In je andere topic had ik al gereageerd maar toch nóg een keer, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Dan realiseer ik me, net als Natas, dat we samen altijd in de bak reden (16 jaar geleden) en dat óók mijn paard nu 23 is en oud wordt..... en ook ik bedenk dan weer dat ik de tijd moet koesteren die we nog hebben. Hou je taai!!! en denk aan de mooie tijd die jullie hadden.
candalisa
Geplaatst: 14-08-11 19:11
Heeeeeeeeeeel veel sterkte met het verlies van jou maatje!
Jeetje, wat lees ik nu.... Beter laat dan nooit, alsnog heel veel sterkte met dit enorme verlies.
darwin
Geplaatst: 21-08-11 21:01
Heel veel sterkte met dit verlies Volgens mij heb ik nog vaak tegen jullie gereden, ik had een vos welsh cob ruin,Emmikhovens Jupiter genaamd.
rutting
Geplaatst: 25-08-11 15:38
sorry dat ik laat reageer maar las net je berichtje sterkte met het velies van sylvester leef met je mee weet wat het is heb ook een keer mijn paard moeten laten inslapen ze was 20 jaar en zware atrose in de achter benen veel pijn moeilijke beslissing maar om haar leed te verzachten hebben we haar toch laten gaan is nu dik 10 jaar geleden maar ze is nog steeds in mijn hart zulke kanjers vergeet je niet meer.wees trots op sylvester hij is een kanjer.