Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cowboyberend schreef:snap ook niet waarom niemand daar een slot had , heb blokje om geweest over het terrein en weinig trailers stonden op slot terwijl het maar een kleine moeite is , zo voorkom je ook dat iemand per ongeluk een ander zijn trailer meeneemt omdat het sleutelje niet past
Anoeska27 schreef:cowboyberend schreef:snap ook niet waarom niemand daar een slot had , heb blokje om geweest over het terrein en weinig trailers stonden op slot terwijl het maar een kleine moeite is , zo voorkom je ook dat iemand per ongeluk een ander zijn trailer meeneemt omdat het sleutelje niet past
Maar dan moet je dus wel het juiste slot hebben. Veel mensen hebben nog een "ouderwets" slot waarvoor je eerst je trailer af moet koppelen.
duChambre schreef:ja misschien heb je daar wel gelijk in.
ikzelf ben alleen nieuwsgierig (en bemoeizuchtig), en als ik iemand een auto voor een trailer zie wisselen als ik langsloop vraag ik toch even iets grappigs in de trand van "zooohoo... jij hebt de nieuwe auto gewonnen?"
dan klinkt het niet zo bemoeizuchtig, maar aan iemands reactie kan je vaak wel horen of hij oprecht is of niet. en zo niet, dan ga ik wel even aan het secretariaat/parkeerhulpen vertellen dat ze die gast in de gaten moeten houden.
doorgaans zal een trailer niet snel leeg van zo'n parkeerterrein vertrekken. want wat moet je met een lege trailer op wedstrijd? paard vergeten...
maarja, wie ben ik.. helaas is niet iedereen zo oplettend
cissy schreef:Heb jij ook zo´n rood balletje erbij? dan kunnen ze tenminste niet met een pin van bijv een trekker je trailer wegslepen.
Paintless schreef:maar goed. vanalles over sloten en een wijzelijke spreuk, als hadden komt is hebben te laat!, maar is de trailer nou al terug?
en is Ed Goosen nog terug gekomen met zijn paarden of staat ie nog op manege bartels?