) Zij gebruikte dit ook enkel als noodoplossing op een wedstrijd waar dan ineens een gele vlek op het dier zat.Het lijkt me niet verstandig om een paard er in onder te dompelen nee, maar dat lijkt me met alle middelen vrij logisch.
@ Duke, om nog even op het strobed in de stal terug te komen, ook al gaat dat misschien wat te ver offtopic, maar het is werkelijk complete onzin dat je meer stro verbruikt als je een kniehoog strobed in de stal wilt. Ik heb zolang ik me heugen kan alle paarden die ik onder mijn hoede heb gehad kniehoog in het stro gehad en dat kost me precies 1 baal per week, per stal! En de stallen zijn 4x5, dus niet echt klein. Dus het argument dat het teveel zou kosten gaat echt niet op!
Dat je het niet wilt is een ander argument, maar je slaapt zelf toch ook liever zacht, of lig je ook op een campingmatje
. Ik was dus het hele paard met Groene Zeep en vervolgens de witte vlekken nog een keer met speciale shampoo die ik bij Arthur heb gekocht. Dat is speciale paardenshampoo voor de gevoelige huid en werkt super! Ik smeer shampoo overigens nooit direct op het paard, maar maak eerst een stevig sopje in een emmer en met dat zeepwater ga ik de vlekken te lijf.
Heel knap. Dat krijg ik niet voor elkaar hoor. Dan zou ik 1 baal per dag moeten gebruiken. En dan staan ze nog alleen 's nachts binnen. Ik vind het een beetje kortzichtig dat je vind dat ik 'werkelijk complete onzin' verkoop als je jouw situatie wil vergelijken met de mijne.
!
, wilden die er niet af??
. Alle soorten wit- en blauwshampoo's geprobeerd maar er blijven sommige plekken toch nog gelig. Heb toen een fles Leovet Silkcare gekocht en voila..........mevrouw stond er stralend bij. Echt superspul. Voor de staart doe ik ook nog wel eens blonde shampoo van J. Frieda, krijgt ze een lekkere zachte staart van.