[WN] Klacht indienen bij de WRAN?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

johnpppp

Re: Klacht indienen bij de WRAN?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 20:14

Als je een wedstrijd gaat organiseren MOET je een aantal onderdelen verplicht uitschrijven.
Dat is een probleem.In dit geval.
Wat ik me afvraag is dit is toch niet de eerste wedstrijd op deze lokatie ?
johnnie

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 20:54

je moet idd reining uitschrijven
maar waarom schrijf je dan ook een reining trophy uit en een jackpot reining
als er zoveel extra reiningonderdelen zijn , verwacht je eigen lijk ookk wel een redelijke reining bodem . lijkt mij
maar misschien zijn de snippers er wel vlak voor de show in gegaan .

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 22:15

dat hele geld verhaal vind ik belachelijk. dat de wran schijnbaar geldproblemen heeft is prima maar daar moeten ze de leden en mensen die een wedstrijd showen niet voor laten opdraaien, die kunnen er niks aan doen.

ik vind in dit geval: geld terug!
kijk als je toch geen zin hebt ofzo of je paardje is ziek snap ik dat ze een bepaalde gage willen houden voor de moeite enzo maar dit wisten ze vooraf en is hun verantwoordelijkheid!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 22:20

1 ding is zeker, de wran heeft geen geldproblemen :D

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 22:20

jo pien.. ga zo door. ik vind het heel mooi verwoord.

ga lekker naar het Quarters nk is makkelijk gezegt maar als je een paardje hebt zonder papieren kom je er daar niet in. dus als je een beetje leuk wedstrijden wil rijden zit je al gouw aan de wran vast. met al zijn stomme doelloze regels die te pas en te onpas worden toegepast.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 22:22

Romkabouter schreef:
1 ding is zeker, de wran heeft geen geldproblemen :D

De wran heeft absoluut geen geldproblemen. Dus dat is echt het argument niet.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 22:24

nee, met dit soort trucjes kan ik me dat voorstellen haha :-)

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 07:19

Dit zal me wel niet in dank worden afgenomen, maar ik moet het toch even kwijt.
Ik lees normaal eigenlijk alleen maar topics die de SWRN aangaan, maar ik werd op dit topic gewezen en zelden heb ik zoveel onzin bij elkaar gezien als er op dit topic is geschreven. (de enkele verstandige opmerking daar gelaten.) Het zal bij sommigen bekend zijn dat ik 6 jaar voorzitter ben geweest van de WRAN en alleen daarom gaat het me aan mijn hart dat de WRAN weer zo ongenuanceerd en volkomen onterecht wordt aangevallen.
Als je iets tegen het bestuur van de WRAN hebt, klim dan in de telefoon en zeg het ze. Maar dat is natuurlijk niet zo makkelijk, je kan beter hier een beetje onzin uit kramen en stoten onder de gordel geven.
Als ik dit topic zo lees is ongeveer iedereen gestoord behalve de schrijvers!
Wees blij dat er showorganisatoren zijn die zo gek zijn om shows te organiseren. Zij stellen jullie in staat om wedstrijden te rijden, vergeet dat niet!!
Het ongenuanceerd aanvallen en beledigen van showorganisaties moet maar eens stoppen. Je mag best kritiek hebben, maar dan wel gefundeerd en gemotiveerd.
Ik erger me dood aan de argumenten die hier, niet gehinderd door enige kennis van zaken, worden aangedragen om de WRAN, de showorganisatie en de judges onder de zoden te schoffelen.
De feiten: We hebben een regelboek waarin geschreven staat hoe het geregeld is als deelnemers zich terugtrekken of niet op komen dagen. Deze regel is door de WRANLEDEN goedgekeurd!!
We hebben een bodem die niet geschikt is voor de reining. Niemand heeft beweerd dat je je paard kapot moet rijden en niemand hoeft zijn paard kapot te rijden. Pas je rijden aan de omstandigheden aan. Die omstandigheden zijn niet ideaal, maar voor iedereen hetzelfde. Wie zegt dat je een sliding stop moet maken in een bak waarin dat niet kan?
Wil je je niet aanpassen aan de omstandigheden, schrijf je uit en ga je naar huis. Pak je verlies en je weet dat je op deze accomodatie niet meer inschrijft. Dit heet leergeld betalen!
Ga niet als een speenvarken lopen blerren in de hoop dat er een aantal meelopers met je mee gaan blerren. Dat alles toch zo slecht is en dat iedereen gek is en weet ik niet wat voor gezeur.
Als je de WRAN niks vind, dat start je daar toch gewoon niet meer, dan ga je toch naar de DRHA, daar ben je verzekerd van goede reining bodems. }>
Of, informeer eerst eens wat voor bodem er op een accomodatie ligt, voor je de reis aanvangt.
Dat is helemaal niet zo gek hoor. Een jury bereid zich voor op de show, de organisatie bereid zich voor op de show, dus de deelnemer kan dat ook doen. En voorbereiden kan verder gaan dan je paard en je laarzen poetsen. |(
Ik heb in het verleden Lawson thropy's georganiseerd waarbij buitenlandse topruiters eerst iemand stuurden om te kijken of de bodem wel in orde was. Anders schreven ze niet in.
Het is maar net hoe serieus je je sport neemt.
Maar wat op dit topic gebeurd heeft niets te maken met het serieus nemen van je sport. :(

spiritoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 07:57

Pienb schreef:
nee, met dit soort trucjes kan ik me dat voorstellen haha :-)

Ik denk dat er nu weer eens op de verkeerde manier met modder gegooid word :( Ik ben het helemaal met Jan zijn stellingen eens. Ik vind dan ook niet dat je de Wran aan moet vallen ( want dat word er gelijk gedaan) als je het ergens niet mee eens bent maar de organisatie aan moet vallen waar deze wedstrijd gegeven werd. Want zij hebben de Wran benaderd of die een show wil geven op hun lokatie en niet andersom. ;)

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:12

ik ben het gedeeltelijk eens met Jan.
de organisatie had beter moeten weten
zoals ik al eerder schreef, ze schrijven extra reining onderdelen uit. jackpot en trophy.
dat zijn onderdelen waar een ruiter wel voor wil gaan . lijkt mij.
als je weet dat de bodem niet echt geschikt is voor reining, waarom doe je dat?
hou het dan bij het verplichte level onderdeel.
hierdoor krijg je als ruiter toch het idee dat er een goede reining bodem is, want je kan wel 3 reining omderdelen starten,
vervolgens komt er een reining ruiter die zegt dat de bodem niet geschikt is, (wat eigenlijk wel waar is) en wil zich uitschrijven en geld terug, (kan ik ook wel in meegaan)
op dat moment gaat het nederlandse afschuif systeem in werking.
organisatie wil geld, dus wordt de WRAN gebeld, en die moeten een beslissing nemen .
organisatie blijft vrij van kritiek, want de WRAN heeft de beslissing genomen.

zo komt het tenminste op mij over
Laatst bijgewerkt door Jos op 14-07-09 08:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:14

Nou ik ben het niet helemaal met Jan eens. Ja je hebt als ruiter zelf een verantwoording om te kijken of een bodem geschikt is. Maar ook een organisator heeft een verantwoording om een tenminste redelijke bodem aan te bieden voor alle onderdelen die verreden worden.

Nu is het geen ramp als de bodem niet geschikt is voor reining, maar dan moet je dat communiceren. Liefst vooraf. Zodat de reiners zelf kunnen besluiten of ze wel of niet starten en dan rustig aan doen. Er is geen enkele regel bij de wran die verbiedt op het inschrijfformulier alvast aan te geven dat een bodem voor reining minder geschikt is.

