Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

VP heeft ook een nieuw zadel gekregen want bespiering werd anders door training. En hij raakte de nodige kilo's kwijt
tenzij je het echt 100% weet natuurlijk dat het hier echt niet aan ligt.. Boy reageerde ook niet op 'eigen' test met over de rug heen gaan. Bij osteo sprong hij toch echt opzij 
Verzameld aanspringen is een werkpuntje hier en dus nog wat lastig. Als ik dan doorvraag kan hij ook wel eens zo doen van 'NOUHOU
'
Dan doe ik iets verkeerd. Met les wil hij het in het begin ook doen maar later gaat het weer beter en springt hij zonder zeuren aan.

mn onderdeken komt pas aanstaande week binnen balen had twee weken geleden al geschoren ze heeft nu bucas om dat gaat nog goed gelukkig:) 
niet dat ik zo'n expert ben
maar wellicht kijken wij er met andere ogen naar dan jij

Net of er anders iets geheim moet blijven. Het lijkt mij als trainer juist goed als er over je gesproken wordt, toch? Of mis ik iets?
ik begreep dat nooit zo. Wat je zegt RT..lijkt mij toch dat je als stal/trainer juist geprezen wilt worden?
Rumpleteaser schreef:Ik wil mijn trainer wel geheim houden, zodat ze niet wordt volgeboekt en genoeg tijd voor mij houdt![]()
Zonder gekheid; ik snap 't niet. De enige keer dat ik heb meegemaakt dat een (niet mijn!) trainer geheim wilde blijven, had dat te maken met de wedstrijdstatus. Zodat die trainer geen Open hoefde te starten o.i.d. Maar dat is alweer een hele poos geleden.
xLianneZorro schreef:Mij is verteld dat dit dus nu ook het geval is!