Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
als dat bij haar "zelf" zit.
Branca schreef:Leuke kreten heeft ie verzonnen pfff..
Dit zijn nigerianen die je geld proberen af te troggelen, bah bah

Maeve schreef:*Eligible Mare for APHA Foals
(...)
*Live Foal Guarantee
Ben ik nou gek of zou dit de enige merrie ter wereld zijn met een levend-veulen garantie?

Jessicajoann schreef:Branca schreef:Leuke kreten heeft ie verzonnen pfff..
Dit zijn nigerianen die je geld proberen af te troggelen, bah bah
Ja sorry, ik was het samen met mn pa!
Sjonge... Het zijn natuurlijk altijd nigerianen want die zijn het zo vaak![]()
Verder vind ik het gewoon heel triest van dit soort oplichters en slecht. Goed, de mensen die er in trappen zijn gewoon ontieglijk dom.
e specifieke termijn van deze garantie kunnen per hengsteigenaar verschillen. LecyTinker schreef:Maeve schreef:*Eligible Mare for APHA Foals
(...)
*Live Foal Guarantee
Ben ik nou gek of zou dit de enige merrie ter wereld zijn met een levend-veulen garantie?
Vaak betaal je een dek kosten, dan een drachtskosten en een levend veulen kosten.
Dus als je een merrie hebt die heel vaak gedekt/insimineerd moet worden, dan betaal je gewoon dus elke keer daarvoor, dan heb je dus een drachtskosten, wanneer je merrie eindelijk drachtig is, dan betaal je daar een bedrag voor en wanneer je merrie een leven veulen geeft, dan betaal je daarvoor.
Dit zijn vaak wel de regelingen voor de behoorlijk wat duurdere hengsten. Dit gewoon om te zorgen dat elke partij gegarandeerd is van tevredenheid.
Wanneer je dus een heel seizoen probeerd je merrie drachtig te krijgen van een hengst en het lukt niet, dan krijgt de eigenaar van de hengst toch geld voor dat proces, maar hoef jij niet het gehele dekbedrag te betalen, omdat je alleen maar het bedrag betaald voor wat je gedaan hebt.
Ook wanneer het veulen dus sterft voordat het geboren wordt, dan hoef je dat laatste bedrag dus niet te betalen. We hebben het hier dus niet over tientjes, maar over honderden euro's. Dus bij zo een hengst is een levend veulen garantie wel heel erg fijn voor je portomonee
hetlevenwint schreef:Dat levend veulen garantie Maeve doen sommige fokkers ook dat is dan als het veulen dood gaat in de merrie haar buik en dood geboren wordt. Of kort na de geboorte sterft ze gratis herdekt wordt alleen zit dat er normaal niet basis bij en is dat te zien van de fokker.
Op dat vlak is ze waarscheinelijk de enigeals dat bij haar "zelf" zit.
Ik dacht trouwens dat hij eerst een hij was nu ja ie gaat hem van geslacht veranderen zeker voor het opzenden, moet vast nog kijken welk geslacht z'n "my litlle powny" op vooraad is
CherokeeChum schreef:De reden waarom ze hem er niet afgehaalt heeft is dat het paard in de States woont.
Het dier heeft er al meerdere keren opgestaan, dit is een Afrikaanse oplichtersbende.
Ik heb de eigenaresse al gewaarschuwd een half jaar terug.

DubbelDun schreef:@LecyTinker : levend-veulen garantie houdt in dat je de garantie krijgt dat als een veulen na 7 maanden dracht tot x-uur na de bevalling niet levensvatbaar blijkt je een gratis herdekking krijgt.*e specifieke termijn van deze garantie kunnen per hengsteigenaar verschillen.
Citaat:Hello,
I'm sure you have a loving family.
There are just a few thing you need to know before you buy my horse.
I couldn't sell him in the past months beceause he has a trauma. He bites a lot, it's now 2 years ago since he bit my dads hand off...., and past friday he bitt my cat to death.
With his birth several things went wrong:he is physically nog allright, and he had 5 legs (the 1 extra leg is not really a leg, it's more like a bump below his belly) But it isn't something you directly see, you really have to take a closer look at him.
The vet also said it's not bothering him.
Let me know if you're still interested and then we can close the deal.
Citaat:Thanks for your response, and i would like you to know that am much interested in buying the horse from you in which i will need the details to make the payment to you and here is the number you can reach me on +447045708977
If yes, kindly reply with the details as needed below :
NAME AS TO APPEAR ON CHEQUE :
HOME ADDRESS :
CITYOST -CODE :
YOUR PHONE NUMBER{ home and mobile}
Understand that will be treated like a members of our family and shall also be given the best LOVE,CARING and 100% TENDER LOVE CARE also. and i will be sending you video clips of it to your Home address after is with my family for some times but i will make sure i send you pictures always for update with my
family.Waitng to read from you with the required information. Kind Regards
snap echt niet hoe mensen daar in kunnen trappen hoor.. 
LecyTinker schreef:@Paintless, Sound betekend gezond.
Ik word helemaal gek van die adoptie advertenties. Als die dieren zo geweldig zijn, dan verkopen ze in eigen land ook wel.
Maar ik moet zeggen, hij ziet er mooi uiten ik moet zeggen dat ik wel interessen heb. Ga vanavond s even zitten om mn boekhouding na te kijken en een lijstje te maken om te zien of ik iets meer dan 9 miljoen bij elkaar kan rapen om over dat bod heen te komen
... Misschien dat degene die al in innig contact staan met de verkoper ook even kunnen vragen wat zijn afstamming is en zijn registratienummer...
Romkabouter schreef:Paintless schreef:als ik een paard ongezien koop, komt ie uit amerika, bij een bekende stal vandaan. dan weet je (kan je vanuit gaan volgens mij) dat het goed is en dat je een goed paard koopt.
Natuurlijk kun je daar niet vanuit gaan. Je kan er NOOIT vanuit gaan.
Paintless schreef:er wonen ook blanke mensen in nigeria hoor.. dus hoeven niet persee negers te zijn. vind ik een beetje euh.. over 1 kam scherend overkomen.
huidskleur maakt niet uit.. iedereen kan oplichten.