[WN] Wat zijn wij dan prutsers...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Re: Wat zijn wij dan prutsers...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 09:33

geweldig filmpje zeg...ik ben wel heel benieuwd hoe zulke mensen dan met de paarden omgaan.
die kop die t paard ook trekt in die auto geweldig

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 19:33

Ik krijg hier kippevel van, zo ontzettend mooi.

Prachtig, die band met dat paard. Hij heeft het geluk gehad om een paard te treffen dat een character had nergens van onder de indruk te zijn.

Ik ga nog even googlen of de persoon in kwestie bekend is, of dat dit een `one day fly` is, die toevallig een match had met hem door hem toebedeelde paardje.

Naam komt me namelijk niet bekend voor.

Edit, hij doet wel meer met auto´s

http://www.youtube.com/watch?v=1aTQa-7DSqU

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 22:21

Ik ken het totaal niet helaas. Maar er komt een kudde wilde mustangs en dan mag je een paard uitzoeken? Na 90 dagen laat iedereen zien wat ze hebben bereikt en dan krijgt degene met de meeste steun de 1e prijs?
Daarna weer opnieuw? Paardjes gaan weg, verkoop in? Neem aan niet meer terug de wild in??

Vind het een gaaf filmpje.

@Cassidy, jouw filmpje vind ik ook super. Ik vind het wel wat gehaast allemaal, amar super. Ik zou never niet die beweegbare brug durven te nemen. Ook dat trappetje niet bijvoorbeeld.
En als dat paardje achterop staat, lijkt ie het wel heel leuk te vinden eigenlijk. Zie hem zo relaxed om zich heen kijken :)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 07:29

Gaaf paard die poncho..
en van zo iemand zou ik heeeeel graag wat willen leren, al is t maar 1% :j

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 09:12

superpony schreef:
@Cassidy, jouw filmpje vind ik ook super. Ik vind het wel wat gehaast allemaal, amar super. Ik zou never niet die beweegbare brug durven te nemen. Ook dat trappetje niet bijvoorbeeld.
En als dat paardje achterop staat, lijkt ie het wel heel leuk te vinden eigenlijk. Zie hem zo relaxed om zich heen kijken :)

Je hebt maar beperkt tijd tijdens zo'n competitie om te laten zien wat je kunt. Vandaar dat het misschien wat gehaast is en gehaast oogt. Het is geen trailproef waar je de rust en de tijd voor kunt en moet nemen.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 09:32

geweldig, dat hoofd wat dat paard trekt als ie in de auto zit *pompidompidom* mooi te zien wat een band met je paard kan bereiken!

MidnightPSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 10:49

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 14:17

superpony schreef:
Ik ken het totaal niet helaas. Maar er komt een kudde wilde mustangs en dan mag je een paard uitzoeken? Na 90 dagen laat iedereen zien wat ze hebben bereikt en dan krijgt degene met de meeste steun de 1e prijs?
Daarna weer opnieuw? Paardjes gaan weg, verkoop in? Neem aan niet meer terug de wild in??

Op de website staat er dat ze na de wedstrijd onder strenge voorwaarden geadopteerd worden door de hoogste bieder. Staat ook nog een heel verhaal bij dat de mustangs massaal naar de slacht worden gebracht omdat er anders niet genoeg grasland overblijft voor de koeien. Deze organisatie zou zich dus met het geld van de adopties inzetten voor het lot van de mustangs.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 11:48

GEWELDIG! Deze filmpjes bewijzen maar weer dat er een bijzondere band tussen paard en mens bestaat, die geheel op vertrouwen gebaseerd moet zijn. Dus daar werk ik zelf dan ook hard aan met mijn paard: vertrouwen. Dat het zover kan komen als op de filmpjes.....daar kan ik alleen maar van dromen.

Mooi zeg, dat die organisatie zich op deze manier inzet voor de wilde mustangs.

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 14:03

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 14:08