[WN] Gezamelijke training(en)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 14:34

misschien handig om de verschillende gezamenlijke trainingen in een apart topic te doen.
ik raak nu al in de war met plaats en datum

ik kies voor Beverwijk OK dan!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 14:40

Het lijkt me op zich best wel wat, maar ik sta waarschijnlijk wel aan de kant, want ik heb geen paard om mee te nemen (tenminste niet waar ik op kan rijden ) en ik heb nog zo weinig lessen gehad, dat het een groot fiasco gaat worden. Maar mocht iemand toch perse een extra paard mee willen nemen of mocht er een paard beschikbaar zijn die dag... wie weet Bloos

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 16:07

Ik wil ook mee doen, echter is mijn engelse dressuur pony nog maar 6 mnd onder het zadel dus echt heel veel oefeningen kan ik niet laten zien op zijn engels, maar ik wil graag als dressuurprikker mee doen tussen de cowbojs

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 16:17

james100 schreef:
Ik wil ook mee doen, echter is mijn engelse dressuur pony nog maar 6 mnd onder het zadel dus echt heel veel oefeningen kan ik niet laten zien op zijn engels, maar ik wil graag als dressuurprikker mee doen tussen de cowbojs

verkeerde topic
Boos!

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 16:25

voor mij is beverwijk prima en zou ook heel graag mee willen doen

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 16:27

calemity_jane schreef:
voor mij is beverwijk prima en zou ook heel graag mee willen doen

ook verkeerd Tong uitsteken

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 18:26

Sonja schreef:
Rina, in welke regio zit jij dan? Als ik hier in het Oosten een beetje gesettled ben wil ik best eens met wat anderen (!!!) kijken of hier ook niet wat op te zetten is. Onze manege wordt op zaterdagavond nauwelijks gebruikt en is misschien wel af te huren? Ligt bijna direct langs de A1 dus voor mensen uit het Oosten best aardig bereikbaar.....

sonja, ik woon ietsepietsje noordelijker...... Ahum nog ietsje meer, ja dus het is noord west Duitsland. het heet hier Sustrum-moor, bij Sellingen over de grens. het ligt ter hoogte van Assen. Holten is dus ook nog een heel stuk. als je weet dat Marienheem voor mij 2,5 tot 3 uur rijden was, en Holten dacht ik nog iets zuidelijker ligt?
het vorstel van Peppy San bevalt mij dus wel, Pekela is voor mij maar een klein stukje.

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 20:32

Sonja schreef:
Rina, in welke regio zit jij dan? Als ik hier in het Oosten een beetje gesettled ben wil ik best eens met wat anderen (!!!) kijken of hier ook niet wat op te zetten is. Onze manege wordt op zaterdagavond nauwelijks gebruikt en is misschien wel af te huren? Ligt bijna direct langs de A1 dus voor mensen uit het Oosten best aardig bereikbaar.....

In het oosten lijkt mij ook wel wat. Lekker dichtbij Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 21:13

Dinopino zit ook in het oosten, misschien vindt zij het ook leuk, zal haar eens vragen... Verder zou ik niet weten wie van de westernruiters hier uit de buurt komt...