Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.Romkabouter schreef:Bolieke schreef:Het feit dat hoefschoenen sowieso zouden moeten "zwabberen" vind ik licht overdreven. Dan zou je er gewoon ook niet veilig mee kunnen rijden. Aangezien dat ik hier wel veel positieve dingen over hoor, denk ik niet dat dit het geval is.
Ik hoor net zoveel negatieve reacties hoor
Bolieke schreef:Ik denk met sliding plates dat ze in het begin ook rare toeren kunnen aanvangen, ten slotte glijden ze ineens veel harder dan voorheen. Dus het is maar hoe je het bekijkt.
Het feit dat hoefschoenen sowieso zouden moeten "zwabberen" vind ik licht overdreven. Dan zou je er gewoon ook niet veilig mee kunnen rijden.
CherokeeChum schreef:Zo'n algemene opmerking zonder merk en paard te kennen is een slag in de lucht.Rijden is een ander belasting als stoppen,met rijden in terrein worden ze al vaak verloren.
Wafel schreef:De reactie van Smid
Hebben we ooit wel gemaakt, maar zijn er weer van af gestapt omdat mijn man niets voelt voor deze tak van de paardensport, en zelf druk is met natuurlijk bekappen , goede voeding bitloos rijden enz.
Hier passen deze slidings niet bij.
Dus ze hebben ze wel gemaakt... Maar zijn er van af gestapt.
. Wafel schreef:De reactie van Smid
Hebben we ooit wel gemaakt, maar zijn er weer van af gestapt omdat mijn man niets voelt voor deze tak van de paardensport, en zelf druk is met natuurlijk bekappen , goede voeding bitloos rijden enz.
Hier passen deze slidings niet bij.
Dus ze hebben ze wel gemaakt... Maar zijn er van af gestapt.
Als hij nou zegt dat spins niet natuurlijk zijn, heeft hij wel een punt, maarja net of een paard in de natuur wel een piaffe uitvoert
Yessy schreef:Ik heb veulens van 3 dagen oud al slidings gevolgd door keurige rollbacks zien makenAls hij nou zegt dat spins niet natuurlijk zijn, heeft hij wel een punt, maarja net of een paard in de natuur wel een piaffe uitvoert
).