dofuzz schreef:volgens mijn maatje (o.a. ook AQHA en NSBA judge) kan enkel een "equipment failure that delays the completion of the class" leiden tot dq.
en voor diegenen die meteen moeten verkondigen dat deze klas bevolkt werd door producten van zware mishandeling, de druiven smaken weer zuur zeker? iemand die ooit dit soort paarden gereden heeft weet dat je ze dit nooit kunt laten doen als ze deze gangen niet natuurlijk aankunnen en dat deze paarden niets makkelijker vinden dan deze gangen. maar dit mag waarschijnlijk hier niet gezegd worden aangezien de gemiddelde fjord deze gangen niet aankan dus moeten pleasure gefokte qh's die ook maar niet meer doen.
midnightpsan, jij wint dan waarschijnlijk elke NSBA proef in west -europa en daarbuiten als dat het ultieme geheim is?
Kom op zeg.... dit beweegt als een kudde atactische zombies met hoefzweren.
Om dit als pleasure of plezierig om naar te kijken te vinden moet je of stoned of pervers zijn, dit heeft niet meer met een gezonde locomotie te maken.
Dat die mevrouw haar proef uit kan rijden,bien.
Voor de rest voor de liefhebber van een gezond bewegent paard,zum kotzen!!
Als mijn paarden zo gaan bewegen,bel ik de dierenarts.
Ben benieuwd trouwens als je op het hier getoonde clubje een doping test zou loslaten hoeveel er op spierverslappers lopen en hoeveel staarten er plat gespoten zijn.
Er lopen er ook een aantal bij die wel wat ruwvoer en een liter of 40 water kunnen gebruiken
maar als ze zó lopen, dan bel ik m'n veearts
Come on, het ziet er toch niet uit! Ze lijken allemaal wel stokkreupel, ik vind het 3x niks

Met als resultaat dat ik de lol in het rijden weer helemaal teruggevonden heb en zelfs weer plannen heb om lekker weer regelmatig Duitsland in te gaan rijden om te gaan trainen