Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cassidy schreef:Ik denk dat Allard Kalff de westernsport op dit moment meer in de picture zet dan Anky....
Rensjee schreef:Cassidy schreef:Ik denk dat Allard Kalff de westernsport op dit moment meer in de picture zet dan Anky....
Nou, ik zit dus helemaal niet in de western en ik denk Allard wie?
gabjj8 schreef:Zie het al helemaal voor me.
Anky: 'Ik heb Salinero op natuurlijke wijze een voetje leren geven...'
heel Nederland: 'Laten we ons paard op natuurlijke wijze een voetje leren geven...'
Dat gaat vervolgens zo:
Geef voet, GEEF VOET, geef voet!!!!!
Jeeej hij doet het....
Hier een emmer eten
http://www.brabantscentrum.nl/oud_archi ... arden2.jpg

Cassidy schreef:@Gabjj8
Ik vraag me af bij je reactie of je wel weet wat het verschil is tussen western en natural?
Nergens om hoor, maar iemand die foto's zijn paard met vlindervleugeltjes in zijn profiel heeft staan, zou weleens een hele rijke fantasie kunnen hebben

Cassidy schreef:@Gabjj8
Ik vraag me af bij je reactie of je wel weet wat het verschil is tussen western en natural?
Nergens om hoor, maar iemand die foto's zijn paard met vlindervleugeltjes in zijn profiel heeft staan, zou weleens een hele rijke fantasie kunnen hebben
)
Gimme_Spurs schreef:Cassidy schreef:@Gabjj8
Ach, een grapje tussendoor moet kunnen toch? Ik denk dat Dabjj8 meer het principe van "je idool in alles na willen doen" bedoeld, dan dat Anky naast Western ook nog met haar paarden mee gaat doen in Circus Renz. En Gabjj8: ik heb je profiel gezien, mooie foto's, wat een mooi paardje heb je! (met of zonder vleugels!![]()
)
Ow, en als Anky wél met Salinero het circus in gaat, moet ze eigenlijk nog zo'n kleine zwarte shet meenemen die onder Salinero door kan lopen!![]()

kohtje schreef:Heel stiekem was ik aan het denken om over te stappen naar western rijden en dan vooral trail. Maar als ik hier zo alle negatieve reacties zie denk ik dat ik maar gewoon dressuur blijf rijden.
Ik denk dat Anky wel een positieve boost kan geven aan de sport. Zij heeft heel veel pr ervaring en kan daardoor goede western ruiters naar voren schuiven en leren hoe ze beter in bv de media naar voren kunnen komen.
kohtje schreef:Heel stiekem was ik aan het denken om over te stappen naar western rijden en dan vooral trail. Maar als ik hier zo alle negatieve reacties zie denk ik dat ik maar gewoon dressuur blijf rijden.
Ik denk dat Anky wel een positieve boost kan geven aan de sport. Zij heeft heel veel pr ervaring en kan daardoor goede western ruiters naar voren schuiven en leren hoe ze beter in bv de media naar voren kunnen komen.
. Laat je niet misleiden door de negatieve reacties ,die heb je hier en die heb je ook in springen, dressuur en andere topics hier op bokt.
. 
_Miistral_ schreef:haha als anky een roze rij broek draagt morgen, dan vertik ik het om een roze rij broek aan te doen hoor
Aan rijbroeken doen we hier niet
Paintless schreef:bo van Kasbergen is toch vrijgezel? is nog mooi om naar te kijken ook