Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JohnnyReiner schreef:, dan hebben wij ook eens een keer wat in NL.
JohnnyReiner schreef:Bovendien is het uitstekende promo voor de westernsport. Juist omdat er dingen omheen worden georganiseerd, kan het mensen die willen gaan paardrijden maar geen dressuur willen rijden, over een drempel heentrekken.
JohnnyReiner schreef:Zelf ben ik na jaren gestopt te zijn begonnen met westernrijden, omdat alles er omheen mij ook aansprak. Beetje een lifestyle dus.
Romkabouter schreef:Ik heb weinig internationale top of subtop ruiters gezien.
Romkabouter schreef:Jij denkt echt dat Engelse ruiters die dit hebben gezien over de streep getrokken worden?
Ik denk juist dat ze nog tien keer achter de oren krabben.
Romkabouter schreef:Ik heb niks met de lifestyle, ik kom om te paardrijden.
Tenderfoot schreef:Misschien hebben ze jou zien performen en dachten,heeee dat wil ik ook.
Tenderfoot schreef:Je kunt doorslaan mbt die "lifestyle" maar helemaal zonder is toch het missen van de slagroom.
JohnnyReiner schreef:Dan zal daar toch een max. aan de inschrijvingen moeten komen, anders gaan toeschouwers balen en komen ze de volgende keer niet meer.
Deelnemers zijn heel belangrijk, maar betalende toeschouwers met aanhag ook.
Dit moet toch echt wel blijven bestaan hoop ik, dan hebben wij ook eens een keer wat in NL. Bovendien is het uitstekende promo voor de westernsport. Juist omdat er dingen omheen worden georganiseerd, kan het mensen die willen gaan paardrijden maar geen dressuur willen rijden, over een drempel heentrekken.
Zelf ben ik na jaren gestopt te zijn begonnen met westernrijden, omdat alles er omheen mij ook aansprak. Beetje een lifestyle dus.
Romkabouter schreef:Laten we dan teruggaan naar je eerste bericht: De vraag of het een succes was wel of niet.
Welke criteria/verwachtingen hang jij er dan aan en zijn die ook gehaald?
Want iedereen heeft natuurlijk zijn eigen dingen waar hij of zij naar kijkt, deelnemers of niet.
Ik heb ook vooral gekeken naar wat ons "beloofd" is.
Todorien schreef:wat een gesprek over de eerste NK in DEN HAAG, ik zou als ik jullie was volgend jaar afwachten is er dan niet veel aan de verbeter punten gedaan die naar jullie verwachting gemakkelijk waren te verhelpen dan zou ik gaan klagen, ik zou nu naar de organisatie positieve feedback geven waar ze wat mee kunnen......
Romkabouter schreef:Kon je niet meekomen