Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sonja schreef:Bij de WRAN hangt er geen bedrag aan vast, maar mogen alleen L1 en L2-ruiters lesgeven.

Sonja schreef:L2 zijn de "mindere" pro's en de "normaal presterende" amateurs uit het oude systeem Cecile.
Dat jij geen pro bent zegt niets over je niveau. Er zijn immers ook niet-pro-ruiters die L1 starten
Staat volledig los van samenvoeging van klasses verder.
Laat de termen pro en non-pro los. Dat bestaat niet meer bij de WRAN. We hebben levels. Niet meer en niet minder.
Mayflower schreef:Je mag maar in 1 klasse starten ongeacht welk onderdeel. Ben je L2, dan kun je dus alleen nog maar in de L2 starten. Bekijk anders het regelboek eens op http://www.wransite.nl
Mayflower schreef:Je mag maar in 1 klasse starten ongeacht welk onderdeel. Ben je L2, dan kun je dus alleen nog maar in de L2 starten. Bekijk anders het regelboek eens op http://www.wransite.nl
) maar ik maak tijdelijk gebruik van de "groene paard regeling" waardoor ik als L2-ruiter tijdelijk (ook) in de L3 uit mag komen.
Pienb schreef:ja dat weet ik en daar maak ik me ook regelmatig kwaad over![]()
die regels zijn er, je kan het ermee eens zijn of niet maar je hebt je er wel aan te houden.
je kan mensen 'aangeven' bij de aqha en volgens mij gaan ze daar ook wel serieus mee om
Sonja schreef:Die slaan dan eerlijk gezegd ook best wel een stevig modderfiguur richting hun klanten...
maar er zijn beginners (en bv manegeruiters) genoeg die prima door een nette amateurruiter geholpen kunnen worden. Sonja schreef:Ik ook nietmaar er zijn beginners (en bv manegeruiters) genoeg die prima door een nette amateurruiter geholpen kunnen worden.
De pro's vragen goud geld en hebben doorgaans niet eens tijd/zin om te reizen naar hun klanten...
DubbelDun schreef:Niels schreef:Ja, in principe wel. Maar als niemand je meldt zal de AQHA er zich ook niet om bekommerenAls ik een paard van iemand anders (niet voor geld!) uitbreng bij de WRAN, raak ik dan wel of niet mijn AQHA/NRHA non pro status kwijt?..