[WN] Youth world games

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dll

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-12 16:26

ik ben wel heel verbaasd hoe mijn bericht op bokt.nl een wending heeft genomen die helemaal niet in mijn bedoeling lag. Ik had al eerder gemeld niet meer te reageren maar kan het toch niet laten.

Het lijkt wel een politiek forum ipv een paardenforum! Houd op over de gelddiscussie en bekijk de kant vanuit de ontwikkeling van de paardensport en dan mn. al het wedstrijd rijden naast de reining. Dat is wat ik wil promoten en dat is wat ik heb kunnen aanschouwen op hoog niveau daar in Texas. Ik ben de moeder van Bellie zoals zij hier heet en ja, zij heeft het geluk dat haar moeder heel veel van paarden houdt en dat haar favoriete ras al jaren het Amerikaanse ras is. Ik kon pas op mijn 35e een eigen paard kopen en heb het geluk gehad op tijd kennis gemaakt te hebben met dit fantastische paardenras en de sport. De DPHC promoot ik omdat ik het een heel leuk initiatief vind dat zij de jeugd de kans geeft deze ervaring op te doen en omdat het een gezellige vereniging is. Het valt mij op dat het aantal wedstrijdruiters niet echt groeit in NL wat betreft niet reiners en dat probeer ik op deze manier een beetje te stimuleren.

Dus, houd het hier gezellig en praat over paints en de sport!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 16:34

Ik vind de DPHC ook zeer oneerlijk werken. Ik heb namelijk net zelf een quarter gekocht en nu word ik uitgesloten door de Paint Club. Schandalige zaak natuurlijk en ik vind het echt niet kunnen :n :')

Leuk voor de paint-ruiters dat ze een leuke week gehad hebben! Goed dat dergelijke dingen georganiseerd worden!

Belliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 16:41

maar hollywood nu kan je toch bij de quarter gaan starten ? :D

Anoniem

Re: Youth world games

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 16:42

Ik start zo goed als nooit bij rassenwedstrijden, maar toch blijf ik het schandalig vinden :D

Belliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 16:43

het is trouwens gewoon zo al lang vast gesteld. Als je een Paint hebt kan je bij DPHC starten. Heb je een quarter kan je bij AQHA wedstrijden starten. Heb je geen van beide dan kan je WRAN starten. Zo is het nu eenmaal.. Dan is het aan jezelf of je een quarter of paint of iets anders neemt of allemaal..

Belliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 16:44

oow hahaha start je wel andere wedstrijden ?

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 17:13

Je moet Hollywood86 niet te serieus nemen in zijn post Belliee , hij zit gewoon wat te stangen. Hij leeft zich niet onverdienstelijk uit op de NRHA shows en heeft een hele gave nieuwe troef onder het zadel.

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 20:20

In het licht van bovenstaande posts, zal ik eens een verzoek doen of ik met onze paint bij het KVTH mag starten bij de rubriek bestgaand onder het zadel? :P En als dat niet mag omdat ons paard een paint is en geen trekpaard of haflinger, zal ik dan ook in verzet gaan dat t niet eerlijk is?

Kom op zeg, wat een geneuzel, en dat 3 pagina's lang al.

Lisa, Myla, Amber, Annabel en Lianda: _/-\o_ |Toppie gaan dames!

Belliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 21:11

hihi dankjewel :d

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 22:56

Tjonge, echt belachelijke reacties hier, maar goed...........

Leuk dat jullie genoten hebben en het is heel goed voor de sport!

Kleine note; Onze zoon kreeg paar jaar terug een paint aangeboden voor een jeugdclinic. Helaas ging clinic niet door en verloor zoon ook interesse in het rijden.
Bij de NQHA eens aan iemand direct gevraagd hoe het het daar zat en hij zou evt met onze niet quarter mee mogen doen bij de clinics. Mits pony uitgewisseld mocht worden. Rassenshow kon niet, maar worden wel degelijk paarden voor beschikbaar gesteld.

