Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dapperdier schreef:Ik heb net gister Clover uitgezwaaid.... ze keek heel blij toen ik zei dat er veel sneeuw lag in zweden.
Smax, zeg tegen Sil dat dat heeeeeele oude zadel binnenkort in Zweden is! Dat zadel is tegen de veertig jaar oud nu denk ik..
Ja was ook jou oude zadel
! Ik ben er nog steeds heel blij mee, zit lekker, ligt super en het staat lekker stoer op Clover.
Paintless schreef:een zadel van 40 jaar oud heeft waarschijnlijk heel veel eigenaren gehad. dus zullen er wel meer mensen zijn die zeggen kunnen: "mijn oude zadel"
was een heerlijk zadel smax schreef:Zadel met een verhaal, ieder die het in zijn bezit heeft gehad, kan er zeker een verhaal bij vertellen of een herinnering, eigenlijk best waardevol, en weet zeker dat er genoeg mensen geweest zijn die er op hebben leren rijden
Ben nu wel érg benieuwd hoe dat zadel er uit ziet na al die konten er in.

Leuk zeg, zadels eerste buitenrit, in de zweedse sneeuw
ben benieuwd naar de foto`s smax schreef:Leuk zeg, zadels eerste buitenrit, in de zweedse sneeuw
Clovertje schreef:Het heeft eventjes geduurd, maar de foto's van ons eerste buitenritje staan op onze site. Dus voor de liefhebbers: http://www.corochjanneke.eu
Xenobyte schreef:Vrijdags van 7 tot 9. Weet niet of ze er nu al weer is ivm rug.
Had je mijn pb nog gehad Sandi?
smax schreef:Xenobyte schreef:Vrijdags van 7 tot 9. Weet niet of ze er nu al weer is ivm rug.
Vorige week heeft ze alweer een uurtje les gegeven in oenkerk ,dus volgende les is ze er gewoon weer