Maar daarom blijf ik wel een jonge man tussen de 20 en 30
Tenminste, ik heb niet in de openingszin zien staan dat je hetero moet zijn 
Oh...en om even aan het stereotype te voldoen in dit topic

Ik rijd inderdaad pleasure/hunter
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar daarom blijf ik wel een jonge man tussen de 20 en 30

Nja, ik doe een poging tot
XoNo schreef:Oh, en je bent mij vergeten?Of denk je dat ik in een andere leeftijdscategorie zit?
Ach, volgend jaar vast wel weer
sflj schreef:Goed topic, dit!
Ben je nou zo in de war?
M'n eigen paard is net 2,5 dus wordt in 2009 ingereden en ga ik met hem western rijden. Reining is het meest spectaculair maar goed pleasure rijden is ook een kunst. Het is niet heel spannend maar wel goed om mee te beginnen vind ik. Het ligt ook maar net aan wat voor paard je hebt. Daarbij vind ik het echt dikke onzin wat hier gezegt wordt, dat het helpt als je homo bent bij pleasure, maargoed ieder zn mening.Western_dude schreef:ik ben overigens ook een man hoor,en ik heb 1 keer een pleasure wedstrijdje gereden.
Je hoeft geen homo te zijn voor pleasure(het helpt wel)maar ik vond het wel verschrikkelijk saaaaaaaaaaaaai.
Ben daarom sindsdien begonnen met me meer op de reining te richten.
Maar ik vroeg mij dus af of er ook mannen zijn die reageren maar volgens mij is het grootste gros (as usual) vrouwen.
, hij is lesbisch
)XoNo schreef:KloptMaar daarom blijf ik wel een jonge man tussen de 20 en 30
.
CustomSAN schreef:Daarbij vind ik het echt dikke onzin wat hier gezegt wordt, dat het helpt als je homo bent bij pleasure, maargoed ieder zn mening.
XoNo schreef:KloptMaar daarom blijf ik wel een jonge man tussen de 20 en 30

sliding schreef:Mijn man rijd ook altijd al pleasure en horsemanship, en dan vooral om de basis en de wedstrijdervaring,
maar wil met dit paard toch meer naar de reining.(En hij is ook geen homo, hij is lesbisch
Western_dude schreef:ik ben ook een lesbienne gevangen in een mannen lichaam
Rob_H schreef:Dus ben ik in de war
Western_dude schreef:Ik ook! Alle 8.........24/7 en ik gooi altijd mn haar los
Pannenkoek schreef:Western_dude schreef:Ik ook! Alle 8.........24/7 en ik gooi altijd mn haar los