Hey Silly, laat je R. nu in de steek?! Foei ja!!! Gnagna... Maaruh, ik wil die foto ook wel 's zien!!! :D:D
SillytheKid
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 21:39
O trut! Wie is dat nou weer? Trouwens, maar van die R. maar een M. (jaja, echt waar!)
Toekie
Geplaatst: 18-07-03 21:43
Gaan we schelden?! HAHAHAHAHAHAHAHA! M. uit Groningen? Ow, w8 ff, ik ga wel ff bp-en want het gaat nergens meer over...
Toekie
Geplaatst: 18-07-03 21:45
Oeps... ik bedoel pb-en...
K@rin
Geplaatst: 18-07-03 22:20
Hi xxxmelody, fijn dat mel je zo goed bevalt, maar dat kon ook haast niet anders, want ze is gewoon super. Ik was ook wel erg blij dat je mijn zadel zo netjes gepoetst weer teruggaf, scheelde mij weer een middagje poetsen. Leuk je hier te treffen (ben de laatste tijd niet meer zo vaak hier geweest, maar dat komt wel weer). Heb vorige week even op Ronan gereden, dat is ook al weer zon lieverd, en wel-gemanierd. Wat dat betreft kon Mo best een zaakje opzetten in het verkopen van eigen opgevoede paarden, maar dat overleeft haar hart denk ik niet, iedere keer afscheid nemen van een knollie, is niks voor haar.
Silly, als je wel af en toe vervoer hebt dan kun je naar Borkel en Schaft naar Aniek Hagelaars gaan. Die is bezig met een binnenbak te plaatsen (super mooi complex aan het worden) en wil daar ook (meer) les gaan geven. Leuke meid, goeie kwaliteit. Aanrader!! Ik geloof niet dat ze aan huis komt hoor.
SillytheKid
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-03 08:07
Hee bedankt voor de tip. Ik denk dat ik als mijn vader zou willen rijden met de trailer toch naar Sterksel ga/moet. Ik ken ze daar en het is minder ver. Maar ik kan het natuurlijk altijd achter de hand houden (ik schrijf het wel ff op) Thnx! xxx Silly
xxxmelody
Geplaatst: 19-07-03 09:08
hoiii karin,
ja ik wil je echt nog eens bedanken dat ik ej zadel kon lenen. het was heel fijn. gelukkig heb ik snel zelf eentje gevonden hahah ik voel me nooit zo op myn gemak met andermans spullen. er is snel wat mee gebeurd he en die dingen zijn nou eenmaal duur. idd leuk dat ik hier veel mensen tegenkom wat monique kennen. ik denk dat ik nu maar ff ga rijden het is 10 uur en nog niet zo warm, tot straks (dan ben ik der weer )
flashyjac
Geplaatst: 28-07-03 20:37
xxxmelody schreef:
ze zei dat ze eens een clinic had gegeven voor mensen van bokt, zullen we met zijn alle geld bij elkaar leggen doen we dat ook!!!!!!!!!.
Lijkt me een leuk idee! Ik ben wel geïnteresseerd.. Houd me op de hoogte, mocht het er van komen!