Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cornelie schreef:Hmm, zo'n typje zou misschien idd in welke tak dan ook zo rijden maar heel eerlijk gezegd denk ik toch dat het in de westernsport meer 'geaccepteerd' zou zijn.
cornelie schreef:Misschien zou dan het systeem van boetes etc ook eens veranderd kunnen worden. Elke keer staat er in de paard en sport wel weer iemand die beboet wordt of zoveel maanden tevoetstelling krijgt etc. Oke, het is dan wel het gevolg aanpakken en niet de oorzaak maar alle beetjes helpen toch?

Marieke"]
Ik vind dat zaartje deze discussie absoluut mag
beginnen hier. Deze afdeling is nl voor de westernruiters.
[/quote]
Deze discussie mag ze natuurlijk beginnen, maar dan daar waar het thuis hoort: op een paardenforum voor alle rijstijlen, want het is geen westernprobleem, maar een paardrijprobleem.
[quote="Marieke schreef:Wanneer je je aangevallen voelt door deze opmerking, mag je bij jezelf best eens gaan afvragen waarom!

Margee schreef:Het is wat Marieke al noemt. Machtsvertoon van mensen over dieren, kijk eens wat ik ze kan laten doen en luisteren zullen ze.
En het is mij al verschillende malen opgevallen dat het meestal de mannen zijn die het meeste vertoon hebben.
gijsenkim"]
[quote="Margee schreef:Het is wat Marieke al noemt. Machtsvertoon van mensen over dieren, kijk eens wat ik ze kan laten doen en luisteren zullen ze.
En het is mij al verschillende malen opgevallen dat het meestal de mannen zijn die het meeste vertoon hebben.
Ik heb al eerder in dit topic gezegd wat ik ervan vond en nu daalt het niveau wel erg ver, dus van mij geen bijdrage meer over dit onderwerp.
Willeke"]
[quote="gijsenkim"][quote="Margee schreef:Het is wat Marieke al noemt. Machtsvertoon van mensen over dieren, kijk eens wat ik ze kan laten doen en luisteren zullen ze.
Ik heb al eerder in dit topic gezegd wat ik ervan vond en nu daalt het niveau wel erg ver, dus van mij geen bijdrage meer over dit onderwerp. 
Marieke schreef:Wat ik ook grappig vind is dat we eigenlijk allemaal weten welke stal zaartje bedoelt!!!!!! Wordt het nou niet eens tijd dat daar wat aangedaan wordt? I.m.o is dat nl. pure dieren mishandeling!![]()

Willeke"]
[quote="gijsenkim"][quote="Margee schreef:Het is wat Marieke al noemt. Machtsvertoon van mensen over dieren, kijk eens wat ik ze kan laten doen en luisteren zullen ze.

Maar goed... Ook ik heb afgelopen zondag bij het NK aan de kant gezeten, voor het eerst sinds lange tijd. En het was een NK,dus ik had hoge verwachtingen, wat zou het niveau ondertussen zijn van de sport??
Marieke schreef:En toevallig zat ik vandaag naast vera en keken we waarschijnlijk naar hetzelfde!
zaartje schreef:Ook hier hoor ik weer dat er tijdend de NK asociaal gereden wordt, zou men mensen niet kunnen discualificeren hoe men rijdt tijdens het inrijden??