Dit los van de show en de verder prima organisatie die Regina altijd heeft. Zelfs met tijden erbij.

Indien dan toch klachten komen en er naar een wranbestuur wordt gebeld, kan het niet zo zijn dat de klachten dan maar niet serieus worden genomen en gedreigd wordt met een sanctie van de categorie uitsluiten van het NK. De enige regel die nl die richting uit gaat veronderstelt niet op komen dagen en geen geldige reden hebben. Dat is echt iets anders.

Het wran bestuur had zich derhalve op het achterhoofd moeten krabben en eens goed moeten nadenken over de impact van het verplicht reining uitschrijven. En zeker niet moeten dreigen met dit soort sancties.

De organisatie had zich op het achterhoofd moeten krabben over de ongeschiktheid van de bodem.. en de ruiters hadden wellicht zich op de hoogte moeten stellen van de bodemstaat.

Aan de andere kant: er zijn zoveel regels waaraan de wedstrijdorganisatie moet voldoen, dat een regel m.b.t. de geschiktheid van de bodem wellicht geen overbodige luxe zou zijn. En de mogelijkheid af te wijken van de eis reining altijd uit te schrijven.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:17

Nou, spiritoes, als de organisatie inderdaad meteen begint te dreigen op het moment dat er om een restitutie gevraagd wordt, zoals de TS meldt, dan vind ik dit schandalig.
Mijns inziens ben je als deelnemer wel deels verantwoordelijk, maar op het moment dat er ergens een reiningwedstrijd uitgeschreven wordt, mag je er toch vanuit gaan dat er een geschikte bodem ligt. Ik vind het van de zotte dat een amateur eerst een flink aantal kilometers moet rijden om de bak te inspecteren en dan NOG ben je niet zeker van een geschikte bodem op de dag dat de show verreden wordt. Hoevaak is de bak in Marienheem al niet aangepast speciaal voor het NK? Buitenlandse topruiters kunnen het zich wellicht veroorloven, maar de gemiddelde Nederlandse ruiter heeft het geld niet liggen om van te voren iemand langs te sturen om de bodem te inspecteren, dus dat vind ik wel een beetje vergezocht.

We kunnen de WRAN allemaal wel een hand boven het hoofd houden, maar IK VIND dat de boel op deze manier ten onder gaat.

De WRAN zorgt bij een flink aantal mensen al voor een nare bijsmaak in de mond op het moment dat de naam valt en ik vind dat zij als organisatie zich dit soort acties (want het ging niet alleen op Stuifzand fout afgelopen weekend) niet kunnen veroorloven. Dit mag best eens gezegd worden.

Ik heb ook al eerder geschreven dat ik het een zaak vind van de organisatie, in dit geval Regina, om tot een oplossing te komen met de teleurgestelde reiners. Ze heeft al genoeg wedstrijden georganiseerd om te weten dat snippers in de bak geen geschikte bodem is.

Ik moet zeggen dat het mij een beetje tegenvalt hoe dit omslaat. Het lijkt wel alsof we bij elke kritische noot meteen een misdaad hebben begaan. Alleen omdat de WRAN zogenaamd haar best doet (nja, deed is het betere woord), betekent dit nog niet dat alles dan maar gepikt moet worden.

Dit had op een nette manier opgelost kunnen worden en hoeft niet op deze manier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:24

Of (en dat is nu al te realiseren) van te voren aangeven op het inschrijfformulier dat de bodem niet geschikt is voor de reining.

En Jan: Het is wel heel leuk gezegd over het DRHA starten, maar betekent dit dat je als reiningruiter (die zijn paard niet wil verpesten) liever niet welkom bent bij de wran??

Wwrangler

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:49

Deze reactie komt van mij persoonlijk (Brigitta), omdat er een aantal onjuistheden worden neergezet.

Het Wran bestuur is inderdaad zaterdag gebelt dat er ruiters zich wilde uitschrijven dat de bak niet goed is voor de reining.

