[WN] stalling gezocht westernpaard omg zuid holland

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 19:22

zijn nu niet echt omgeving rotterdam..

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 22:31

spicegirl schreef:
zijn nu niet echt omgeving rotterdam..

Klopt, maar dat zeg ik toch ook in mijn reactie ;)
Ik benadruk alleen als je echt een reiningbodem wil met trainer, ga daar eens kijken. Je hoort mij niet zeggen dat dat in de buurt van R'dam is, eerst lezen ;) :D

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 23:27

ik zei ook niet, dat je het niet had gezegd,maar punt van TS was in de buurt van rotterdam.
JP en consorten zijn goed,maar niet dichtbij.wel een reiningbodem.
en TS wil dr eigen trainer meenemen voor les. denk niet dat JP daar op zit te wachten..(niemand met een eigen toko denk ik)

Buitenzorg

Re: stalling gezocht westernpaard omg zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 09:19

Ik denk dat op de stallen (al dan niet in de buurt van R'dam) waar een echte reiningbodem ligt, uberhaupt geen externe trainers worden toegelaten. Meestal zijn dat de stallen waar al reiningtrainers zetelen.

@TS, waarom niet een stal in de buurt naar je smaak zoeken en dan eens per zoveel tijd afreizen met paard en al richting goede trainer en goede reiningbodem?

Finestenz1

Re: stalling gezocht westernpaard omg zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-12 09:26

beste mensen. bedankt allemaal voor jullie berichten.
Buitenzorg dat was inderdaad mijn bedoeling! maar vind het toch wel een gedoe om met twee paarden te gaan sleuren.

ik heb inmiddels begerepen dat desbetreffende trainer van een eerder genoemde stal deze locatie heeft verlaten en dat er nu ook externe trainers toegelaten gaan worden. Deze stal is nu dus het overwegen waard!!!! Zeker omdat daar wel een reiningbodem ligt!!! Ik heb inmiddels ook een stal doorgekregen in rockanje bij ene pim... daar zou ik ook wel eens willen gaan kijken. kan deze stal echter helemaal niet terugvinden op internet. weet iemand hier wat van?