Dit is het laatste wat ik er publiekelijk over zal zeggen;
Citaat:
Ik heb zo het idee dat je alles niet helemaal helder voor ogen hebt Manhe. LoKy is hier niet over begonnen, dat ben je zelf geweest.
1. ik ben er idd niet over begonnen, het topic ging over de clinic en die was helemaal top. dat één persoon zich niet kon beheersen is aangezwengeld door Storm, en eigenlijk ook terecht. Het bepaalt uiteindelijk toch de algehele indruk van zo'n evenement, heel erg jammer.
Citaat:
Leuk trouwens van Locy dat ze eerst blij is met het van ons geleende hoofdstel en daarna ongenuanceerd meent terug te moeten trappen,
2. Dat ik een hoofdstel van mahe geleend bleek te hebben wist ik pas achteraf. Rieky heeft gewoon toen ik al op m'n paard zal een ander hoofdstel ingedaan. En natuurlijk heb ik de eigenaar bedankt voor het lenen, ik ben netjes opgevoed. Het heeft naar mijn idee ook niets met het vervelende incident te maken.
Citaat:
Er is iemand uit de kantine verwijdert die daar niet op zijn plaats was en dat helaas te duidelijk profileerde
3. Wat ook de reden moge zijn; ik vind dat er geen enkel excuus is voor dit soort gedrag nota bene in het bijzijn van bezoekers waaronder kleine kinderen. Over ongenuanceerd gesproken. Dit is echt heel beangstigend! en daar baal ik enorm van, dat een leuk uitje deze negatieve nasmaak oplevert.
4. Het is voor mij zeker geen reden om geen clinics meer te gaan volgen. Gelukkig ging het hier om één incident, en ga ik ervan uit dat dit soort dingen losstaan van de lokatie of degene die de clinic geeft.
Over en Sluit.