Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Romkabouter schreef:Volgens mij is het Anky helemaal niet

spatter schreef:sonja maar toch niet op zo'n grote show, kom nou!
eerlijk is eerlijk, ze is voorlopig nog een beginner, ik ken genoeg L2 ruiters die het beter doen op een paard met minder kwaliteit en die gaan ook niet in Las Vegas rijden
dat is het punt hier
we hebben het allemaal moeten leren maar zijn geen van allen op zulke shows begonnen en het is niet verstandig van haar om dat wel te doen
sp jij bent wel heel negatief, gelukkig zie ik hier hele andere dingen , kinderen met ouders die wel met verstand bezig zijn
MariekeB schreef:arme arme Anky.
Dit is haar hobby, plezier. lekker even de gedachten op nul , ontspanning.
en zoals zoveel sporter, meot er wel iets van competitie bijzitten, dat hoort er gewoon bij.
Maar als wereldkampioen dressuur, kun je je hobby niet anoniem uitvoeren... nee je krijgt de halve wereld over je heen omdat je niet goed genoeg bent.
Vind je het gek dat ze gespannen is...
gun dat mens toch haar hobby. en het is nog goed voor de sport ook,en al zat ze er achterstevoren op en deed ze het in draf, dan nog is het promotie.
Moniek schreef:valt me erg op dat hier weer zo ingegaan word op het rukken en plukken etc etc dat het zo erg is .
grote namen worden hier weer genoemd jurgen,bernard,.
zullen we even heel eerlijk zijn hun rijden daar aan de top en dat bereik je niet zonder talent en goed paard en ook niet met een hoog knuffelgehalte.
er word zoveel gevallen over oeh dat is te hard en het enige wat ik kan zeggen is auw als ik dat filmje zie.
maar als ik dan ga kijken op hoeveel topics er staan met futurity's en derby's noem maar op en wat een leuke reactie's dan van jullie.
vraag ik me toch af hoe jullie denken dat deze paarden getraind worden?
Dan is alles goed en juichen we juist deze namen toe! wetende dat het om een bijvoorbeeld in 3 jarige gaat
superpony schreef:Moniek schreef:valt me erg op dat hier weer zo ingegaan word op het rukken en plukken etc etc dat het zo erg is .
grote namen worden hier weer genoemd jurgen,bernard,.
zullen we even heel eerlijk zijn hun rijden daar aan de top en dat bereik je niet zonder talent en goed paard en ook niet met een hoog knuffelgehalte.
er word zoveel gevallen over oeh dat is te hard en het enige wat ik kan zeggen is auw als ik dat filmje zie.
maar als ik dan ga kijken op hoeveel topics er staan met futurity's en derby's noem maar op en wat een leuke reactie's dan van jullie.
vraag ik me toch af hoe jullie denken dat deze paarden getraind worden?
Dan is alles goed en juichen we juist deze namen toe! wetende dat het om een bijvoorbeeld in 3 jarige gaat
Op de een of andere manier mag de ene alles en kan die zich veel permiteren, heeft een hele groep fans/volgelingen ondanks de grove manier van rijden etc. En de ander mag niks die zelfde manier rijd of misschien wel iets beter zelfs. Beetje mens eigen misschien?????
superpony schreef:Op de een of andere manier mag de ene alles en kan die zich veel permiteren, heeft een hele groep fans/volgelingen ondanks de grove manier van rijden etc. En de ander mag niks die zelfde manier rijd of misschien wel iets beter zelfs. Beetje mens eigen misschien?????
Jose22 schreef:superpony schreef:Op de een of andere manier mag de ene alles en kan die zich veel permiteren, heeft een hele groep fans/volgelingen ondanks de grove manier van rijden etc. En de ander mag niks die zelfde manier rijd of misschien wel iets beter zelfs. Beetje mens eigen misschien?????
En hypocriet.
Hoe Anky het ook doet (en hoewel ik haar inderdaad wat grof in de mond vind), maakt zo'n filmpje me wel enthousiast over reining. Ik zit al langer te twijfelen over western en na het zien van dit filmpje krijg ik nog meer het gevoel dat dit iets is voor mij. Lijkt mij dus juist wel reclame, maar goed, dat ben ik
OKHannes schreef:Sonja schreef:Maar ook Anky zal toch érgens haar ervaring op moeten doen, en ook 1000x iets moeten kunnen verkloten voordat het wél goed lukt...
Of dacht je dat bv Jurgen ook altijd al van die perfecte proeven neer kon leggen? Die heb ik ook wel eens zien stunten dat ik dacht 'wat doet dat joch in godsnaam op zó'n goed paard???'
Die verkapte hetze tegen TM mag achterweg blijven hoor. Door voortschrijdend inzicht veranderen dingen. maar helaas wil niet iedereen dat zien. Tuurlijk, ben het niet evenveel mee eens, maar dat ben ik ook niet als ik naar een prof dressuurstal ga.....
Jurgen zit in het zelfde EK team als de instructeur van Anky, Ricky Young dus.....heb over Ricky ook het nodige mogen vernemen....