Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rainbow8 schreef:Ik hoor alleen maar opmerkingen over rodeo, line-dancing en of die knop voorop lekker zit. En dan volgt de vraag hoeveel botten ik al gebroken heb. De vooroordelen................... zoals ik ze ook heb over dressuur...... Dat is weer niets voor mij. Zo'n verplichte rijbroek en laarzen (is in mijn ogen veel te stijf).

.
Miryamk schreef:Ik heb het wel geprobeerd met sporen aan te blijven lopen, maar ik struikel er telkens overheen

Buitenzorg schreef:XxNadiehxX schreef:Of trap AFlopen met sporen, dat is een onderdeel opzich..
Nieuw onderdeel voor de in-hand-trail?
Vera schreef:Persoonlijk vind ik het een gemiste kans, dat Horse Event.
Het zou zo leuk zijn als ze de veelzijdigheid van de westernsport eens lieten zien;
Van halter tot aan hunter bv. En dat allemaal in één ring, dan heb je in één klap een overzicht over de diversiteit van de sport.
En dan wel met mensen die de sport serieus nemen en niet uit het jargon klapperpistooltjes.
Niet dat Ed dat zo presenteerde overigens maar de keiharde muziek, joelende koibois en dito joelende lui van het Ariat team gaf het een echt BBQ sausje..... Precies wat de sport niet nodig heeft.