Paard gestolen: It's Another Footwork

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-03 18:01

Dat weet ik wel zeker Esther. Ik heb net weer een tipje gekregen om onze zoektocht te vergemakkelijken dus ben weer aan het mailen geslagen Lachen Laika heeft ook al flink rondgemaild. Hopen dat we haar zo snel mogelijk weer terug vinden, want ze hoort gewoon op de Greup en nergens anders! Nogmaals iedereen bedankt voor hun hulp, super! Lovers

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 18:05

Hey

Ik hang vandaag de poster op bij ons op stal Lachen

Merel

Berichten: 1176
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 18:28

Oh!!! Wat erg! Zal ff kijken: hier in het noorden is dit nog niet bekend voor zo ver ik weet: heb er niemand over gehoord......
Zal het hier ook eens rondbazuimen!

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 18:47

Potverdorie!!!! Kunnen ze nu nooit van iemand's dieren en eigendommen afblijven
Ik vind dat zo'n beetje het laagst bij de grond wat je kunt bedenken, alsof je "kind" gekidnapped wordt.. Huilen

Het is altijd mijn grootste angst dat dit gebeurd, ik moet er niet aan denken.
Uiteraard houden wij hier onze oren en ogen open. Is het misschien zinvol om dit internationaal te melden. Bv. bij Euroreiningnet, etc?
Ik vermoed dat juist dit soort paarden toch de grens over verdwijnen en op deze manier maak je het ze steeds moeilijker. Lips are sealed

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 18:56


Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 19:12

Is ze ook gechipt?

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 19:16

Nanouk schreef:
Hij staat er al op Vera: http://www.euroreining.com/prima.asp

Jammer dat ze er niet bijzetten dat het een merrie is en hoe oud ze is, wat voor kleur ze heeft, etc...

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 19:21

Sugarmiss schreef:
Een wit voetje minder of kleiner blesje is niet onoverkomelijk Cool


Precies wat ik dacht SM... kijk, een bonte Paint stelen, dat schiet echt niet op, maar een sorrel Quarter... daar zijn er 200 van in een dozijn, daar is dus echt vrij eenvoudig een vals papier bij te zoeken. Fokken zal niet gaan i.v.m. DNA registratie van de merrie, wat nu ook verplicht is, maar wedstrijden rijden wil dan prima!

Ik heb een ketting met slot op m'n paddock en de diensthonden van m'n man in de tuin... en niet voor niks blijkt maar weer. Je durft toch zowat je paard niet meer alleen te laten zo! Boos!

EthelateJarig

Berichten: 21125
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 19:55

ik zal er wat uitrpinten, en bij de ruiterzaak hier hangen, en een op stal.
Tegenover onze stal zit een grote handels/africhtingstal, misschien kunnen die meer bekentheid maken in hun wereldje

ik vind dit zulke laffe streken...
Tos staat vooraan op het erf, ik zou er bijna een slot op leggen. Maar een haflinger is niet zoveel geld waard, maar voor mij is de emotionele waarden veelste hoog...

Laika

Berichten: 3208
Geregistreerd: 05-02-02
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 19:58

Ethelate schreef:
ik zal er wat uitrpinten, en bij de ruiterzaak hier hangen,


Goed plan.... ik breng er morgen even een naar Hyporama alhier.

Bedankt voor de tip Ethelate!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 19:59

Ik zal hem daar ophangen als ik er uit school langs fiets. Ook zal ik hem bij mij op de manege hangen aangezien er vaak wedstrijden zijn en dus veel mensen komen.
Sja, zo bedoelde ik het idd niet, maar ook ik heb moeite met verwoorden, ik wilde iig zeggen dat ik daar eens kan gaan kijken, het is toch dichtbij. Ik maak niemand zwart, maar als iedereen nou gewoon goed zijn oogjes opehoud wordt de merrie misschien terug gevonden!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 20:03

Ik heb de mail die ik van je moeder heb gehad naar mijn gehel adressenboek gestuurd Colin Knipoog

Ik hoop echt dat ze deze merrie snel terugvinden en hopelijk zonder al te veel 'schade'!

