[WN] Nieuwe PR Functionaris WRAN

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Nieuwe PR Functionaris WRAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 17:38

@Cowhorse7
Er zijn nog andere mensen dan Sanne en Sonja :)

Cowhorse7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 17:41

uiteraard, en iedereen heeft recht op zn mening, maar het zou jammer zijn als dit weer zo'n zeur topic word van meer dan 10 pagina's....

ik hoop in ieder geval dat het inhoudelijk blijft...

Shoufshouf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 11:22

Tammie schreef:
meikie schreef:
Ehm, mag ik vragen ben jij dezelfde die in de L5 startte in Haaksbergen met je wit/roze glitterende blouse en die paint?

Nee dat ben ik!!!

Ook ik ben geen fan van Sanne. Had niet verwacht dat zij in de WRAN zou gaan gezien haar posts in verschillende topics.
Ben zelf ook geen echte WRAN-fan maar het is een van de weinig manieren om wedstrijden te kunnen rijden met een paard zonder papier.
Ik zou er dan ook niet over na denken om actief in de WRAN een functie te bekleden.

Ik wens je veel plezier in wijsheid toe!

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 12:24

piggeljay schreef:
ik vind sanne een beetje dom ( om maxima haar woorden aan te halen) om dit soort uitspraken te doen maar ze zijn gezegd en hoop dat ze ze alleen als prive persoon heeft gezegd en niet als functionaris. beter zou het zijn als ze, zolang ze deze functie heeft. zich onthoud van haar persoonlijke mening om niet ander onnodig te kwetsen.
"Beetje dom" dat dacht ik nou ook toen ik dit las :D . Tuurlijk mag je je voorkeur hebben, heb ik ook, maar het is idd een "beetje dom" om dat zo op bokt te verkondigen en vervolgens dit aan te kondingen ;)
Maar goed, je hebt je excuus en je uitleg gegeven en ik vind het prima en wens je veel succes!

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 12:55

ze heeft deze uitspraken gedaan VOORDAT ze functionaris van de WRAN was...en zo hebben we allemaal in het verleden uitspraken gedaan, waar we spijt van hebben, of die we beter niet gedaan hadden...

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 14:18

wat ik had begrepen heeft sanne die uitspraken gedaan nadat ze wist dat ze deze functie aan ging nemen.
dus dan is het idd " een beetje dom"

ik ben net lid geworden omdat ik toch wedstrijdjes wil rijden en mijn Q geen papieren heeft. reining rijden we niet en in het noorden blijft dan niet veel over. we zullen zien hoe sanne het doet.
ik geef haar wel het voordeel van de twijfel.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 15:19

hobbelheks schreef:
uhm sp er zijn toch steeds meer q of p te zien op wran wedstrijden hoor, ook ik vind het leuk om met mijn p tegen andere rassen te rijden bijv.

Ja, prima, dat bedoelde ik ook niet hoor. De WRAN is open voor alle rassen en daar is de WRAN de enige in. De NRHA is natuurlijk alleen reining en de rassenshows hebben vaak alleen walk and jog voor andere rassen erbij.
Iemand haalde aan dat een nieuwe ver het best zou redden naast de WRAn of ipv de Wran, omdat een aantal mensen het niet met de ver eens zijn en open staan voor een nieuwe of andere ver. Buiten dat WRAn voor alle rassen is, zijn er denk ik ook meer shows dan van de rassenverenigingen, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid zo te zeggen.

Het blijft moeilijk om een goede ver te runnen en alle leden tevreden te houden.

Wat aangehaald wordt qua uitspraken is dat best schokkend te noemen en ik vind het juist goed dat mensen daar eerlijk en open over zijn. Ik denk alleen dat de Wran er verder niet heel erg mee zit en de beslissing heeft genomen zoals die nu is.

Ik blijf er wel bij dat ik snap dat Sanne zo meer bekendheid krijgt in het wereldje en het misschien ook leuk vind om te doen. Bij een ver moet je je inzetten voor je leden, dus tijd zal het allemaal weer leren.

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:11

Moderatoropmerking:
Ivm een relaccount de berichten en de reacties hierop verwijderd en plaats ik hier een definitief slotje