[WN] WN: APHA wedstrijd Kalverhoek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:17

ik ben vandaag een hele grote fan geworden van een klein meisje op een hele mooie paint. OK dan!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:18

8. Niet gek dus Knipoog

Ik had overigens nog even lekker geld uitgegeven in de winkel van Kalverhoek; shoulderguard, sleazy, hoefzwart, hoeflak en opmaakvet voor het hoofd Geld, geld! kom ik thuis, passen de sleazy en shoulderguard niet....veel te klein >;) Digger is groter dan ik dacht *LOL*

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:22

4 van de 8, das leuk, gefeliciteerd Francisca! OK dan!

Ik heb ook opmaakvet voor het hoofd gekocht voor Buddy Haha! Zowel zwart als naturel Lachen Nu moet diaan het me nog even leren, want nu doet Diana het elke keer Haha!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:27

XoNo schreef:
4 van de 8, das leuk, gefeliciteerd Francisca! OK dan!

Ik heb ook opmaakvet voor het hoofd gekocht voor Buddy Haha! Zowel zwart als naturel Lachen Nu moet diaan het me nog even leren, want nu doet Diana het elke keer Haha!

Het stond Bud ook erg mooi! Ik ga het binnenkort eens uitproberen bij Digger, zal hij vast heeeel leuk vinden Clown

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:33

Als Diaan Bud opmaakt ik hij heel braaf, maar niet meer als ik erbij ga staan. Schijnt dus dat paarden wel vaker moeilijk doen als hun baasje het doet/staat te bekijken Haha!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:37

Ik heb me echt heel erg goed vermaakt vandaag. Ik was er net iets voor half negen en ben toen suf op de bankjes gaan zitten en heb genoten van alle vlekkenpatroontjes die langskwamen. Ik heb nog nooit echt naar de halterlklasse gekeken en heb eerlijk gezegd wel genoten. Ik had er steeds wel mijn eigen favorieten tussen zitten en het bleek dat de jury en ik flink eensgezind waren (en de blondines hè Knipoog )
Knappe prestatie Fransisca! Jammer genoeg had ik nog nooit een foto van haar gezien dus ik had geen idee dat zij een bokker was. Maar ik heb ongetwijfeld ook veel foto's van haar gemaakt. Vooral in de pleasure, dus geinteresseerden.. meld je maar! Het is echt superirritant om niet zeker te weten of je nou wel of geen bokkers voor je hebt. Ik heb buiten toen Buddy opgezadeld werd ook nog eventjes bij hem gestaan. Volgens mij stonden toen veel bokkers bij hem maar joh dat weet ik niet en stel dat het niet zo is dan is de vraag: "Zit jij ook op bokt?" ook wel een rare vraag voor een leek. Het werd namelijk ook een tijd geleden aan me gevraagd toen ik nog nooit op dit forum was geweest en toen dacht ik dat de persoon die het aan me vroeg een rare afwijking had ofzo Haha! 'Is bokt een paard? Moet het een werkwoord zijn?' Verward
Colin deed het ook weer super. Hoorde veel 'dat is nou echt een paard dat goed loopt' om me heen. Tweede en dat tussen de toch wel goede andere paarden! Knappe prestatie Colin! De foto's (een hele sloot, maak je mailbox maar alvast leeg!) komen zsm je kant op. Mochten er nog andere gegadigden zijn voor foto's, ik kan altijd even kijken of je er tussen zit. Maar zeg niet dat je op een gevlekt paard rijdt Knipoog Startnummers moet lukken
Het kleine meisje op een Paint in de Walk en Jog was super. Jammer dat ik toen in de kantine zat, ik heb haar dus niet echt aan kunnen moedigen. Maar wat een lieffie zeg!
Moet ik ook nog andere bokkers gezien hebben? Ja, ik heb Roel gezien, dat wel, maar verder? Oh en ik ben MIJN man tegengekomen, wat paard betreft. 'Mijn' jojo (RB Go Man Chu Chu). Ik kon mijn geluk niet op toen ik de trailer van CoBo zag staan met daarin een buckskin vlekkenpatroontje. Heb hem dus ook weer uitgebred geknuffeld.. de mooierd! *LOL*

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:38

dat wil ik ook maar pablo zijn haar hangt altijd voor zijn ogen

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:38

roel was helemaal alleen in de open trail Huilen
hij is dus 1e en laatste geworden Haha!
Jim had net als vorige keer een kijkje op het hek, maar wij vonden hem toch erg lief Ach gut

met de pleasure was roel "midelste" Haha! of wel 2e
hij sprong verkeerd aan in galop en was het toen ff kwijt, maar daarna ging het weer netjes.

