Mijn 2 rijbroeken zijn er ééntje is iets te klein helaas krijg het knoopje niet dicht... Ben dus opzoek naar nog één. Heeft er iemand eentje die die kwijt wil?
filly
Geplaatst: 30-10-14 19:22
xLianneZorro schreef:
Mijn 2 rijbroeken zijn er ééntje is iets te klein helaas krijg het knoopje niet dicht... Ben dus opzoek naar nog één. Heeft er iemand eentje die die kwijt wil?
Ik heb nog een wrangler liggen van ongeveer maat 40
Vandaag weer les gehad... Spins gingen al een stuk beter, sidepass ook. Tijdens de galop blijft ze zich nog steeds wat verzetten tegen druk van mijn been. Maar daar werken we nu verder aan. Verder ging ze zo flink de trailer op. (In m'n eentje.)
Ik vroeg me af welk hooinet / hooiruif jullie hebben in de stal/paddock? (Ik heb al wat rondgesnuffeld hier op 't forum, maar het 'Slowfeeder'-topic telt 116 pagina's...) Ik ben op zoek naar een nieuw exemplaar (misschien een rechthoekig hooinet?) voor in de nieuwe schuilstal. Wat vinden jullie handig? (Gemakkelijk te vullen, niet te veel 'afval' op de grond?)
En morgen misschien - hopelijk - eindelijk voor 't eerst naar Arthur's (de laatste weken is er steeds iets tussengekomen). )) (En nu maar hopen dat ze open zijn, want het is vér rijden.)