ik zit al 2 dagen te puzzelen
maar kom er niet uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
FlyingHigh schreef:Francis.................HOE KOM JIJ AAN DIE LYCRA???? Ik zoek me werkelijk suf naar knalrode lycra, een metertje of 3..............

Jos schreef:wat is een tube![]()
ik zit al 2 dagen te puzzelenmaar kom er niet uit
Moet in etappes want het is niet echt zijn hobby, maar het resultaat is toch wel weer schattig
Alleen zijn oren moeten nog even worden nagelopen want er is inderdaad hier en daar een hap
vera schreef:Van de week zijn benen maar nu eerst een efileerschaar kopen want anders wordt dat ook een happig gebeuren
nog wil, mail of PB me dan even je adres, met een beetje geluk kan'ie morgen op de post.Malabarista schreef:Zeg dan ook gewoon meteen staartzak ik zat ook al te denken... wat zou dat toch zijn?
Toch, Francis?
Sammy_Jo schreef:OOOOO,jee ik had zoveel dingen te doen en aan mijn hoofd dat die hele clinic door mijn hoofd is geschoten!STOM!!!
Ik heb nog niet zo heel lang geleden mijn merrie (moeder van Texas)verkocht dat ik die clinic helemaal vergeten ben !!!
Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan want,ik was degene die de clinic aan het rollen heb gebracht voor mezelf maar,ook voor een ander en dan vergeet ik het gewoon !!!!!!!STOM STOM!!!