xono: dan gaan we lekker met de vrachtwagen met 2 paints( nou ja... 1 BS Haha! ) naar de kalverhoek. hoef je geen box.
Laatst bijgewerkt door Jos op 31-08-03 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:43

calemity_jane, had jij een vlecht in je haar? Dan heb ik je wel gezien..
*ik heb echt een boktpet nodig*

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:51

dat lead line vond ik lief Lovers
Lisanne zag er schattig uit Ilona
jammer dat er maar 1 mee deed.

mag je daar met een BS ook aan mee doen?
misschien kan ik dan ook wel ergens zo'n schattig meisje lenen
met roel er naast moet er toch wel een te vinden zijn Haha!
Laatst bijgewerkt door Jos op 31-08-03 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:51

Allemaal gefeliciteerd! Ik vond het erg leuk
XoNo, ik heb jou ook nog gezien, tenminste, Donny zei het Bloos maar toen stonden er al allemaal mensen bij enzo. Ik heb je ook nog zien rijden, ging echt netjes OK dan!
Verder heb ik niemand herkend of gesproken ofzo, ik ben toch altijd slecht in het herkennen van mensen Schijnheilig

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:59

nee gera ik heb geen vlecht ik heb twee kleuren zwart en blond en het was opgestoken

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:59

vera, wat is shoulderguard Verward Blond

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:02

calemity_jane schreef:
nee gera ik heb geen vlecht ik heb twee kleuren zwart en blond en het was opgestoken

Hmm nee, dan heb ik je dus toch niet gezien. Twee kleuren.. oh wacht, jij had een geel of in ieder geval fel jasje aan? Ik vond je haar zo leuk! Blond boven en zwart onder, of niet?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 19:07

Jos schreef:
vera, wat is shoulderguard Verward Blond

Een schouder'bewaker' Lachen oftewel een paarden-BH.
Laatst bijgewerkt door DubbelFun op 31-08-03 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:11

vera. natuurlijk past dat niet.
Digger is een MAN Haha!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:22

Jos schreef:
misschien kan ik dan ook wel ergens zo'n schattig meisje lenen
met roel er naast moet er toch wel een te vinden zijn Haha!

Ik weet er wel eentje, die zou het maar al te graag doen!!!!! Lovers Haha!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:25

Jos schreef:
vera. natuurlijk past dat niet.
Digger is een MAN Haha!

Whoehahahaha!!!!!
Sugarmiss, de borstjes van een merrie zitten aan de achterkant Blond

Deze shoulderguard was niet gemaakt voor de brede borst van mijn bink Haha! Maar het is om er voor te zorgen dan ze geen schuurplekken op de schouders krijgen. Een soort sleazy zonder halsstuk Knipoog

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:30

vera, hoe oud is Bente?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 19:32

Voor Jos Lachen
shoulder guard
even naar beneden scrollen voor het plaatje.
En doe een Cool op voor de kleur Lachen

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:36

whaaaaaaaaaaa. wat een print zeg *LOL*

wel handig zo'n ding.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 20:07

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 20:13

Het was ontzettend leuk om weer een groot gedeelte van de bokt kampers terug te zien, en ik hoorde dat er plannen zijn voor een winter wonder land!!!!! ben benieuwd wat voor een gezellig zooitje gaat worden Clown Nou wij zijn weer van de partij hoor.

Wij waren niet om 8 uur present maar zijn wel gebleven totdat Francisca haar pleasure had gereden. Nou meisje, dat heb je vandaag toch allemaal maar weer mooi gedaan. we zijn trots op je. OK dan!
En ook natuurlijk op collin, nee hoor jou vergeten we ook niet Tong uitsteken

Allebei zijn ze met prijzen naar huis gegaan, wat willen we nog meer !!!!!!

Pigino

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 20:40

ook wij zijn met de familie eropuit getrokken en het was een leuke show(dat mag ook wel eens gezegd worden Knipoog )
de prestaties waren ook niet verkeerd jammer genoeg zijn daar geen fotos van gemaakt Cheese!
bere trots ben ik op ons paard!!!explicit cash deposit
onze cash was 1ste in de open halter en 2de in de amateur halter en tevens reserve champion stallions
cash was 2de in de open hunter en 1ste in de amateur pleasure en ook nog een 2de in de open pleasure (toch 13 starts)onze dag kon niet meer stuk
wij zijn dan misschien geen bekende op bokt maar ik wilde mijn blijdschap toch even kwijt Wow!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 20:43

Ik heb dan vast wel foto's van je gemaakt, jojo! Ik zal eens kijken of ik via internet aan een foto van je paard kan komen om te vergelijken met mijn foto's. Of kan je je startnummer even doorgeven?
Jojo is toch van jou geweest? Zeker wel leuk om hem weer te zien. Ik heb wel honderd foto's van hem gemaakt. Ik ben heeeelemaal gek van dat paard