Adrienne schreef:Ik denk niet dat Jolande dat zo bedoelt, ik denk dat ze het de Bit kwalijk neemt geen goede research te doen.
Dat ze gewoon klakkeloos wat iemand zegt voor waar of normaal nemen zonder ook maar 1 vraagteken te plaatsen bij wat ze te horen of te zien krijgen. Dat is roddelblad journalistiek niet serieuze journalistiek.
Ze hebben een verantwoordelijkheid naar hun lezers toe en moeten er voor zorgen dat ze niet dit soort uitwassen als gangbare praktijken gaan neerzetten.
Dat ze het vermelden is voor mij oke. Maar dan moeten ze er bij zetten dat deze methode uit de tijd is, niet meer gangbaar en al zeker geen "typische" manier van zadelmak maken is binnen de westernsport!
Precies zo bedoel ik het.
Cer schreef:Maar ik denk dat er meer trainers zijn die het zo doen, dus dan hadden ze evengoed hetzelfde verhaal te horen gekregen (als die trainers eerlijk zouden zijn geweest).
Ik weet niet of dit zo is. Ik ken nog een 'trainer' die dit vastbinden promoot, maar hij heeft volgens mij niet zo gek veel les-klanten meer (gek he). Verder is het bij mij niet bekend, maar ja, hoe vaak kom je bij andere stallingen.
Daar waar ik mijn paarden heen breng voor zadelmak maken en training doen ze het in elk geval niet.