Het antwoord van het bestuur was: "Als de jury de omstandigheden gelijkwaardig acht voor alle deelnemers dan worden er geen precedenten gegeven". Het hele NK wel of niet starten is dan ook totaal niet gevallen. Het bestuur heeft dan ook geen idee waar dit vandaan komt.

De vorige wedstrijd in Stuifzand zijn er geen opmerkingen c.q. klachten omtrent de bodem van de accomodatie binnen gekomen bij de Wran. Het bestuur wacht nu op de beoordelingsformulieren van zowel jury als organisator van de laatste show. Zij zullen hier dan ook naar handelen.

Bij navraag van mijn zijde is er tot nu toe bij de Wran nog geen officiële klacht binnengekomen, behalve dit topic op bokt, dus Xono wie zorgt er nou voor een nare bijsmaak!

Zoals de leden eigenlijk zouden moeten weten staat er in het regelboek hoe om te gaan met dit soort zaken, zodat het bestuur haar taak juist kan uitvoeren en er juist geen onduidelijkheden ontstaan.

Even ter informatie voor Pien, de Wran ontvangt geen geld van een wedstrijdorganistor.

Het bestuur wil liever niet reageren via bokt mochten er nog onduidelijkheden of vragen zijn graag via info@wransite.nl of kijk even op de wransite voor de telefoonnummers van de bestuursleden.

Ik vind het jammer dat het een en ander zo uit de hand loopt met zoveel onjuistheden. Jammer ook dat bepaalde mensen "slechts" een kant van het verhaal horen en daar hun oordeel al naar vormen.

Ik heb geen intenties om verder op dit topic te reageren, maar wilde dit even kwijt om zo het een en ander te verduidelijken..... als dat lukt...

groet,
Brigitta.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:53

Wwrangler schreef:
Bij navraag van mijn zijde is er tot nu toe bij de Wran nog geen officiële klacht binnengekomen, behalve dit topic op bokt, dus Xono wie zorgt er nou voor een nare bijsmaak!

Ik wil het best nog een keer vermelden, maar ik denk dat de meesten wel weten wie, specifiek, voor die nare bijsmaak zorgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:55

Dag Brigitta.

Jij zegt dat je een mail kan sturen naar de wran. Wij hebben in (3?) weken tijd 2 mails gestuurd naar de wran waarvan er (nog?) niet 1 geantwoord is. Dus antwoordt de WRAN dan wel op hun mail??

Daar komt bij, een officiële klacht indienen kost 25 euro, als je als 50 euro hebt weggegooid ga je niet nog eens 25 euro weggooien.

Met vriendelijke groet

[***]

Wwrangler

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:00

Beste Niels,

Toch nog even een reactie van mij ;) .

Zoals in het regelboek staat: "Wordt het protest toegewezen, worden de protestkosten vergoed, anders gaat het bedrag naar de wedstrijd kas". Als je zeker bent van je gelijk heb je niets te verliezen.

Wat betreft jou mail naar de Wran deze is wel degelijk beantwoord. Ik zal vanavond eens nakijken waarom je dit niet ontvangen hebt.

Groet,
Brigitta.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:05

XoNo schreef:
De jackpot is een open klasse en gaat buiten de WRANG om.

.

:))

Het lijkt mij trouwens voor het imago van de WRAN goed om te zorgen dat alles in orde is qua bodem en acommodatie... De ruiters betalen er toch ook genoeg voor...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-07-09 09:11, in het totaal 1 keer bewerkt

catalyst1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 09:09

Citaat:
Nu snap ik dat je niet overal op een reiningbodem kan rijden,dat hoeft van mij ook niet,maar tapijtsnippers????
Waarom moet er persee reining uitgeschreven worden ( en dan ook nog 3 klasse, de reden dat ik hier wilde starten),waarom mag er van te voren niet vermeld worden dat de bak niet geschikt is en waarom meteen dreigen met het NK?

