Paintlinger schreef:Eigenlijk moet je je er ook niks van aantrekken.....maar het is wel pijnlijk als je leest dat zoveel mensen er zo over denken....
Dit topic bedoel ik
[WN-AM] Ongeschreven regels... kleding/ uitrusting paard
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Paintlinger schreef:Eigenlijk moet je je er ook niks van aantrekken.....maar het is wel pijnlijk als je leest dat zoveel mensen er zo over denken....
Pienb schreef:wat bedoel je precies met pijnlijk?

Paintlinger schreef:Ik rij met een barefoot Nevada, past perfect maar toont schijnbaar voor geen meter.....
Pienb schreef:dat is toch prima?
alleen weet je dan ook dat je geen goede plaatsing op een EK horsemanship ofzo hoeft te verwachten.
als jij happy bent met je zadel ed en niet meer daarvoor wil/kan uitgeven is dat prima.
even voor de duidelijkheid: ook ik heb het budget niet om alles te kopen en te showen. maar ik KIES er dan voor om te sparen en dalijk misschien 1 show in het jaar te doen maar dan wel met de juiste spullen (wat niet overdreven hoeft te zijn maar gewoon 'ok'). persoonlijk zou ik nooit gaan showen zonder chaps. dus die moet ik dan (voor mezelf) eerst kopen voor ik op show ga. (ik zou dan ook eigenlijk alleen aqha showen)
ik ben meer van 'goed of niet' en ben daar voor mijzelf best extreem in. (en dan wat voor MIJ goed is he!)
maar als iemand happy is met iets anders is dat prima.
Redneck schreef:Maar de quarter is er wel speciaal voor gefokt...

Pienb schreef:ga maar eens naar een europeese of zelfs duitse kamioenschappen en dan telt dat toch echt wel mee hoor.

Romkabouter schreef:Je ziet er alleen weinig met een simpel werkoptoming, maar dat is een self fullfilling prophecy
Je kan het zelf simpel proberen. Gewoon geen showzadel, maar een verzorg werkzadel en dan een show rijden.
) dat je er schoon en verzorgd uit moet zien, evenals je paard en tack.Pienb schreef:nou susan, dat is volgens mij niet iedereen met je eensals schijnbaar alle rassen western kunnen vind ik ook dat je alle rassen aan een harddraver koets mag hangen haha!

Scheelt je weer kijken!