Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Paintless schreef:oh nee ik ga geen geld mee sturen. dood eng vind ik dat. moest ik doen toen ik Canadese nationaliteit aan vroeg en ik heb de hele tijd in de stress gezeten.
als ik paspoort aanvraag zal het weer moeten.. maar miss kan het dan ook wel via prepaid CC... ik hoop het.
SusanW schreef:Bij deze het bewijs dat ze dat écht doen
*edit* Lees nu dat Kaunos ook overgeschreven heeft op de Equitana, maar dan bij de AQHA denk ik omdat ik 12 euro transfer fee moest betalen bij de APHA en Kaunos t over 11 euro heeft 
)
Had eerder begrepen (toen het over die credit card ging) dat 't in dollars moest maar wil nou toch ff voor de zekerheid weten op welke manieren je mag/kan betalen, wil mijn paintje deze zondag ook overschrijven namelijk 
cash kan dus niet, maar hoe zat het nou met die 12 euro waar jullie het over hadden?

rina schreef:De mijne moest alleen veranderd worden naar Gelding en was zelfs gratis. Echt meer dan topservice
-zonder extra kosten!-
) en als ik amateur wil starten moet ik geloof ik een amateurkaart bij de APHA (of DPHC) aanvragen. Maar voorlopig starten we lekker beginners en daarvoor hoef je alleen maar lid te zijn van de DPHC

), en ondanks dat we niet samen wonen (we LATten) hebben we al 5 jaar een zeer stabiele relatie en toch mag Richard niet in de amateurklasse starten omdat wij dus niet kunnen aantonen dat we samenwonen of getrouwd zijn! 
En dan gelijk in de open klasse starten? 

Showmanship is bij de APHA bijvoorbeeld altijd alleen voor amateurs
Rumpleteaser schreef:Kleine update: de papieren zijn (als pakket) verzonden op 8 maart.
Volgens de track en trace op 11 maart verzonden naar land van bestemming.
Ben benieuwd; de code zou moeten werken in de USA