[WN] [RT] Pauzes, hoe te oefenen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Blon_D

Re: [RT] Pauzes, hoe te oefenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 08:25

Nienke jou probleem heb ik nu dus ook :+ maar dat had je al wel gezien afgelopen wedstrijd.. Ik moet enerzijds ook meer pauzes nemen maar lauks weet dondersgoed hoe t hek open moet en doet dat wel even alleen :') ik start nu 17 mei ook op reginas wedstrijd en denk dat ik dan maar een alternatief proefje ga verzinnen :+

Dionnevdkaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 17:51

En ja hoor, die van mij heeft het zelfde probleem.
Gaat als het even kan in draf over de brug.
En inderdaad ook draaien met de kont ,als ze stil moet staan.
In de les gaat het prima en luisterd ze prima , maar op een wedstrijd is ze super voorwaarts en onbenullig en das niet handig .
Ze is ondertussen al 22 jaar maar ze denkt volgens mij , ok even snel dat proefje en weer snel naar huus.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 11:35

@misspk: volgens mij heeft pien ook nergens gezegt dat het deze keer weer op jou sloeg. kennelijk voel jij je wel aangesproken anders had je deze opmerking neit geplaats.
Pien heeft nergens geschreven dat ze haar paarden neerknuppeld als ze een stap verkeerd zetten. zij neemt gewoon een andere weg naar rome.

waarom lezen mensen pien haar berichten allemaal verkeerd. niet alleen hier, maar overal. ze hoeft maar een punt neer te zetten en zelfs dat wordt verkeerd geinterpreteerd.
ze zegt alleen dat je het paard niet moet belonen voor het nemen van eigen iniatieven. zou ik zelf ook niet doen.

MissPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 12:00

Paintless je hebt gelijk...is best sneu voor Pienb...en niemand begrijpt haar hier en dat komt idd niet door haar zelf maar door ál die anderen...
:(:) voor jullie allebei hoor! Gelukkig ben jij er nog... én kun jij wel heel goed lezen....

Pienb schreef:
zullen we lekker on topic gaan?

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 12:08

haha