nielsd schreef:Leuk optrekje heeft Ruben
Heeft hij niet toevallig stagiares nodig
Dat hij er woont wil niet zeggen dat het van hém is

Afgezien daarvan woont en werkt hij daar wel leuk natuurlijk.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nielsd schreef:Leuk optrekje heeft Ruben

Branca schreef:Heb zitten kijken... niet mis hoor.. sympathieke vent ook. (vlgs mij is ie normale lengte)
Die zit al een poos in de western ook! Echt van jongs af, in andere tijden hier.
Goed gescoord, mooie ranch, slimme aanpak, leuke hengst!! en leuk gezin.
Kan hier terugkijken, is storing, dus vanaf morgen waarschijnlijk:
http://reunie.kro.nl/uitzendingen/2009/ ... index.aspx
Uriah schreef:ja heel goed dat hij het zo ver heeft geschopt!!! wat ik wel irritant vond dat hij telkens moest zeggen hoeveel geld hij wel niet verdiende ,voor hoeveel hij zn hengst kon verkopen en dat hij voor 1000 dollar die merrie niet kon laten lopen. beetje pocherig. verder wel een vlotte kerel!
)
Tijdens mijn tripje Amerika dit jaar zal ik zeker proberen de ranch te bezoeken! Ik heb er een hele mooie indruk van gekregen en wil natuurlijk 'Junior' ook eens in het echt bewonderen!

Dan kan je hem ff doorspoelen!
) sflj schreef:nielsd schreef:Leuk optrekje heeft Ruben
sflj schreef:nielsd schreef:Leuk optrekje heeft Ruben
Seppe schreef:Geen idee, dat is zijn stalnaam@Gera: Vanwaar de naam "Junior"? Slaat dit op zijn gestalte? Heb jij daar enig idee van?
Paps is natuurlijk Great Resolve, beter bekend als Einstein, en het werkt dan best verwarrend om ook Einsteins Revolution 'Einstein' te noemen 
Broady schreef:Aha, hele slimme manier om het geld in je portemonnee te houden en niet in de verleiding te komen bij het zien van al die gave paarden die ter veiling worden aangebodenOh en Gera, Roy zat daar op het moment niet, die was net op een show in Colorado!
geintje. Juist die Legacy Sale zou ik niet willen missen... maar goed, Roy heeft nog een kans natuurlijk!
Maar dat is meer passend bij Bokt dan bij typisch hollands

maar toen Ruben de stal van Einstein in liep was er totaal geen blijk van 'vriendschap' van het paard zijn kant. Ruben moest het hoofd naar hem toe halen anders was hij gewoon met zijn kont in de hoek blijven staan.
), maar een beetje blijk van herkenning/blijheid had er toch wel af gemogen . Maar dat is JMHO