[WN] Valt dit ook onder Amerikaanse Rijkunst?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 08:52

volg jij alle topics over de rensport hier op bokt dat je zeker weet dat daar niet over gezeurd wordt?

als jij je niet aangevallen voelt waarom reageer je dan zo heftig :?
tig mensen reageren niet eens in dit topic

ik ben blij dat er nog steeds mensen zijn die zich storen aan zulk rijgedrag
gelukkig wel, want als we dat normaal gaan vinden is er iets goed fout
en helaas moeten zulke dingen aangekaart blijven worden ter behoud van het paard wat zelf geen stem heeft

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 08:55

@freeride: Ben je zelf wel vrij van deze zonden eigenlijk?
Want het is makkelijk oordelen aan de hand van een paar slechte foto's, maar mischien viel het in het echt allemaal wel mee.
In een serie van 800+ foto's een handjevol minder leuke vinden is nou niet echt een representief beeld denk ik. Ik denk dat er van de 800 foto's die van jou genomen zijn er vast oko wel een paar minder charmante tussen zitten ;)

freeride

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 08:56

@Spatter, thanks for the advise, denk idd dat ik mezelf nu wel genoeg verduidelijkt heb, en dat ik dus niet 1 sporttak afzeik, helaas zijn sommigen ervan overtuigd dat ik hen persoonlijk aanval, wat dus niet zo is, maar blijkbaar mag je de sport die je zelf beoefend niet bekritiseren, en moet het een andere sport zijn ofzo?
Ik bekijk mijn eigen rijden ook kritisch, dus waarom dat van anderen niet, en al helemaal als de organisatie van dit betreffende evenement horsmanship en rijkunst hoog in het vaandel dragen, lijkt het mij niet meer dan normaal, ook daarop te beoordelen toch? en ik zal binnenkort iets origineels en positiefs doen beloofd....

enne Spatter: 100% eens met je stelling over behoud van het paard zonder stem, YIHAAAAAA!

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 08:59

waarom ik reageer, spatter, en heftig heb je echt nog niet gezien, heb ik net uitgelegd.
en ik voel me ook niet persoonlijk aangevallen, omdat het hier zeker niet over mij gaat. ook ik reageer voor de mensen zonder stem, degenen van wie die fotos hier zijn geplaatst, zonder toestemming, of medeweten, en de mogelijkheid om zich te verdedigen..

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 09:04

Citaat:
Vaste regels[list]
[*] Op foto's zit altijd copyright. Plaats dus geen foto's die je van internet gehaald hebt en/of die niet door jou gemaakt zijn, tenzij je hier toestemming voor hebt.

Moderatoropmerking:
Omdat hier foto's worden besproken die niet door TS gemaakt zijn of waar mensen die er weet van hebben dat zij hier op Bokt besproken worden, en al helemaal niet op zo'n negatieve manier, gaat hier een slotje.