Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cowboyberend schreef:Canis schreef:@ Todorien: Hoor ik hier een vrijwilliger aan de regelgeving commissie die de WRAN gaat verbeteren met haar goede inbreng?
Je bent van harte welkom hoor, want volgens mij willen we allemaal dat de WRAN het goed doet, zodat we met z'n allen kunnen genieten van de westernsport ongeacht de discipline die je rijdt of het ras dat je hebt.
nou todorien in de regelcommissie komt ook niet helemaal goed hoor! want die rijdt op 2 handen op een scharenbit
johanna29 schreef:dat het hoog tijd wordt dat er een hele stevige frisse wind bij de WRAN moet gaan waaien. Ik mij niet voorstellen dat er onder alle actieve WRAN leden geen mensen te vinden zijn die de WRAN kar op het goede spoor willen / kunnen zetten.
Nogmaals ik ben bereid die kar te gaan trekken maar ik kan dat niet alleen.
alle respect johanna29 schreef:Het is idd heel handig als je dat hebt, maar het ontbreken er van is geen belemmering gebleken om een voorzitter aan te stellen .....Voor een voorzitter heb je oa leidinggevende kwaliteiten, tackt en overzicht nodig. Deze heb ik niet voldoende. Ik wil wel als lid van het bestuur tijd (lees prive tijd) vrij maken om een actieve rol gaan spelen.
DubbelDun schreef:johanna29 schreef:Het is idd heel handig als je dat hebt, maar het ontbreken er van is geen belemmering gebleken om een voorzitter aan te stellen .....Voor een voorzitter heb je oa leidinggevende kwaliteiten, tackt en overzicht nodig. Deze heb ik niet voldoende. Ik wil wel als lid van het bestuur tijd (lees prive tijd) vrij maken om een actieve rol gaan spelen.
DubbelDun schreef:johanna29 schreef:Het is idd heel handig als je dat hebt, maar het ontbreken er van is geen belemmering gebleken om een voorzitter aan te stellen .....Voor een voorzitter heb je oa leidinggevende kwaliteiten, tackt en overzicht nodig. Deze heb ik niet voldoende. Ik wil wel als lid van het bestuur tijd (lees prive tijd) vrij maken om een actieve rol gaan spelen.
DubbelDun schreef:@johanna29 : mijn opmerking was zeker ook niet humoristisch bedoeld.
Maar de voorzitters in spé liggen klaarblijkelijk niet voor het oprapen.
Dus als je wilt dat er verandering komt kun je óf wachten op kwaliteit (met voortzetting van de huidige problemen) óf je neemt genoegen met minder kwaliteit in de hoop dat het idd een frisse wind gaat opleveren.
Iets niet ambieren omdat je niet over de kwaliteiten zou beschikken staat dus gelijk aan mijn 'op de bank zitten'
maar als je die dure opleiding gedaan hebt, dan pas gaan ze bekijken of je wel in het plaatje WRAN trainer past.. euh.. kiek ik scheel? CJvR schreef:Paintless schreef:whahahamaar als je die dure opleiding gedaan hebt, dan pas gaan ze bekijken of je wel in het plaatje WRAN trainer past.. euh.. kiek ik scheel?
Nee, je moet het wel anderslezen als het er staat.
) maar de meeste L1 ruiters nog wel gelukkig.