Misschien heeft gleyla geen kinderen, want als ouder achter je kind en zijn/ haar sport/hobby staan gaat veel verder dan geld. Mijn ouders lagen krom voor mijn pony's. Dat wil zeggen dat er andere dingen niet konden. Besefte ik niet, maar is een keus die zij maakten.
Voetbal lijkt goedkoop, maar geloof me. Zoonlief heeft op hoog niveau gevoetbalt en dat kost ook heel veel tijd en geld.
De meeste mensen zullen hun kind proberen te steunen als hij ambities heeft of fanatiek is in een bepaalde sport/hobby. Daar hebben ouders soms veel voor over, anders gaat het niet.

Ik vind trouwens mijn niet quarter de allerleukste en liefste, maar ben echt wel stiekem jaloers op sommige topquarters en daar schaam ik me in zijn geheel niet voor. Ze zijn toch ook geweldig?

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 00:30

joehoe heeft iemand nog een paint in de aanbieding voor onze hot pink girl?? :D *\o/* Ik zag vorige keer een interview staan in Country Life Magazine over de Jeugd afdeling van de paint club. Zat het vol verbazing te lezen en kreeg er erg veel respect voor, wat is die club goed bezig voor m.n. de jeugd!!

En natuurlijk van Harte gefeliciteerd met de behaalde resultaten, gaaf dat jeugdruiters die kans kunnen krijgen.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 05:30

CounTree schreef:
joehoe heeft iemand nog een paint in de aanbieding voor onze hot pink girl?? :D *\o/*

Jullie hebben toch zelf een SPB? :P Maar die zal nog wel te jong zijn :D

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 08:51

Waarom blijven jullie mij hier betrekken en mijn naam spottend gebruiken in allerlei reacties? Er zijn zat genoeg mensen die mijn mening delen, maar er niet voor opkomen in een topic, omdat het zinloos is om over een onderwerp te praten aangezien de mensen op bokt lange tenen hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 09:10

Ik zie je naam nergens gebruikt worden Gleyla! Ik denk dat er hier maar een lange tenen heeft... Meningen mogen uiteraard gedeeld worden en ook onderbouwd, maar wel met de juiste informatie en achtergrond. ;) Blijkbaar klopt jouw informatie over de selectieprocedure bij de DPHC niet... ;)

De DPHC doet erg veel voor zowel de jeugd als al haar leden, toppie! :j

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 09:23

Ik heb het niet over de selectieprocedure van de DPHC. Jullie lezen enkel wat jullie willen lezen. Werkt heel storend. Lees de berichten dan nog maar eens heel goed...als je mijn naam niet ziet staan..

En bij sommige berichten hoeft mijn naam niet eens vermeld te zijn, om te weten dat er spot met mij gedreven wordt.

Als ik trouwens het omgekeerde vind over bepaalde organisaties, is dat nog geen reden om mijn mening af te kraken. Die is onderbouwd, maar jullie staan niet open voor enige vorm van kritiek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 09:29

Maar Gleyla, waarop is jouw mening gebaseerd? Het is mij echt niet meer duidelijk... Je hebt het er steeds over dat het alleen voor mensen met geld is weggelegd want die kunnen een Paint betalen. En dát klopt niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 09:36

Gleya, ik snap jouw mening uberhaupt niet, waarover denk jij een mening te hebben dan? Het ontgaat mij volledig.

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 09:38

Meiden, top gedaan daar, gefeliciteerd! *\o/*

Ehhh WB: Mag ik strakjes met de bejaardenclub mee naar Amerika? := _O- ^)
Ga ik redden hoor, ik héb al een Paint.. nu nog geld... :=

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 10:15

Count me in voor de bejaardenclub!

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 11:01

Me too, leen ik Harm zijn SPB wel. :=

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 11:03

Maar dan kan Harm niet meedoen -O-

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 11:05

Dan delen we hem (het paard wel te verstaan ;) ).

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 11:06

:=

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 11:48

agossie Sliding, weet Harm dat al?..... <<)
Ik heb ook nog een gepensioneerde SPB, twee krakkemikkige ouwe taarten, dat moet toch lukken :wow: _O-

maar we dwalen af....

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 12:00

Wranglerbutt schreef:
CounTree schreef:
joehoe heeft iemand nog een paint in de aanbieding voor onze hot pink girl?? :D *\o/*

Jullie hebben toch zelf een SPB? :P Maar die zal nog wel te jong zijn :D

Ja klopt, niet alleen te jong, maar ook nog hengst...Weet niet precies hoe de regels zijn voor jeugd bij de paints met hengst.