[WN] wie heeft ervaring met eurohorse (evelien)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rommulus

Re: wie heeft ervaring met eurohorse (evelien)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 20:10

ze is voor mij hemel en aarde aan het bewegen om maar een passende boom voor mijn paardje te laten maken
verder is ze bij ons op stal ook meer dan goed bekend :D en zeer gewaardeerd :D

gambler09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 18:12

goeie ervaringen met haar hoor, ik heb er inmiddels al twee spijker broeken en
een heel mooi showhalster gekocht.
de broeken zijn van goede kwaliteit en het halter is ook zeker van goede
kwaliteit! en wat in verhouding van prijs relatief goedkoop.
ik heb het bij haar gekocht toen ze op een wedstrijd stond maar
ik vond haar erg prettig in de omgang, ze zei ook als het halster niet
zou passen bij mij thuis te komen met haar hele trailer vol spullen en
dat we dan verder zouden kijken... prettige ervaring dus..
succes ermee!

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:52

Ook hier een tevreden Evelien-klant. Ik was al jaren bezig een goed zadel te vinden voor mijn tinker, er heeft al heel wat opgelegen!

Mijn tinker heeft een niet heel makkelijke bouw: korte rug, overbouwde achterhand, hele ronde ribben en een beetje schoft waar juist daar de ribben weer een beetje minder rond zijn. Ik zelf ben kwa bouw ook niet ideaal; heb korte pootjes en een redelijk breed achterwerk :-)
Evelien was heel eerlijk en gaf duidelijk aan dat het heel moeilijk ging worden om binnen mijn budget iets te vinden. Toch had ik absoluut niet het idee dat ze mij een duurder zadel probeerde te verkopen ofzo, ze was slechts eerlijk.
Uiteindelijk ben ik wel geslaagd bij haar en hobbelen we nu rond met een heel oud maar mooi (vind ik) westernzadel. Voor een heel leuke prijs, mijn oude westernzadel kon ik ook nog inruilen. Verder heeft ze aan mijn ''nieuwe'' zadel een nieuwe singelstoot er aan gemaakt en aan de fenders een kleine reperatie uitgevoerd en kreeg ik fenderriempjes erbij. Daar hoefde ik allemaal niets extra's voor te betalen, terwijl de koop van het zadel toen al rond was.

Inmiddels woon ik in Zweden en ik weet niet of haar service zo ver reikt, maar over de service in NL ben ik zeer tevreden!

bredla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 18:11

Bijna saai maar ik heb een haflinger en rij al jaren wedstrijden op een super mooi passend zadel van evelien.
Ik vind haar kundig en een goeie service!

the_dreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 20:35

Nog een tevreden klant!! *\o/* +:)+

KC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 20:53

Nog een tevreden klant. Voor mijn inmiddels al oudere heer ( 18 jarige trakhener ) met wat doorgezaktere rug met schmalle schoft en deuk en en en noem maar op aan moerlijke dingetjes.. heeft ze voor mijn partner een super zadel weten aan te passen ( 2de hands ) waarmee beiden zich super gelukkig voelen.
Top. Buiten erg gezellig te zijn en er veel vanaf te weten heeft ze ons ook alle tijd gegeven om er even over na te denken.
Niets dan lof.

Annne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 20:45

Mijn stalgenootje heeft ook super goede ervaringen met haar. Aardig, super service (ook na de koop) en kundig!
Ze 'past' echter geen zadels als je ze niet bij haar gekocht hebt.. dat vind ik wel jammer. Waarschijnlijk doet ze dat alleen als je ook aangeeft dat indien die niet past, je bij haar een nieuwe koopt.

Tinkerlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 20:50

Hier nog een tevreden klant, ze heeft me altijd uitstekend geholpen en van prima zadels voorzien. Ook service nadien voor het verbreden van een boom via een leverancier van haar, is uitstekend verzorgd. Geen onzin verhalen maar gewoon goed. Een lekker authentiek wijf die staat voor haar business!

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 20:51

Eigenlijk wel logisch toch dat ze niet speciaal komt om te kijken of het zadel past die niet bij haar is aangeschaft en je geen nieuw/ander zadel bij haar koopt!? ;)