Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wendy van Osch is eerste geworden met Star G Hot Peppy (Ltd Open) en derde bij de Intermediate Open (gedeelde derde plaats met haar zus Rieky). GEFELICITEERD!!
De rest van de uitslag weet ik ff niet meer
(staat wel op video, maar is niet echt verstaanbaar). C U TOMORROW!! (ik ben er ook niet al te vroeg, aangezien ik nu nog steeds niet in m'n nest lig
). gera"]
[quote="YSvdB schreef:ps Gera; hoeveel asa gebruik je voor "manege-foto's"?

Toekie"]
[quote="FlyingHigh schreef:Oh, ik ben zo slecht in namen, maar lees ik het goed dat Wendy van Osch het zussie is van Rieky Young? Of wordt er een andere Rieky bedoeld??
Jaja, ikke ben...........
Rieky Young, Wendy van Osch, Arthur van Osch 
Toekie"]
[quote="YSvdB schreef:Weet er iemand of er ook een barrel race vandaag in Asten is? Of cutting?
Kom je vandaag weer kijken?
Duh!!Toekie"]
[quote="FlyingHigh schreef:Oh, ik ben zo slecht in namen, maar lees ik het goed dat Wendy van Osch het zussie is van Rieky Young? Of wordt er een andere Rieky bedoeld??
Jaja, ikke ben...........
Rieky Young, Wendy van Osch, Arthur van Osch 
FlyingHigh schreef:
Ojeeeeeeeeeeeee, ikke niet weten dat die Arthur weer een broertje is van Wendy én Rieky, hihiihhiih, sorry...........
Leuk, de hele familie zit dus in de paarden. Ze hebben in ieder geval een behoorlijke dosis talent!!!!
Freckles"]
[quote="FlyingHigh schreef:
Ojeeeeeeeeeeeee, ikke niet weten dat die Arthur weer een broertje is van Wendy én Rieky, hihiihhiih, sorry...........
Leuk, de hele familie zit dus in de paarden. Ze hebben in ieder geval een behoorlijke dosis talent!!!!

). Eerste plaats Ltd Open met Star G Hot Peppy (73,5), en tweede met Slim Slow Slider (71). En ook een eerste plaats bij de Intermediate Open met Star G Hot Peppy (71,5). Alweer gefeliciteerd! Alle anderen natuurlijk ook!
Je had een EOS koord om je nek van de camera. En je bent 'getint' of niet? (dan weet ik wie ik volgende keer wél aan moet spreken)
Maar ja, ik heb tenminste wat van de wedstrijd mee kunnen krijgen. Ik vond het wel jammer dat de bak zo stoffig was en de uitlaatgassen van de tractor zo bleven hangen omdat er geen goede ventilatie was. Het was voor mij daarom bijna onmogelijk om goede foto's te maken...
), en een te lage ISO waarde, die overigens ook niet in te stellen valt. Bovendien is de flits ook flut. Klinkt als een hele slechte camera, maar dat valt natuurlijk wel mee. Het wordt pas slecht als je het gaat vergelijken met de 300D. Bovendien kun je op mijn camera geen externe flits bevestigen en zit er gewoon maar één lens op