[WN] Meer interesse voor western door Anky?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Backup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 09:50

Ik denk dat doordat Anky western rijd, de dicipline wel meer aandacht krijgt. ( tv oa )
Op zich is daar niks mis mee, jammer is het wel dat we een aantal top ruiters hebben van NL bodem die dat niet voor elkaar krijgen
Dus het ligt niet aan de dicipline maar aan wie er interesant is voor de media.............
Nu zou het maar zo kunnen dat juist door Anky de dicipline meer aandacht gaat krijgen en hopelijk daarna onze NL ruiters die zich al jaren bewijzen in de western sport!

Rensjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 09:53

Cassidy schreef:
Ik denk dat Allard Kalff de westernsport op dit moment meer in de picture zet dan Anky....:D

Nou, ik zit dus helemaal niet in de western en ik denk Allard wie?
En anky, sja bijna alle berichten gaan de laatste tijd over haar.
Dus als het over western gaat dan weet ik in de eerste instantie toch het meeste van anky.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 09:56

quarterH

Re: Meer interesse voor western door Anky?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 10:37

als serieuze western ruiter vind je het altijd leuk als je sport wat aandacht krijgt van de media.
dan voorop gesteld dat het wel goede reclame is en geen slechte!
het positieve vind ik door de aandacht van anky en allard voor de sport we meer in de media komen dan voorheen.
het jammere vind ik dat veel dressuur ruiters denken dat anky meteen de top is (oa door de domme fout om haar in het team van de weg op te nemen). Anky doet het niet slecht maar is zeker niet de top van westernrijdend nederland.
Mijn hoop was doordat anky het ging doen en men zou zien dat zelfs zij niet 1 2 3 goed meedraaid (ondanks genoeg begeleiding en hele goede paarden) men zou zien dat western echt niet zo makkelijk en simpel is als men denkt.

Helaas door haar mee te nemen naar de weg denkt men nu dat anky wel meteen aan die top zit en dat vind ik dan weer jammer voor het imago.
en waar ik zelfs een schurfthekel aan heb zijn engelsruiter die beweren dat we blij mogen zijn dat anky ons uit het slop trekt of opmerkingen in die geest... in western gaat wereldwijd veel meer geld om dan in dresuur dus dat slop valt wel mee :P

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:17

Jij verwoordt precies mijn gedachten quarterH! :+

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:30

de mijne ook. :j

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:20

helemaal mee eens QH!

Gister was ik een beetje aan het bladeren door een paardentijdschrift en zag een advertentie van ANKY kleren, vroeg me af of ze een western-lijn uit gaat brengen.. niet dat ik bijzonder geintresseerd ben hoor, vroeg me gewoon af:P

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:24

Zie het al helemaal voor me.

Anky: 'Ik heb Salinero op natuurlijke wijze een voetje leren geven...'
heel Nederland: 'Laten we ons paard op natuurlijke wijze een voetje leren geven...'

Dat gaat vervolgens zo:

Geef voet, GEEF VOET, geef voet!!!!!
Jeeej hij doet het....
Hier een emmer eten :')
Afbeelding

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:27

gabjj8 schreef:
Zie het al helemaal voor me.

Anky: 'Ik heb Salinero op natuurlijke wijze een voetje leren geven...'
heel Nederland: 'Laten we ons paard op natuurlijke wijze een voetje leren geven...'

Dat gaat vervolgens zo:

Geef voet, GEEF VOET, geef voet!!!!!
Jeeej hij doet het....
Hier een emmer eten :')
http://www.brabantscentrum.nl/oud_archi ... arden2.jpg

_O-
Laatst bijgewerkt door Ods op 14-01-11 06:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto in link gezet

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 18:32

aaghja, de wereld, waar gaat het heen he :Y)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 18:45

@Gabjj8

Ik vraag me af bij je reactie of je wel weet wat het verschil is tussen western en natural?
Nergens om hoor, maar iemand die foto's zijn paard met vlindervleugeltjes in zijn profiel heeft staan, zou weleens een hele rijke fantasie kunnen hebben :D

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 18:47

Cassidy schreef:
@Gabjj8

Ik vraag me af bij je reactie of je wel weet wat het verschil is tussen western en natural?
Nergens om hoor, maar iemand die foto's zijn paard met vlindervleugeltjes in zijn profiel heeft staan, zou weleens een hele rijke fantasie kunnen hebben :D

Hihi... ik snap het verschil heel duidelijk hoor :')

Die foto heeft iemand voor me bewerkt, en vond hem wel gaaf!

