Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Die heeft hem gereden net als Xono.XoNo schreef:Paintless schreef:ik bedoel, GGB reed ook altijd met strikje, en die reed NK's en EK's.. en won ook.
Excuse me?GGB heeft nog NOOIT met een strikje gelopen
) gaat die echt niet mee voor een pleasure. Het moet wel een pleasure voor de rest blijven. En als ik niet zeker weet dat madam zich gedragen kan (en doet) blijft die thuis, net zo lang dat ze het afleert.
(ik had niet in de gaten dat madam zo zou gaan lopen draken, anders was ze die keer al niet eens meegegaan.)
Paintless schreef:ik bedoel, GGB reed ook altijd met strikje, en die reed NK's en EK's.. en won ook.
maar goed. het ging me om de aansprakelijkheid.
wat ik logisch vind is dat je ten alle tijden verantwoordelijk bent voor je paard, maar vind het ook logisch dat op wedstrijd gaan voor eigen risico is.
XoNo schreef:Paintless schreef:ik bedoel, GGB reed ook altijd met strikje, en die reed NK's en EK's.. en won ook.
Excuse me?GGB heeft nog NOOIT met een strikje gelopen
Paintless schreef:ik begin over WA omdat ik wil weten waar ik aan toe ben. zodat ik dan niet onverwacht voor verrassingen kom te staan.
.storrum schreef:rina schreef:Strikjes hebben in mijn geval niet eens zin
Misschien één hele grote strik?
Ben bang dat je dan geen paard meer zult zien zo groot moet die