[WN] DSBA stopt?!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 18:45

callychanel schreef:
volgens mij is het swrn forum al een lange tijd uit de lucht.
Hij wád tijden uit de lucht, maar nu doet ie het ineens weer ;)
Dát is pas bijzonder :D

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 18:55

Dat forum was al weken uit de lucht Vera.
en simsalabim.. daar is ie weer :D :D

in dat geval maar even zwaaien naar de meelezers :wave:

DubbelFun

Re: DSBA stopt?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 18:57

Wel interessant om daar die oude discussies nog eens na te lezen. Je zou ze haast uitprinten en in een kluis bewaren :+

mienmien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 19:01

Ik heb dit hele topic toch maar weer eens doorgelezen.. Mijn visie (waarbij en waarmee ik niemand wil aanvallen en kwetsen) op dit hele verhaal is dat....

Er altijd gezeik zal zijn binnen een bestuur of besturen. Er zullen altijd mensen voor en tegen zijn.. Wie zich geroepen voelt om een bestuur of zijn leden aan te spreken moet dat vooral doen. En dan het liefst rechtstreeks en niet via een bokt maar meningen spuwen. De beste stuurlui staan immers aan wal. (including myself.. maar ik veroordeel niets of niemand van welk bestuur dan ook)

In het kleine westernwereldje is het allang "normaal" dat mensen met verschillende petten dezelfde heren dienen. Die heren zijn wij wedstrijdruiters.. Wij willen graag op shows starten, punten verdienen maar vooral lol maken met onze paardjes. Daar gaat veel tijd en energie in zitten. Misschien moeten we al die energie daar ook maar instoppen. En niet verspillen aan vetes die gemaakt zijn en worden door anderen.. Gewoon lekker trainen, de vorst is weer uit de grond.. dus minder tijd om te bokken... en ons druk te maken over dingen die we waarschijnlijk toch nooit helemaal zullen snappen omdat we zelf niet op de bestuurstoel zitten...(of willen zitten) Daarom vind ik het ook belangrijk om met respect om te gaan met al die mensen, bestuursleden, vrijwilligers en dies meer zei..Die veel tijd steken in onze sport en het mogelijk maken voor ons om deel te kunnen nemen aan wedstrijden.

I rest my case...

Voor wie zich geroepen voelt mij aan te spreken op dit bericht.. Doe gerust, wil graag in gesprek..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 19:05

Ik wil zelf ook graag wedstrijden rijden, dat vind ik 1 van de leukste dingen. Het zou wel zo leuk zijn als dat ook mogelijk bleef zonder al te veel 'gedoe'.

Als het nog even doorzet zitten wij allemaal bij de KNHS (of het buitenland natuurlijk) omdat 1 persoon dat zo graag wilt.

Hier zie je het al. De DSBA die genoodzaakt is te stoppen, een verlies voor de Nederlandse westernsport... Laat het asjeblieft niet verder komen.

Ik denk trouwens dat er genoeg mensen van bokt op de hoogte zijn van het dagelijkse bestuur vd wran/fnw.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 19:53

Mienmien, normaliter ben ik het helemaal met je eens :j

Maar in dit geval zijn er mensen die al hun vrije tijd gestoken hebben in het oprichten van een prachtige vereniging waar wij allen een hoop plezier aan zouden kunnen beleven.
Als deze mensen het plezier wordt ontnomen door bestuursleden die vinden dat er sprake mag zijn van kartelvorming, dan kun je verwachten dat de betalende leden weldegelijk van zich laten horen.
Lijkt mij meer dan logisch.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 19:57

Dat heet oude wijn in nieuwe zakken. Of misschien wel oude wijn in oude zakken. Ik ben het spreekwoord een beetje kwijt geloof ik.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 20:44

Ik denk toch wel dat het belangrijk is ook de "andere kant" aan te horen hoor, voordat we te veel conclusies trekken. :o

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 20:53

Anya schreef:
Interim is normaal gesproken een functie die je maximaal 2 maanden doet, en in de tussentijd zoek je een andere.

In dit geval een jaar ;)

westernappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 21:06

en zo wordt westernrijdend nederland steeds vetter :+ .wat een geneuzel :(

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 21:16

Jeddah schreef:
Ik denk toch wel dat het belangrijk is ook de "andere kant" aan te horen hoor, voordat we te veel conclusies trekken. :o

:j
Maar ja, wanneer horen we daar wat van :?

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 21:22

Maar 'de andere kant' kan toch op de eigen site of langs andere weg hun versie geven? Zo werkt het in een democratie.

Poeh een jaar om een voorzitter te zoeken. Is ook vet moeilijk, zoiets ;)

Pun intended, kon het niet laten, die lag op de middenstip :D

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:25

Geen idee Vera, zoals we ook wel weten schrijft de "andere kant" nooit echt op bokt enzo. Ik denk wel dat ik morgen de telefoon maar eens ouderwets pak.

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:36

Mac schreef:
Romkabouter schreef:
Ik denk dat het ook tijd wordt voor de DPHC en DAWRA om uit de FNW te stappen.
Mijn stem hebben ze. Leuk punt voor de ALV?
Zo hebben ze bij de AAHCH ook besloten om uit de FNW te stappen. Als 1 schaap over de dam is....
en toen werd er redelijk denigrerend gezegd (vond ik althans) 'het is maar hoe serieus de Appaloosa´s zichzelf nemen' :roll:

Ik denk dat 'de andere kant' straks wel weer een mooi epistel in de WHW heeft staan ;)

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:39

Jeddah schreef:
Ik denk wel dat ik morgen de telefoon maar eens ouderwets pak.

Kijk, dat is nog eens een goed plan :j

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:45

De "andere kant" waar ik vooral van horen wil is eigenlijk de DPHC, dus die ga ik bellen. Niet de andere, andere kant :oo

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 10:22

Ben benieuwd wat ze zeggen, Jeddah!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 10:34

Ik ben blij dat 'mijn' cluppie weg is bij de Fnw. Juist om dit soort geneuzel. En ik hoop dat ze voorlopig ook niet (via een omweg ofzo) onder de vlag van de Knhs komen.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:34

Ik heb een fijn gesprek gehad met de voorzitter van de DPHC en kan in elk geval wel alvast vertellen dat zij spoedig met hun eigen reactie hierop zullen komen, weliswaar op hun eigen forum.

Inmiddels heb ik een mail gestuurd naar Rob en Saskia van de huidige DSBA om op hun aanbod in te gaan alles over te nemen en de DSBA een doorstart te gunnen, dus ga ik ervan uit dat de DSBA dit jaar nog gewoon klasses uit zal schrijven :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:35

+:)+ +:)+ +:)+

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:45

dat vind ik een dappere stap jeddah, maar moet je kennelijk wel eerst lid worden van de FNW, om op het NK te mogen uitschrijven.
waar kan een leek straks nog terecht met een paardje zonder papieren voor de trail, pl. hms? KNHS ben ik bang....

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:45

*\o/* Go jeddah *\o/*

MissPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:56

Jeddah: Ik wens je veel succes en heel veel wijsheid toe met deze doorstart! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:57

Dikke pluim Jeddah! :j Succes en wijsheid! *\o/*

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 12:23

Dapper Jeddah! En heel erg leuk!

Die NK titels zijn toch niet zo belangrijk in het licht van de DSBA/NSBA? Het gaat meer om het organiseren van wedstrijden an sich, en dat KAN gewoon :j !