Mevrouw is waarschijnlijk met rollen of opstaan in het draad gekomen met haar achterbenen. Ene been heeft wat schaafplekjes. Andere been een diepe snee. Niet zo heel groot, denk 3-4 cm. Maar wel wijd open en veel spanning op de huid. Dus 4 hechtingen er in, verband er om en 10-14 dagen op een klein stukje of in stal en zo min mogelijk bewegen.
Oh nee zeg Daihyo, Noura alweer in de lappenmand. Gelukkig is het alleen maar een vleeswond (ja toch he?) en is verder niets belangrijk kapot. 2 weken apart houden is natuurlijk minder evident met zo'n jonkie.
Fijne beelden van Jim zeg! Heerlijk om ze zo te zien spelen.
Hier komt de tandarts morgen voor de 3 musketiers, ben eens benieuwd of de jonkies braaf zullen zijn.
Ohhh noooo Daihyo! Ik durf niet op de spoilers te klikken sterkte voor haar!
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-21 23:13
Ik heb wel gekeken.
Er is een kans dat King met pensioen gaat. Marlies stapt er één deze dagen zelf ff op om te kijken hoe hij nou echt loopt. Struikelt hij te vaak gaat hij misschien met pensioen. En dan ik ik Spirit waarschijnlijk 1x per week rijden.
Ik ben zo blij met ons nieuwe stekje, ik krijg net foto's van Heja's paddock, helemaal strak en vlak gemaakt voor de sneeuw. De bak extra strak gesleept, alles om zo veilig mogelijk door de vorst en sneeuw te komen!
Bokker31
Geplaatst: 06-02-21 20:21
sevke schreef:
Zoeken jullie gekke paarden? Ik heb een maffe IJs [ [url=m/3rX218.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haha, is de Ijs raar of het vrouwtje dat de hooibak ik klimt voor de foto ?