Tjonge jonge,wat een commotie.Ik zal jullie besparen met wat ik gisteren heb meegemaakt n.a.v. dit topic,maar het lijkt wel alsof je helemaal geen commentaar mag hebben.Ik open zelden een topic op bokt over specifieke zaken,en als ik dat al doe,probeer ik het zo neutraal mogelijk te houden.Zoals in mijn openingspost werd aagegeven gaat het mij er niet om om een bestuur of organisatie aan te vallen.Het ging mij er vooral om ,om te zorgen dat dit een volgende keer niet meer gebeurd.Tevens is de wedstrijd pas 3 dagen gelden geweest.Mijn brief/mail naar de WRAN komt er heus nog wel aan,hoewel ik zeer weinig vertrouwen heb in de uitkomst hiervan,afgeleid van de reacties hierboven.
Ook ik ben erg blij dat er nog steeds mensen zijn die deze shows willen organiseren.Ik geef het ze te doen!!Ook ben ik zeer tevreden over betreffende organisator,die over het algemeen haar zaakjes zeer goed in orde heeft en voor een hele leuke en prettige sfeer zorgt.Maar dat wil niet zeggen dat er geen ruimte is voor verbetering!!
I.p.v dit soort overdreven reacties,kunnen we misschien ook gewoon eens naar elkaar luisteren. In mijn geval zou het meer dan voldoende zijn geweest al er gewoon "sorry" gezegt zou zijn, en dat de aangegeven punten mee genomen zouden worden bij het organiseren van een volgende wedstijd.Maar op deze manier krijg ik persoonlijk het gevoel niet meer welkom te zijn bij de WRAN en maar gewoon DRHA te moeten gaan starten....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:11

Wwrangler schreef:
Beste [***],

Toch nog even een reactie van mij ;) .

Zoals in het regelboek staat: "Wordt het protest toegewezen, worden de protestkosten vergoed, anders gaat het bedrag naar de wedstrijd kas". Als je zeker bent van je gelijk heb je niets te verliezen.

Wat betreft jou mail naar de Wran deze is wel degelijk beantwoord. Ik zal vanavond eens nakijken waarom je dit niet ontvangen hebt.

Groet,
Brigitta.

Ik ben benieuwd :)

De protestkosten worden weliswaar vergoed als het wordt toegewezen, maar wanneer wordt het protest dan toegewezen? Als het protest wordt afgewezen (Regina heeft zich namelijk aan het rulebook gehouden), ben je ook nog eens dat geld kwijt, bovenop het startgeld. Op die manier worden wedstrijden wel érg duur.

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:12

Jan_Trel schreef:
Wees blij dat er showorganisatoren zijn die zo gek zijn om shows te organiseren. Zij stellen jullie in staat om wedstrijden te rijden, vergeet dat niet!!
Het ongenuanceerd aanvallen en beledigen van showorganisaties moet maar eens stoppen. Je mag best kritiek hebben, maar dan wel gefundeerd en gemotiveerd.
Ik erger me dood aan de argumenten die hier, niet gehinderd door enige kennis van zaken, worden aangedragen om de WRAN, de showorganisatie en de judges onder de zoden te schoffelen.

Misschien moet je je eens realiseren dat je de WRAN niet zou hoeven verdedigen als ze niet van dit soort stommiteiten uit halen. Je kunt namelijk op je vingers na tellen dat als je een wedstrijd organiseert je met al je verschillende disciplines rekening moet houden omdat je anders commentaar krijgt.

Citaat:
De feiten:We hebben een regelboek waarin geschreven staat hoe het geregeld is als deelnemers zich terugtrekken of niet op komen dagen. Deze regel is door de WRANLEDEN goedgekeurd!!

