Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pienb schreef:nee, met dit soort trucjes kan ik me dat voorstellen haha
 Ik ben het helemaal met Jan zijn stellingen eens. Ik vind dan ook niet dat je de Wran aan moet vallen ( want dat word er gelijk gedaan) als je het ergens niet mee eens bent maar de organisatie aan moet vallen waar deze wedstrijd gegeven werd. Want zij hebben de Wran benaderd of die een show wil geven op hun lokatie en niet andersom.
 Ik ben het helemaal met Jan zijn stellingen eens. Ik vind dan ook niet dat je de Wran aan moet vallen ( want dat word er gelijk gedaan) als je het ergens niet mee eens bent maar de organisatie aan moet vallen waar deze wedstrijd gegeven werd. Want zij hebben de Wran benaderd of die een show wil geven op hun lokatie en niet andersom.   

Wwrangler schreef:Bij navraag van mijn zijde is er tot nu toe bij de Wran nog geen officiële klacht binnengekomen, behalve dit topic op bokt, dus Xono wie zorgt er nou voor een nare bijsmaak!
 .
 .XoNo schreef:De jackpot is een open klasse en gaat buiten de WRANG om.
.

Citaat:Nu snap ik dat je niet overal op een reiningbodem kan rijden,dat hoeft van mij ook niet,maar tapijtsnippers????
Waarom moet er persee reining uitgeschreven worden ( en dan ook nog 3 klasse, de reden dat ik hier wilde starten),waarom mag er van te voren niet vermeld worden dat de bak niet geschikt is en waarom meteen dreigen met het NK?
Wwrangler schreef:Beste [***],
Toch nog even een reactie van mij.
Zoals in het regelboek staat: "Wordt het protest toegewezen, worden de protestkosten vergoed, anders gaat het bedrag naar de wedstrijd kas". Als je zeker bent van je gelijk heb je niets te verliezen.
Wat betreft jou mail naar de Wran deze is wel degelijk beantwoord. Ik zal vanavond eens nakijken waarom je dit niet ontvangen hebt.
Groet,
Brigitta.

Jan_Trel schreef:Wees blij dat er showorganisatoren zijn die zo gek zijn om shows te organiseren. Zij stellen jullie in staat om wedstrijden te rijden, vergeet dat niet!!
Het ongenuanceerd aanvallen en beledigen van showorganisaties moet maar eens stoppen. Je mag best kritiek hebben, maar dan wel gefundeerd en gemotiveerd.
Ik erger me dood aan de argumenten die hier, niet gehinderd door enige kennis van zaken, worden aangedragen om de WRAN, de showorganisatie en de judges onder de zoden te schoffelen.
Citaat:De feiten:We hebben een regelboek waarin geschreven staat hoe het geregeld is als deelnemers zich terugtrekken of niet op komen dagen. Deze regel is door de WRANLEDEN goedgekeurd!!
Citaat:We hebben een bodem die niet geschikt is voor de reining. Niemand heeft beweerd dat je je paard kapot moet rijden en niemand hoeft zijn paard kapot te rijden. Pas je rijden aan de omstandigheden aan. Die omstandigheden zijn niet ideaal, maar voor iedereen hetzelfde. Wie zegt dat je een sliding stop moet maken in een bak waarin dat niet kan?
Wil je je niet aanpassen aan de omstandigheden, schrijf je uit en ga je naar huis. Pak je verlies en je weet dat je op deze accomodatie niet meer inschrijft. Dit heet leergeld betalen!
Het streven is dus nu een WRAN zonder Reining, als ik het goed begrijp?Citaat:Ga niet als een speenvarken lopen blerren in de hoop dat er een aantal meelopers met je mee gaan blerren. Dat alles toch zo slecht is en dat iedereen gek is en weet ik niet wat voor gezeur.
Als je de WRAN niks vind, dat start je daar toch gewoon niet meer, dan ga je toch naar de DRHA, daar ben je verzekerd van goede reining bodems.

Citaat:Of, informeer eerst eens wat voor bodem er op een accommodatie ligt, voor je de reis aanvangt.
Tja Dat is helemaal niet zo gek hoor. Een jury bereid zich voor op de show, de organisatie bereid zich voor op de show, dus de deelnemer kan dat ook doen. En voorbereiden kan verder gaan dan je paard en je laarzen poetsen.
Ik heb in het verleden Lawson thropy's georganiseerd waarbij buitenlandse topruiters eerst iemand stuurden om te kijken of de bodem wel in orde was. Anders schreven ze niet in.
Citaat:Het is maar net hoe serieus je je sport neemt. Maar wat op dit topic gebeurd heeft niets te maken met het serieus nemen van je sport.