Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

quarterH schreef:Rahf: je hebt gelezen dat ze een beginner is? die wil je zelf een paard gaan laten zadelmak maken?

) VivaLaVida schreef:quarterH schreef:Rahf: je hebt gelezen dat ze een beginner is? die wil je zelf een paard gaan laten zadelmak maken?
Just my thought....... Geen geld is geen goeie reden om een jong paard te kopen vind ik. Dat heb ik al zovaak mis zien gaan... zou zonde zijn. Kan je beter even doorsparen en een ervarener, oudere quarter/paint kopen!
of een haflinger
(kon het niet laten)
wat wil een mens nog meer
essiedepessie schreef:ehm? volgens mij heb jij op een gegeven moment anders echt hulp moeten zoeken omdat het de spuigaten uitliep met Breeze.
Maar misschien is mijn geheugen anders dan het jouwe.
Want je hebt het dus toen ook niet helemaal zelf gedaan.essiedepessie schreef:Dan spreek je jezelf toch al tegenWant je hebt het dus toen ook niet helemaal zelf gedaan.
Ik ben trouwens van mening dat bijna niemand het zelf zou moeten doen (krijg ik vast weer een grote mond over) ik vind de basis van een paard zo belangrijk, en dat kun je beter door iemand laten doen die er meerdere per jaar doet, en die snel aanvoelt en heel consequent en eerlijk is dan dat je zelf gaat lopen aanmodderen tijdens die belangrijke fase.