Bij het opstellen van regels gaat men er over het algemeen toch van uit dat beide partijen in principe aan de vooraf gestelde eisen voldoen. Dat werkt dus twee kanten op. Als je zo als in dit geval inschrijft voor Reining en de organisatie niet voor een geschikte ondergrond heeft zorg gedragen, is de organisatie in gebreken gebleken en niet de ruiter die zich daardoor genoodzaakt ziet zich uit te schrijven.

Citaat:
We hebben een bodem die niet geschikt is voor de reining. Niemand heeft beweerd dat je je paard kapot moet rijden en niemand hoeft zijn paard kapot te rijden. Pas je rijden aan de omstandigheden aan. Die omstandigheden zijn niet ideaal, maar voor iedereen hetzelfde. Wie zegt dat je een sliding stop moet maken in een bak waarin dat niet kan?
Wil je je niet aanpassen aan de omstandigheden, schrijf je uit en ga je naar huis. Pak je verlies en je weet dat je op deze accomodatie niet meer inschrijft. Dit heet leergeld betalen!

Dit is echt een te gek voor woorden argument! Als of Reiners voor de lol maar half Nederland door moeten crossen om er achter te komen welke bodem wel of niet geschikt is omdat de WRAN zijn verantwoordelijkheid niet neemt! De accomodatie is de verantwoordelijkheid van de organisatie niet van de ruiter! Als organisatie moet je gewoon geen onderdelen uitschrijven die onder de omstandigheden die er ter plekke zijn niet naar behoren kunnen worden uitgevoerd.

Citaat:
Ga niet als een speenvarken lopen blerren in de hoop dat er een aantal meelopers met je mee gaan blerren. Dat alles toch zo slecht is en dat iedereen gek is en weet ik niet wat voor gezeur.
Als je de WRAN niks vind, dat start je daar toch gewoon niet meer, dan ga je toch naar de DRHA, daar ben je verzekerd van goede reining bodems. }>
Het streven is dus nu een WRAN zonder Reining, als ik het goed begrijp? }:)

Citaat:
Of, informeer eerst eens wat voor bodem er op een accommodatie ligt, voor je de reis aanvangt.
Tja Dat is helemaal niet zo gek hoor. Een jury bereid zich voor op de show, de organisatie bereid zich voor op de show, dus de deelnemer kan dat ook doen. En voorbereiden kan verder gaan dan je paard en je laarzen poetsen. |(
Ik heb in het verleden Lawson thropy's georganiseerd waarbij buitenlandse topruiters eerst iemand stuurden om te kijken of de bodem wel in orde was. Anders schreven ze niet in.

Tjonge wat is het toch weer makkelijk je eigen verantwoordelijkheid af te schuiven op een ander!
Tja en ineens blijken alle Reiners profs te zijn die mensen hebben die ze vooruit kunnen sturen. Kom eens terug op de gewone aarde! De WRAN reiners zijn over zijn geheel gezien de "beginnende" reiners! Wat niet wil zeggen dat ze niet heel gedreven en serieus met hun sport bezig zijn!

Citaat:
Het is maar net hoe serieus je je sport neemt. Maar wat op dit topic gebeurd heeft niets te maken met het serieus nemen van je sport. :(

Hier ga je dus helemaal scheef en begrijpt blijkbaar totaal niet waar deze mensen hier vandaan komen met hun argumenten. Maar dat is vaak het gevolg van mensen niet serieus nemen. Want juist omdat deze ruiters hier hun sport serieus nemen en niet willen accepteren dat ze zo weg gezet worden reageren ze heftig. Deze mensen zijn dusdanig serieus met hun sport bezig dat ze ook graag serieus genomen willen worden!

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:22

Ik vindt dit steeds wonderlijker worden, wat is de volgende stap wedstrijden zonder jury?? (hadden die suffe ruiters maar eerst even langs moeten komen om te controleren of er wel een jury was en als ze dat niet hebben gedaan is het niet onze schuld??) offe wedstrijden met een betonnen inrijbak (tja niet zelf gecontroleerd dus niet ons probleem..) zo kan ik nog wel even doorgaan!

