Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Romkabouter schreef:Pienb schreef:16 starts als grootste op de grootste show in het grootste level vind ik niet echt vol....
Waar haal je dit vandaan
Dit is namelijk niet zo
Vorig jaar op het NK waren er iets van 40 deelnemers in de L2 reining en meer dan 25 in de trail geloof ik ofzo. Pin me niet op de aantallen vast
). Maar over een paar jaar zie ik ervan komen dat wedstrijden over twee dagen worden gereden. Of een vol=vol procedure. Ah, hier heb je dus al twee mogelijkheden voor de vollere klasses. 
), geweldig! Kijk, met 16 man in 1 bak kan prima, als men zich maar gedraagt en niet gaat afsnijden. Het is zeker op het randje en meer zou ook niet leuk meer zijn, maar opzich is het te doen.
Sonja schreef:Ik word altijd dolgelukkig van grote klasses, waarin ik een eerste ronde en daarna ook nog eens een finale mag rijden... Prachtig toch juist???
Als die L3 inderdaad zo vol wordt, dan moet de WRAN misschien maar eens na gaan denken over het toestaan van wedstrijden voor L5 en L4 en wedstrijden voor L1,2 en 3, of over het uitschrijven van niet meer alle onderdelen.
Ehhhhh en dan bedoel ik bij ALLE organisatoren, en niet alleen bij degenen die more equal zijn.
Anya schreef:En dat zou een mooie oplossing zijn.. dat vrijgeven.
Verder ben ik nog GEEN enkele wedstrijd tegengekomen in het lijstje van RobH met 30 starts in pakweg de pleasure en dus een overvolle bak. Ook niet in Beverwijk... En niet geheel toevallig wellicht.. Nee dat pad ga ik maar niet op![]()
Duke schreef:Zoals ik al schreef: voor de betere, fanatieke ruiters moet het geen probleem zijn.
Maar ik ben beginnend en heb een redelijk groen paardje. Voor mij is zo'n drukte in de inrijdbak gewoon niet leuk meer. En echt niet iedereen kan zich gedragen, helaas, heb ik ondervonden. Dus niet iedereen zit te springen op overvolle klasses. Maar kan heel goed begrijpen dat anderen dat juist als een uitdaging zien.
En uiteraard hoort dit bij de opstartfase en zullen de L2 en L1 ook vanzelf vollopen door de doorstroming, maar hier lopen ook de L5 en L4 voller. Imo wordt de hele westernsport populairder. Ik verwacht dat de wedstrijd te vol zullen raken. Maar om dan alleen maar L4 en L5-wedstrijden en ergens anders weer alleen L3, L2 en L1-wedstrijden uit te schrijven, is ook geen oplossing. Er zijn al zo weinig wedstrijden om te rijden. Dan halveert het helemaal. Of je moet op een locatie vaker een wedstrijd organiseren: 2 keer een lagere klasse en 2 keer een hogere klasse per jaar bijvoorbeeld.
Duke schreef:Zoals ik al schreef: voor de betere, fanatieke ruiters moet het geen probleem zijn.
Maar ik ben beginnend en heb een redelijk groen paardje. Voor mij is zo'n drukte in de inrijdbak gewoon niet leuk meer. En echt niet iedereen kan zich gedragen, helaas, heb ik ondervonden. Dus niet iedereen zit te springen op overvolle klasses. Maar kan heel goed begrijpen dat anderen dat juist als een uitdaging zien.
En uiteraard hoort dit bij de opstartfase en zullen de L2 en L1 ook vanzelf vollopen door de doorstroming, maar hier lopen ook de L5 en L4 voller. Imo wordt de hele westernsport populairder. Ik verwacht dat de wedstrijd te vol zullen raken. Maar om dan alleen maar L4 en L5-wedstrijden en ergens anders weer alleen L3, L2 en L1-wedstrijden uit te schrijven, is ook geen oplossing. Er zijn al zo weinig wedstrijden om te rijden. Dan halveert het helemaal. Of je moet op een locatie vaker een wedstrijd organiseren: 2 keer een lagere klasse en 2 keer een hogere klasse per jaar bijvoorbeeld.