Maar ons veulen gaat er vast zo uitzien want ik heb al heel wat nakomelingen van hem gezien... errug mooi!! Onze merrie is trouwens ook heel mooi; echt hengst type... brede hals enzo... Dus dat wordt wel wat denk ik...

Ja... hij is echt MEGA-gaaf!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! Omdat ik niet weet waar ik dit anders kan plaatsen, zet ik het toch maar hier neer
!!didi schreef:ik vind dat jullie allemaal de handen boven elkaars hoofd houden. En jullie beginnen iemand af te zeiken omdat ze nooit op bokt komt alleen als ze iets wil verkopen komt ze met iets. Ik vind dat jullie erg kinderachtig bezig zijn op een site waar iedereen gewoon lid van mag worden.
!Citaat:... En het was toevallig mijn zadel en ik wilde hem alleen maar verkopen en dan ga ik niet gelijk bij €200 beginnen dan krijg ik er helemaal niks voor terug.
! Dat je wat hoger aanzet om dan de prijs te kunnen krijgen die je in gedachte hebt, vind ik begrijpelijk, maar er werd alleen een opmerking gemaakt dat het voor dat zadel gewoon te veel geld was
....Citaat:...En olds bedankt dan je het voor me opnam tegen al die zeikerige typtjes die denken dat ze overal verstand van hebben. ik moest dit even kwijt en ik denk niet dat iemand het gauw in z'n hoofd haalt om ooit iets op bokt te zetten want je wordt alleen maar de grond in getrapt door jullie.
[i]Het lijkt wel een SEKTE!!!!
!
!!! 
didi schreef:Het lijkt wel een SEKTE!!!!
!