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:31

Ben ik nou achterlijk of hoe zit dat?
Waar staat dat je niet welkom bent bij de WRAN?
Relmuis is denk ik een juiste omschrijving in deze!!
Dat is waar ik tegen ageer, niet tegen kritiek!!
In dit topic worden dingen gezegd die gewoon niet waar zijn.
Wordt geschreven om te trappen, niet om te verbeteren.
Ik neem het inderdaad op voor Regina, omdat ze jullie al jaren mooie wedstrijden geeft.
Showorganisatoren organiseren voor eigen risico, wie trekt z'n portomonee als een organisatie financieel de mist in gaat? Juist de organisator. Niet de deelnemers, niet de WRAN. En om jullie voor te zijn, het is ook niet de taak van de WRAN om organisatoren financieel bij te springen. Dat kan niet eens, ook al zou de WRAN dat willen, we hebben ook nog een ALV die dit goed zou moeten keuren.
Natuurlijk was het beter geweest als als extra info op het inschrijfformulier had gestaan wat voor bodem er beschikbaar is maar dat is nu eenmaal niet gebeurd.
En natuurlijk begrijp ik wel dat je niet iedere keer iemand kan gaan laten kijken wat voor bodem er ligt voordat je inschrijft, maar de strekking van het verhaal is dat je zelf kan informeren als je zeker wilt zijn.
Zoals ik al schreef het feit is dat er geen goede reiningbodem aanwezig was en misschien was het inderdaad beter geweest als er geen extra reining jackpot was uitgeschreven maar men zich had gehouden aan de verpichte onderdelen. De drang van de organisatie om iets extra voor de reiners te doen is ze nu slecht bekomen.
Misschien moeten organisaties er eens over gaan nadenken of die euri's niet gebruikt kunnen worden voor een jackpot in andere onderdelen, dan is iedereen blij, de niet reiningruiters (en dat zijn er nog steeds meer dan de reiningruiters) kunnen ook eens wat verdienen de reiningruiters hebben niet steeds die teleurstelling omdat de bodem niet ideaal is.

Sann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:37

Ik heb van te voren laten weten dat wij de bodem een keer wilden testen, hierop werdt geantwoord dat een afspraak geregeld zou worden. Nooit heb ik daar meer iets van vernomen.
Mijn tweede vraag was daarna ook of het een geschikte bodem was, het antwoord hierop was ja.
Ik vertrouw hier dan ook op, en dit vertrouwen werdt dan ook flink beschaamd.

Ik ben dit niet van Regina gewend en vraag me dan ook af of ze eigenlijk wel wist dat je hier niet op kunt rijden voor de reining.
Regina wil een wedstrijd organiseren voor IEDEREEN dus ook voor de reiners

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:44

@JanT: sorry jan,..maar jij kan ook heel wat kul opschrijven,..
Vooraf mensen sturen om de bak te controleren,..nou ,daar moet je trots op zijn!.., als dat norm moet zijn, dit zegt imo meer iets over hoe de deelnemers de betreffende organisatie vertrouwen. Een voor de displine geschikte bodem vind ik echt wel de verantwoordelijkheid van de wedstrijdorganisatie, onder welke hoed of club dit dan georganiseerd wordt...
En zeg nu zelf,...wie neemt de sport nu niet serieus? 8-)

Oh ja, het is dus Regina die dit organiseerde, alle lof daarvoor, ze zal vast heel goede dingen hebben gedaan wbt het wedstrijden organiseren en fouten maken is menselijk,...maar maak van je eigen fout niet een tekortkoming van de deelnemers. Gewoon netjes afhandelen de hap, risico van het vak, he! ;)
Laatst bijgewerkt door _Vanes_ op 14-07-09 09:50, in het totaal 1 keer bewerkt