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 21:08

Wat een verschrikkelijk naar verhaal zeg! Ik leef heel erg met jullie mee, ongelooflijk; het zal je overkomen dat je 's ochtends op stal komt en........heel erg! Dit moet stoppen! Sommige mensen schamen zich helemaal nergens voor kennelijk!

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 22:02

Erg dat dit is gebeurd. Ik zal het in mijn onderschrift zetten.

Maar kan het niet zijn dat ze helemaal is overgespoten, en dat je haar niet makkelijk zou herkennen. Want dan kan ze overal staan nu. Misschien wachten ze totdat veel mensen het weer een beetje vergeten zijn.
DIt allles is maar een iedeetje. Ik zal mijn ogen in elk geval open houden.

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 22:24

Een beetje haarverf of wat schoensmeer doen wonderen om de witte vlekken weg te werken, is al een oud kunstje.

Had het bericht al op mijn e-mail staan. Niet alleen omdat het een verschrikkelijk mooi top paard is, maar ik vind dit te erg voor woorden. Ik denk die merrie is allang buiten de grenzen gebracht. Hopelijk wordt ze snnel gevonden door dit grootscheepse alarm.

Sterkte jullie allemaal op de Greup!!

Mijn man heeft acuut nog een extra alarm op de stallen gezet en alle diensthonden verdeeld over de stallen en eentje is hier voor op het erf. Ik vind dit doodeng worden.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-03 22:41

Hartstikke bedankt voor jullie inzet, bokkers Lovers Iedereen van de Greup is jullie hier ontzettend dankbaar voor! Lachen Wij gaan morgen dus een postertje bij de Hyporama brengen.

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 22:49

enig idee tussen welke tijd het merrietje gestolen is??
misschien zijn ze richting de heinoord tunnel gereden misschien kan de politie kijken of er tussen die tijd trailer of veewagens door de heinoord tunnel zijn gereden want er hangen camera's in de heinoord misschien kennen ze de kentekens traceren

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-03 22:51

De politie is inderdaad al op de hoogte gesteld, of zij al videobeelden van de Heinenoordtunnel hebben bekeken zou ik niet weten, maar ik hoop dat ze zelf wel zo snugger zijn Lachen

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 22:53

ja ik hoop het ook en ik zal de foto door heel me adresseboek in me mail gooien

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-03 23:09

Hartstikke bedankt! Lovers
Mocht iemand een website hebben, dan zou je ons ook kunnen helpen door de poster erop te zetten, zoals ik al op mijn website heb gedaan. Niets moet natuurlijk, maar we zouden het heel erg op prijs stellen Lovers

De link die je hiervoor kan gebruiken is:
Code
http://www.greupstables.nl/pics/gestolenpaard.jpg

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 23:11

oke ik heb een website ik zal hem er ff op zetten misschien helpt het

pareltje

Berichten: 247
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: mijnsheerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 23:16

bedankt allemaal voor de inzet!!!!!!!! jullie zijn goud Lovers

little

Berichten: 323
Geregistreerd: 21-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 23:43

Zou misschien handig zijn, als het mag, de poster niet alleen bij western te zetten. Ik denk niet dat hij ergens bij een westernstal zal staan, maar eerder op een "dressuurstal" die zullen niet zo gauw een "goede" quarter herkennen denk ik. Ik herken zelf sneller een goede KWPN er dan een goede quarter.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-03 23:49

Little: Ludo is inmiddels zo vriendelijk geweest de beheerder te verzoeken ook elders op dit forum een verwijzing naar dit topic te plaatsen. Lachen Dus ook daar wordt aan gewerkt.

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 07:21

Ik zal vanavond hier ook een poster op de manege ophangen. Hoop voor jullie dat ze zo snel mogelijk weer terecht is!