Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SantasRanch schreef:Dus op een oneffen buitenpad denk je dat jouw paard geen goede benen nodig heeft ??van mij hoeft een paard niet gekeurd te worden als ik een recreatie paard wil..
DubbelDun schreef:SantasRanch schreef:Dus op een oneffen buitenpad denk je dat jouw paard geen goede benen nodig heeft ??van mij hoeft een paard niet gekeurd te worden als ik een recreatie paard wil..
En 'professionele training' is leuk, maar er zijn er genoeg waarvan ik daarna geen paard meer hoef. "Verreden' door een Penny is de andere kant op schieten, maar er zijn genoeg amateurs die mijn paard zouden mogen inrijden.
DubbelDun schreef:SantasRanch schreef:Dus op een oneffen buitenpad denk je dat jouw paard geen goede benen nodig heeft ??van mij hoeft een paard niet gekeurd te worden als ik een recreatie paard wil..
Needje schreef:Maar een paard van 15000 euro geeft geen garanties. Iedere gek kan dat geld vragen. Ongeacht of het een goed dier is of niet.
En een goedkoper paard kan net zo goed zijn dus.
en dan hebben we het nog niet eens over de recrea's die gewoon een Quarter een mooi ras vinden.
DubbelDun schreef:@needje: en dat geldt dus voor 95% van de wedstrijdrijdende ruiters in NLen dan hebben we het nog niet eens over de recrea's die gewoon een Quarter een mooi ras vinden.
De resterende 5% die wél het niveau heeft om in het buitenland mee te kunnen komen die mogen van mij gerust investeren in dure veulens en super trainers.
En zo is er dus voor ieder met een beetje zoeken een Quarter te koop met de prijs en het niveau wat men zoekt