Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
(behalve: ik zie in een online interview dat ze als 2-jarige al shows liep)? Rob_H schreef:Mijn aandacht werdt naar de ruiter erachter getrokken,op een storende manier

Mac schreef:CherokeeChum schreef:Kijk ff vanaf 3.50 min.
Helemaal op het eind zie je hem op wedstrijd in de WP ... net zo afgetraind, gestroomlijnd en gefocused (onder appel/breindood zoals jij het waarschijnlijk zou noemen) als OHK. In de WP wordt hij niet tactzuiver geshowed in de jog (kijk va 8:35 bv). In vrijheid en in training vind ik hem veel beter uit de verf komen.Werkelijk een prachtig paard maar een heel andere insteek qua filmpje dan van OHK.
CherokeeChum schreef:catalyst1 schreef:Hij zag dit filmpje en riep....Das cowboyrijden voor watjes.....Ach,zoals de meeste mannen...hij weet niet beter
Misschien heeft hij een beter gevoel voor ethiek als jullie pleasuremutsen bij elkaar....
Dit is far from pretty,ik zie een geestdood paard waar de beweging uit is gereden,en die niet eens meer op een quarter lijkt.
Een raar opgetrokken buik,een dooie staart,een rechterachterbeen wat niet leuk meedoet.
Nee,ik kan hier niet met plezier naar kijken.
http://www.youtube.com/watch?v=zeaKNqelLd8
Naar deze wel