet ik het zeker.. Peppy-san met pen heeft niet gezegd dat blizz klein was.... (alleen dat ie onder het hek doorpast)
redpebbles schreef:Tomboy ging ook SUPER. Voor het eerst in een vreemde bak en heel relax door de Trail geloots en de 2e prijs. We werden 1e in de Pleasure en 1e in de Horsemanship, ook voor de eerste keer. Wat een super fijn, welwillend paardje. Ik was zeer happy met mijn ventje.