ik denk dus dat ik het verkeerd begrepen heb. sorry.
ik dacht dat het een gezamenlijke training was voor western ruiters.
mijn fout.
nogmaals sorry sorry
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jos schreef:hoeveel dressuur ruiters komen er die graag een keer western willen rijden?
en hoveeel western ruiters komen er die van elkaar willen leren?
als er inderdaad meer dressuur ruiters komen , is het in mijn ogen niet meer een gezamenlijke training.
dan zou je misschien eerst de dressuurruiters die een keer western willen rijden , tegen bbetaling een western les kunnen geven.
en daarna de western ruiters gezamenlijk kunnen laten trainen.
ik ben bang dat het anders weining nut heeft voor de western ruiters.

Jos schreef:ik wil het dus echt niet verpesten voor jullie hoor.![]()
ik denk dus dat ik het verkeerd begrepen heb. sorry.
ik dacht dat het een gezamenlijke training was voor western ruiters.
mijn fout.
nogmaals sorry sorry
Blaze"]
[quote="Sugarmiss schreef:Was er een tijdje terug niet iemand die voorstelde om een western/engelse 'training' te houden, zodat western ruiters en engelse ruiters elkaars verschillen eens konden zien/proberen.
Ik weet alleen niet meer wie dat toen voorstelde??
Lovely schreef:Blaze, waarom zeg je dan eerst toe dat ik mee kan rijden op een van jouw paarden ihkv " a horse is a horse" en "ik leer van jou en jij leert van mij"?
Want nu snap ik het niet meer eigenlijk.
gijsenkim"]
Ik wilde me ook als dressuurruiter eens een keer verdiepen in de westernwereld........ Juist omdat er zo over mishandeling ed gepraat werd. Ik wil daar mijn eigen oordeel over kunnen vellen en dat kan natuurlijk niet als ik niet weet wat westernrijden inhoud. Daarom wil ik meerijden op een westernpaard, Daarom wil ik het een keer voelen en kijken wat het nou is. Dan kan ik me een oordeel veroorloven.
[/quote]
Ik had niets tegen Engelse ruiters gehad, ik heb zelf per slot van rekening ook zeker twaalf jaar Engels gereden. Maar ik denk dat je de mishandeling in de westernwereld niet kan beoordelen op een gezamenlijke training. Het ligt er namelijk maar aan hoe de ruiter met het paard omgaat. Misschien dat je bedoelt dat je wilde kijken of jij de normale handelingen en oefeningen in de western paardvriendelijk cq paardonvriendelijk vond. Maar ik denk dat het ook dan nog erg aan de ruiter ligt (wat vraag en verwacht je van het paard en hoe reageer je zelf) en we zullen het de 29e toch wel voornamelijk op de basis houden, of niet?
Maar ach, daar was een heel topic over, 'Western paardenmishandeling?' en die liep op zich wel lekker, maar ook wel lekker uit de hand...
[quote="Blaze schreef:Wij![]()
Zit in de pen(Riecky heeft al toegezegt)

Kijk anders eens op het Meetingforum, ook voor Engelse ruiters zijn er hartstikke leuke dingen hoor, en er zijn ook bijeenkomsten genoeg waar Engels en Western vrolijk door mekaar heen loopt/praat/rijdt etc. 
Sonja schreef:Ehhhh James, je zit hier op het WESTERNforum van Bokt.... Dan is het niet zo heeeeel vreemd dat er iets westernachtigs georganiseerd wordtKijk anders eens op het Meetingforum, ook voor Engelse ruiters zijn er hartstikke leuke dingen hoor, en er zijn ook bijeenkomsten genoeg waar Engels en Western vrolijk door mekaar heen loopt/praat/rijdt etc.
Blaze"]
[quote="Sonja schreef:Het is een TRAINING geen WEDSTRIJD.......

Ik heb er wel zin in!