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 20:06

Cassidy schreef:
@Gabjj8

Ach, een grapje tussendoor moet kunnen toch? Ik denk dat Dabjj8 meer het principe van "je idool in alles na willen doen" bedoeld, dan dat Anky naast Western ook nog met haar paarden mee gaat doen in Circus Renz. En Gabjj8: ik heb je profiel gezien, mooie foto's, wat een mooi paardje heb je! (met of zonder vleugels! :+ ;) )

Ow, en als Anky wél met Salinero het circus in gaat, moet ze eigenlijk nog zo'n kleine zwarte shet meenemen die onder Salinero door kan lopen! }:0 :D

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:30

Gimme_Spurs schreef:
Cassidy schreef:
@Gabjj8

Ach, een grapje tussendoor moet kunnen toch? Ik denk dat Dabjj8 meer het principe van "je idool in alles na willen doen" bedoeld, dan dat Anky naast Western ook nog met haar paarden mee gaat doen in Circus Renz. En Gabjj8: ik heb je profiel gezien, mooie foto's, wat een mooi paardje heb je! (met of zonder vleugels! :+ ;) )

Ow, en als Anky wél met Salinero het circus in gaat, moet ze eigenlijk nog zo'n kleine zwarte shet meenemen die onder Salinero door kan lopen! }:0 :D

Dankjewel voor het compliment :o :)

Haha, zo bedoelde ik het inderdaad ja :')

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 09:18

Ik vind het wel leuk dat Anky western rijdt.

Hierdoor meer publiciteit en niet onbelangrijk: ze laat daarmee heel goed zien hoe moeilijk het is! Ik denk dat ook dressuurruiters wel het verschil zien tussen een reiningproef van Anky en eentje van Bernard. Het gaat allemaal een stuk moeizamer en minder vloeiend. Westernruiters zien toch ook wel verschil tussen iemand die op een goed dressuurpaard écht goed rijdt en iemand die er (nog) niet zoveel van bakt?

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 09:45

nou MLP datr vraag ik me dus af als ik de reacties en veel anky/western topics lees.
zou zou het inderdaad moeten zijn dat ze zelf dat verschil ook wel zien maar helaas hoor je daar toch heel vaak 'nou ze zit in het weg team dus dan is ze echt een van de beste in nl' en dat soort dingen

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 10:00

Heel stiekem was ik aan het denken om over te stappen naar western rijden en dan vooral trail. Maar als ik hier zo alle negatieve reacties zie denk ik dat ik maar gewoon dressuur blijf rijden.
Ik denk dat Anky wel een positieve boost kan geven aan de sport. Zij heeft heel veel pr ervaring en kan daardoor goede western ruiters naar voren schuiven en leren hoe ze beter in bv de media naar voren kunnen komen.

MarcR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 10:34

kohtje schreef:
Heel stiekem was ik aan het denken om over te stappen naar western rijden en dan vooral trail. Maar als ik hier zo alle negatieve reacties zie denk ik dat ik maar gewoon dressuur blijf rijden.
Ik denk dat Anky wel een positieve boost kan geven aan de sport. Zij heeft heel veel pr ervaring en kan daardoor goede western ruiters naar voren schuiven en leren hoe ze beter in bv de media naar voren kunnen komen.

Voor mij is elke overstapper welkom in de western wereld, als hij of zij overstapt omdat de amerikaanse rijkunst met al zijn facetten hem of haar aantrekt.
Ik vrees echter dat door Anky er een aantal mensen de overstap gaan doen om haar te imiteren en dit is niet de juiste motivatie.
Zulke mensen zullen snel teleurgesteld zijn als ze merken dat het allemaal niet zo simpel is, dan afhaken en dit gaat op langere termijn contraproductief zijn.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 12:27

kohtje schreef:

Je kan altijd de overstap overwegen kohtje daar is niets mis mee hoor, je bent van harte welkom ;) . Laat je niet misleiden door de negatieve reacties ,die heb je hier en die heb je ook in springen, dressuur en andere topics hier op bokt.
Zelf denk ik ook dat Anky op een positieve manier een boost kan geven aan de sport en zeker in de media. Anky's prioriteit ligt in de dressuur, weten we allemaal, en de western is voor haar een bijkomstigheid en dat ze rijtechnisch dan misschien niet bij de reining-top hoort wil dat niet zeggen dat ze erg slecht rijdt. Ze heeft er in ieder geval erg veel plezier in en al doende leert men, zo ook Anky ;) .

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 15:11

kohtje schreef:

Ik denk dat je het juist wel moet doen, zeker een keertje proberen!
Uit ervaring kan ik zeggen dat je nooit meer wat anders wilt!!!

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 15:13

haha als anky een roze rij broek draagt morgen, dan vertik ik het om een roze rij broek aan te doen hoor :Y)

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 19:08

hebben we hier geen vrijgezelle ranch houder/houdster???? dan moet die volgend jaar mee doen aan Boer zoekt vrouw!!!!!
veel betere reclame, elke zondag 4,5 miljoen kijkers. even brief schrijven en alle dames van bokt er opreageren komt het helemaal goed!!!
veel beter! 8-)

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 19:26

bo van Kasbergen is toch vrijgezel? is nog mooi om naar te kijken ook :D

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 19:54

_Miistral_ schreef:
haha als anky een roze rij broek draagt morgen, dan vertik ik het om een roze rij broek aan te doen hoor :Y)

spijkerbroek he >;) Aan rijbroeken doen we hier niet :D
Paintless schreef:
bo van Kasbergen is toch vrijgezel? is nog mooi om naar te kijken ook :D

alleen weet hij dat zelf ook en dat maakt het meteen weer wat minder...

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 20:01

ja dat is waar. euh...

JPK?? ik bedoel.. echt knap is ie niet, maar kan wel heel mooi reining rijden.

en verlegen zijn is lief